Eten dat na een paar happen gaat tegenstaan

23-02-2018 19:06 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens in de paar jaar eet ik weer eens een frikandel, na de eerste hap denk ik: dat smaakt eigenlijk best wel, de 2de hap gaat ook wel en daarna weet ik weer waarom ik die dingen nooit eet.
Patat/chips, lekker maar na een klein handje staat het mij tegen.
Knakworstjes, idem.

Niet alleen met snacks, oesters en kaviaar vind ik echt heerlijk maar na 2 stuks/lepeltjes, laat maar.

Er zijn nog meer dingen maar dit schiet mij als eerste te binnen.

Best raar iets dat je echt wel lekker vindt maar dat het toch heel erg snel gaat tegen staan.

Wat vinden jullie heerlijk maar toch ook weer niet te hachelen voedsel? :biggrin:
Snoep, taart, koek, chocolade. 1 (mini)-hapje voor de smaak heel zelden en klaar ermee.
Heerlijk om afgekickt van de suiker te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Friet, stipt op 1.
Ik denk altijd: lekker! Maar na een paar happen ben ik er klaar mee.
Had ik dat maar! Alles wat hier genoemd wordt is voor mij juist andersom.. Kan daar ongelimiteerd van eten :yum:
Patat inderdaad.
Om die reden eet ik het ook bijna nooit.
Alle reacties Link kopieren
Raspatat !

Gewone patat vind ik altijd lekker :proud:

Bonbon bloc
Kibbeling
Sushi
Garnalen/Gamba's
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Kaasbroodjes!
Alle reacties Link kopieren
Oh bonbon bloc, zalig maar ik word er kotsmisselijk van omdat ik niet kan stoppen... Dus dan maar niet kopen.
Goh, had ik dat nou maar!
Als ik het al heb heb ik het met zoete dingen. Taart, chocola, snoep... kan ik niet veel van op. Hartige dingen... kom maar door.
Alle reacties Link kopieren
Worteltjes, koolraap, rode bieten. Sushi. Quinoa. Falafel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat met kibbeling

En ragout van die bakjes met kerst
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
Schorseneren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Marshmellows. Cheesecake.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
wolkie schreef:
23-02-2018 19:19
Oh bonbon bloc, zalig maar ik word er kotsmisselijk van omdat ik niet kan stoppen... Dus dan maar niet kopen.
Ook een goeie ja. En zeebanket, in diezelfde categorie.
Alle reacties Link kopieren
wolkie schreef:
23-02-2018 19:19
Oh bonbon bloc, zalig maar ik word er kotsmisselijk van omdat ik niet kan stoppen... Dus dan maar niet kopen.
Ik ook maar dan dus al bij de 2e hap :P

Oh en pizza van de pizzaria kan ook ineens tegen gaan staan.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Coco87 schreef:
23-02-2018 19:12
Had ik dat maar! Alles wat hier genoemd wordt is voor mij juist andersom.. Kan daar ongelimiteerd van eten :yum:
Er zijn veel dingen die ik nagenoeg ongelimiteerd kan eten maar niet alles BLIJFT lekker tijdens het eten.
anoniem_364303 wijzigde dit bericht op 23-02-2018 19:33
1.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De meeste engelse koekjes van margarine.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Next2UinMalibu schreef:
23-02-2018 19:24
Ik heb dat met kibbeling

En ragout van die bakjes met kerst
Ja die bladerdeegbakjes met ragout idd. Terwijl ik ze allebei wel lust bijv. ragout op brood en bladerdeeg met appel, maar niet samen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
In amsterdam zit een eetcafe die hele speciale spareribs verkoopt De gerookte zijn zoooo lekker maar die neem ik nooit Na een paar stukjes heb ik genoeg.
Ik vind het meer een borrelhapje dan een maaltijd :D Neem altijd de gewone :D
Pizza en pannekoeken.
Alle reacties Link kopieren
idd gerookt vlees en vis, ben er echt gek op maar met name paling en makreel gaan snel tegen staan.
Alle reacties Link kopieren
Macaroni
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Haring. Ik heb het tijdens mijn zwangerschap heel lekker gevonden, naar nu ben ik na een paar happen al misselijk.

Olijven die kwalitatief niet zo goed zijn. Denk ik op een verjaardag of bij de saladebar: lekker! Maat daarna zo’n weeïge smaak.
Alle reacties Link kopieren
Friet! Zo af en toe heb ik er zin in en als ik dan het bakje leeg heb ben ik misselijk van de vettigheid en voel ik me net een bakje friet.
Ik eet het dus alleen maar op evenementen en dat je aan het einde van de dag gewoon vet/zout/calorierijk eten wil.
Valhalla! Where the brave may live Forever!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven