Lekkerste airfryerfriet

19-03-2018 13:53 37 berichten
Sinds een paar maanden hebben we een airfryer. Eindelijk kan ik eens friet eten zonder meteen buikpijn te hebben van het vet :)

Nu ben ik benieuwd naar welke airfryerfriet jullie het lekkerst vinden. Ik ben bevooroordeeld want één van de soorten airfryerfriet is een bedrijf van een familielid. Dus die koop ik standaard. Helaas geen familiekorting ;-) Maar ben wel benieuwd welke merken jullie goed vinden en dan vooral ook de tijd waarin ze klaar zijn, aangezien daar nogal veel verschillen in zijn. En welke snacks voor in de airfryer aan te raden zijn, die vind ik vaak echt nog tegenvallen..
van alles uitgeprobeerd en iedereen is het er hier mee eens,
de kreukelfriet van Lidl, het gewone soort.
wel even een klein beetje zonnebloemolie over heen sprayen!
Alle reacties Link kopieren
De Franse frietjes van de Lidl
geneet van 't laeve
Gewone friet in de airfryer heb ik nog niet geprobeerd. Ga ik ook eens doen!
anoniem_227343 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 14:31
2.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier ook heel veel soorten en merken geprobeerd, producten van Beyerland zijn hier favoriet. Hebben ook een kortere bereidingstijd dan andere merken.
Liefdevoorteckels schreef:
19-03-2018 14:15
Hier ook heel veel soorten en merken geprobeerd, producten van Beyerland zijn hier favoriet. Hebben ook een kortere bereidingstijd dan andere merken.

Vind deze friet ook erg goed inderdaad!
anoniem_227343 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 15:51
24.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Subtiel geprobeerd maar dit topic riekt naar spam
geneet van 't laeve
In het versschap de celavita friet
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 15:22
2.94% gewijzigd
Spam ja? Mocht willen dat ik aandelen had in het bedrijf ;-) heb de naam niet genoemd in het startbericht. Ben op zoek naar alternatieven omdat ik 'spam, zoals jij het noemt' vrij prijzig vindt met een gezin. Maar wil mijn bericht wel aanpassen hoor!
8102 schreef:
19-03-2018 15:19
In het versschap de cela vit friet
Oh dat is ook een idee ja. Of gewoon zelf verse friet snijden natuurlijk. Moet er alleen wel olie bij tijdens het bereiden, maar dat zal bij de friet uit het versschap ook zo zijn denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Toevallig dat liefdevoorteckels zich speciaal aanmeld om de naam van het bedrijf te noemen.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Wij gooien gewoon normale friet in de Airfryer en het komt er op de een of andere manier perfect uit :)
Heanig an
Oh dat had ik nog niet eens gezien.. Nou goed, denk erover wat je wilt, dan gebruik ik de tips die gegeven worden :)

En de naam staat er nog verkeerd ook :P
anoniem_227343 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 15:27
15.02% gewijzigd
Ik snij altijd zelf friet. Het lekkerst is het als je zoete aardappels gebruikt.
Maura1984 schreef:
19-03-2018 15:27
Ik snij altijd zelf friet. Het lekkerst is het als je zoete aardappels gebruikt.
Speciale frietaardappel? Of heb je voorkeur voor een specifiek merk?
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken in de airfyer altijd ovenfriet. AH overfriet is erg lekker.

Tegenwoordig gebruiken we ook weleens de airfryer friet van aviko, ook prima
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
19-03-2018 15:18
Subtiel geprobeerd maar dit topic riekt naar spam
Want héél toevallig heeft de "pleeep' gebruiker zich nét aangemeld.
TO, als een product goed is verkoopt het zichzelf wel Het feit al dat je het probeert te spammen op een forum als dit is voor mij een reden om het niet eens te proberen.
Alle reacties Link kopieren
lilyjo schreef:
19-03-2018 15:21
Spam ja? Mocht willen dat ik aandelen had in het bedrijf ;-) heb de naam niet genoemd in het startbericht. Ben op zoek naar alternatieven omdat ik 'spam, zoals jij het noemt' vrij prijzig vindt met een gezin. Maar wil mijn bericht wel aanpassen hoor!
Eh je kan zien wanneer iemand zich heeft aangemeld En het merk word dus wel genoemd en wel door iemand die zich net heeft aangemeld dus Héél toevallig.
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
19-03-2018 15:25
Toevallig dat liefdevoorteckels zich speciaal aanmeld om de naam van het bedrijf te noemen.
Met mosterd dus :D
Ik kijk niet bij iedereen of ze zich net aangemeld hebben. Excuses. En het product verkoopt prima dus ik hoef het niet te promoten, daar zijn ze zelf erg goed in ;-)

Geboluti, aviko airfryer heb ik ook geprobeerd, maar vond ik een beetje droog?

Ga vanavond bij de biefstuk verse friet proberen, zelf gesneden. Even uitvogelen hoe lang ik ze t beste kan bakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop verse friet uit het koelvak. Die is altijd lekker. Geen idee hoe duur.
Alle reacties Link kopieren
Beyerlander was even favoriet maar vinden we toch iets te melig. Nu gaan we voor AH huismerk ovenfriet of de standaard diepvrieszak van de Aldi. Laatste is favoriet maar we hebben geen Aldi in de buurt.
rapengaar schreef:
19-03-2018 15:53
Beyerlander was even favoriet maar vinden we toch iets te melig. Nu gaan we voor AH huismerk ovenfriet of de standaard diepvrieszak van de Aldi. Laatste is favoriet maar we hebben geen Aldi in de buurt.
Ook gewone friet dus, en niet persé ovenfriet.. dacht altijd dat dat niet lekker zou zijn. Ga ik dan toch ook eens proberen, scheelt flink in de prijs en hebben zowel een Aldi als Lidl hier in de buurt
Alle reacties Link kopieren
Zelf snijden komt bij ons nooit fatsoenlijk uit de airfryer.

Gewoon AH ovenfriet, of die extra dikke van de AH. Hoef je niet eens zout op te don :)
Alle reacties Link kopieren
Bij zelf snijden moet je ze heel lang weken in zout water, dan zijn ze lekker. Maar zelf vind ik dat te lang duren, patat is gemakseten hier ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven