Iedereen vindt het goor, behalve jij

18-02-2018 14:47 295 berichten
Als tegenhanger van het topic 'Iedereen lust het, behalve jij' van hondenmens: wat krijg jij als enige weg terwijl de rest van de wereld begint te kotsen bij het idee alleen al?

Uit het andere topic: boter. Heerlijk met name met wat zout. Ik eet gewoon wel eens een boterham met alleen boter.

- orgaanvlees. Lever, nieren, hart. Lekker! Hersenen ook lekker.
- schapenkop. Ja het bestaat, ik zal geen plaatje plakken.
- spruitjes. met wat boter ;-)
Chili con carne, met een grote dot mayonaise erop! :cheer:
Gekookte aardappels met karnemelk.
Alle reacties Link kopieren
Je kan me echt blij maken met (gebakken) kippenlevertjes en -niertjes, gekookte koeientong, balkenbrij :D
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
De vel op gekookte pap, vooral bij griesmeel. Héérlijk!! :flirting:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Anyco schreef:
18-02-2018 14:53
Gekookte aardappels met karnemelk.
Oh dat klinkt best wel ok, hoe eet je dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Orgaanvlees, haggis, alles dat er nog als dier uitziet op je bord (geen moeite mee), octopusjes, tongenworst, lychees, de meest pittige/zoute salmiak die er bestaat, en ik maak de meest bijzondere combi's met sambal of wasabi :mrgreen:
strikjemetstippels schreef:
18-02-2018 14:55
Oh dat klinkt best wel ok, hoe eet je dat dan?
Beetje aardappels op je bord en overgieten met karnemelk en dan naar binnen lepelen.
Thuis aten wij dit meestal als de agv maaltijd was geweest en er nog aardappels over waren, ik vind het het lekkerst als de aardappels lauwwarm zijn.
anoniem_65e729deb0f24 wijzigde dit bericht op 18-02-2018 14:59
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bloedworst! Yummm
(Best raar want orgaanvlees lust ik niet)

Echte boter. Wist niet dat zoveel dat niet lusten.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Chili con carne is toch wel een algemeen geaccepteerd gerecht?

energiedrankjes, wat een commentaar krijg je over je heen als je dat drinkt, zeg! Mensen kunnen echt boos worden als ze mij dat zien drinken. "Waaat, drink jij die troep? Dat is zo slecht voor je!!" Ja, hallo, die peuk in je bek is niet slecht dan? Mag ik effe zelf weten wat ik drink.
humanista schreef:
18-02-2018 14:59
Chili con carne is toch wel een algemeen geaccepteerd gerecht?

energiedrankjes, wat een commentaar krijg je over je heen als je dat drinkt, zeg! Mensen kunnen echt boos worden als ze mij dat zien drinken. "Waaat, drink jij die troep? Dat is zo slecht voor je!!" Ja, hallo, die peuk in je bek is niet slecht dan? Mag ik effe zelf weten wat ik drink.
Haha dat doe ik ook, wel gewoon suikervrije variant want oh ja, ik vind suiker dus smerig (hoort op andere topic). En geen redbull maar gewoon goedkope merken, die vind ik veel lekkerder (het is eigenlijk gewoon puur om cafeïne binnen te krijgen).
Oh en vroeger vond ik zure zult ook lekker net als gebakken bloedworst.
Maar die bloedworst heb ik een paar jaar geleden nog gemaakt en nu vind ik het niet lekker meer.
Biest, jammie!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en koriander, alle soorten vis, schimmelkaas.. Ben niet zo moeilijk :mrgreen:
Anyco schreef:
18-02-2018 15:01
Oh en vroeger vond ik zure zult ook lekker net als gebakken bloedworst.
Maar die bloedworst heb ik een paar jaar geleden nog gemaakt en nu vind ik het niet lekker meer.
Biest, jammie!
Zure zult vind ik ook lekker. Varkenswang ook heerlijk. Ik ben dol op varken. Beste is heel varken aan spit. Oh yeah.
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
18-02-2018 15:01
Oh en vroeger vond ik zure zult ook lekker net als gebakken bloedworst.
Maar die bloedworst heb ik een paar jaar geleden nog gemaakt en nu vind ik het niet lekker meer.
Biest, jammie!

Ik ben er inmiddels achter dat niet elke bloedworst hetzelfde is. Die van mijn oude slager die met pensioen is was de beste. Wel zonder spekjes (ugh) en met gebakken appeltjes hmmm... heerlijk op brood.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Ja, gewoon alleen maar boter op een boterham/broodje, heerlijk, vooral de Deense lichtgezouten versie.
wij slapen nooit.
strikjemetstippels schreef:
18-02-2018 15:03
Zure zult vind ik ook lekker. Varkenswang ook heerlijk. Ik ben dol op varken. Beste is heel varken aan spit. Oh yeah.

Oh dat wil ik zo graag nog een keer doen, een varken aan het spit!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zo veel dingen vies, het zou me verbazen als ik iets lust wat anderen niet lusten.
Ik hou van kaasfondue en ken een paar mensen die dat niet lusten, maar volgens mij heel veel mensen wel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
LunchLover schreef:
18-02-2018 15:03
Ik ben er inmiddels achter dat niet elke bloedworst hetzelfde is. Die van mijn oude slager die met pensioen is was de beste. Wel zonder spekjes (ugh) en met gebakken appeltjes hmmm... heerlijk op brood.
Nou bedankt voor de tip!
Ga ik het nog een keer proberen, die van vroeger thuis was zo lekker :flirting:
LunchLover schreef:
18-02-2018 14:59

Echte boter. Wist niet dat zoveel dat niet lusten.
Dit! Heerlijk! Ook op 'n vers afgebakken pistolet met alleen maar roomboter: yam!
Alle reacties Link kopieren
Oeh rauwe ui!! Heerlijk! En nee natuurlijk niet zo een hap eruit als ware het een appel :roll:

Maar tussen een tosti, in de sla, over wat paté op een broodje... ik kan altijd wel ergens in kwijt hoor. :yum:
lunchlover wijzigde dit bericht op 18-02-2018 15:10
1.90% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Mc Donalds :lol:
Ja en?
LunchLover schreef:
18-02-2018 15:08
Oeh rauwe ui!! Heerlijk! En nee natuurlijk niet zo een hap eruit als ware het een appel :roll:

Maar tussen een tosti, in de sla, over wat paté op een broodje... ik kan op val wel ergens in kwijt hoor. :yum:
Jaaaa heerlijk, rauwe ui. Gebakken ui ook.

En in het andere topic veel mensen die rood en rauw vlees niet lusten, nou, je mag me er echt voor wakker maken. Biefstuk of zo wil ik ook zo rauw mogelijk en steak tartaar vind ik echt zo lekker.
Grappig, er worden hier alleen dingen genoemd die ik inderdaad niet lust. Met uitzondering van de chili conncarne, maar dat lusten zelfs mijn kinderen.
Zelf eet ik graag tosti met kaas en salami, maar dat is niet heel erg ongebruikelijk denk ik. Misschien emping, dat vind ik heerlijk maar de meeste mensen vinden het smaken naar niets.
humanista schreef:
18-02-2018 14:59
Chili con carne is toch wel een algemeen geaccepteerd gerecht?
Chili con carne wel, maar het idee van mayonaise erover word ik misselijk van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven