Knorrig door Knorr

12-03-2018 18:03 64 berichten
Ik sta in de keuken met de favoriete maaltijd van mijn zoon in mijn handen. Althans: het pak waar straks dat favoriete gerecht uit voort moet komen. Knorr wereldgerechten.

Dat is een hele uitdaging tegenwoordig. Wie heeft bedacht dat het handig is dat de beschrijving van het recept onleesbaar moest worden? Niet te lezen zonder vergrootglas?

Ik zie gewoon sterretjes. Zal ik eens informeren of Knorr voortaan op elk pak een gratis leesbril kan plakken? Net als een 3D-bril in de bioscoop?
Ik stel voor gewoon geen knorpakken meer te kopen.... En anders mag je zoon het lekker zelf komen voorlezen, toch?
Kijken of Mister Google iets online heeft staan in leesbare letters?
Alle reacties Link kopieren
Foto maken met je telefoon en dan groter maken?
Laat ik mijn kinderen ook altijd doen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Of niet anderen de schuld ervan geven dat jij het niet kunt accepteren dat je een dagje ouder wordt en een (sterkere) leesbril nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
12-03-2018 18:06
Foto maken met je telefoon en dan groter maken?
Briljant !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
montblanc schreef:
12-03-2018 18:09
Of niet anderen de schuld ervan geven dat jij het niet kunt accepteren dat je een dagje ouder wordt en een (sterkere) leesbril nodig hebt.
:mrgreen:
Dat ook ja.

Maar het ligt dus echt aan mij? :cry:

Alles door elkaar mikken moet nog wel lukken. Komt goed!
Nu ben ik overigens wel benieuwd welk gerecht het moet worden.
Doe vooral ook een berichtje aan Knorr, zulke dingen willen wel eens effect hebben...
En eet smakelijk.

https://www.knorr.com/nl/contact.html
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 12-03-2018 18:18
Reden: linkje toegevoegd
15.92% gewijzigd
o_o

Echt zo kleine letters? Of ben jij je leesbril kwijt? Ik ken iemand die bij elke outfit een andere leesbril heeft. Ipv oudbollig is ze juist heel hip?
Alle reacties Link kopieren
Misschien leren koken en stoppen met die onnodig dure pakjes?
Kun je van het uitgespaarde geld een bril én een vergrootglas kopen :D
yette schreef:
12-03-2018 18:06
Foto maken met je telefoon en dan groter maken?
Werkt goed. Doe ik ook altijd met de verpakkingen van mijn contactlenzen. ivm verschillende sterkte.
nina1966 schreef:
12-03-2018 18:21
Misschien leren koken en stoppen met die onnodig dure pakjes?
Kun je van het uitgespaarde geld een bril én een vergrootglas kopen :D
Ach, voor een gemakkelijke avond, zoon wenst zich dat gerecht, Knorr is goed te eten, en whatever nog meer voor redenen........lijkt me dat jij niet tevredengesteld hoeft te worden. Roer jij je eigen potje op de wijze zoals jij het wil.....zou ik zeggen.
laverneb schreef:
12-03-2018 18:11
:mrgreen:
Dat ook ja.

Maar het ligt dus echt aan mij? :cry:

Alles door elkaar mikken moet nog wel lukken. Komt goed!
Je hebt gewoon geen zin om te koken ! :proud:

Even serieus; je zoons favo gerecht en nu weet je niet meer hoe het gaat?
Alle reacties Link kopieren
wat ga je maken ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Knorr zout gerechten?
Ana_Isabel2 schreef:
12-03-2018 18:29
Je hebt gewoon geen zin om te koken ! :proud:

Even serieus; je zoons favo gerecht en nu weet je niet meer hoe het gaat?
Hier ook een keer of 4 à 5 per jaar zo'n pak.

Tegen dat er 5 verschillende zijn gepasseerd weet ik bij pak 1 toch écht niet meer hoe ik dat meer dan een jaar geleden weer heb klaargemaakt en wat in welke volgorde moet, hoeveel vocht er nodig is, ...
Je zou denken dat je het gerecht vaker hebt klaargemaakt als het een favoriet gerecht is van jouw kind. Na een paar keer maken weet je het toch wel?
Paar raadsels ontrafeld: hoeveel water toevoegen (wel handig om te weten), de ovenstand en hoe lang in de oven. Het heet trouwens Bobotie, heb het een keer gegeten met zoon en die vond het zo lekker, dus ik dacht; ik doe hem een plezier.
Soms is makkelijk wel eens makkelijk denk je dan. Maar makkelijk kan dus ook moeilijk zijn :mrgreen:

En de leesbril... tja... het zal dus tijd worden denk ik. Kan ik Knorr dan weer de schuld niet van geven he.
Alle reacties Link kopieren
Echt heel herkenbaar!
Mijn ogen zijn nou eenmaal niet zo best, dus sta vaak te turen op dat soort verpakkingen. Heel vervelend!
Ik maak ook meestal een foto en vergroot deze uit...

Bij verzorgingspodukten is het ook vaak!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
https://www.kaapstadmagazine.nl/recept-bobotie voor de volgende keer! Dan is het sowieso leesbaar.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Download een vergrootglas app. Ook heel handig voor die keren dat je het niet kan lezen. En koop een leesbril. Die heb je al voor een paar euro. Echt, er ging een wereld voor me open met een brilletje met +1.
Het zijn alle verpakkingen. Ik red me over het algemeen nog zonder leesbril maar gebruiksaanwijzingen op verpakkingen moet ik onder fel licht van een halve meter afstand lezen. Komt door de piepkleine lettertjes op gekleurde ondergrond. Mijn kinderen hebben er 0 problemen mee, dus het ligt echt aan mij.
Alle reacties Link kopieren
Knorr=smerig!

Je koopt zout en maïzena in een pakje met een heel klein beetje kruiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven