Dat was geen succes...

04-04-2018 19:51 213 berichten
Ik heb onlangs een flesje bakmargarine van Zeeuws Meisje gekocht (die van 'geen cent teveel'), maar dat was geen succes. Het spul spettert zo ongelooflijk dat het hele fornuis en achterwand onder de spetters komt, heel irritant. Met ieder ander merk, zelfs de huismerken, heb ik daar geen last van. Je vraagt je af of er mensen zijn die dan zo'n flesje nogmaals kopen.
Hebben jullie wel eens producten die je het liefst direct zou wegmikken. En doe je dat dan ook? Ik beken, die bakboter maak ik gewoon op (zuinig), maar ik heb ook wel eens iets weg gegooid omdat het niet lekker (echt heel vies) was, bijv de diepvries lekkerbekjes van Iglo.
In december een poging tot bananenbrood met pakje van Koopmans. Die kon direct uit de oven de vuilnisbak in. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
1 keer mijn man spinazie laten kopen.
Nooit meer.

De diepvries-spinazie met room van Aldi uit de diepvries was 10 jaar geleden toch écht niet te eten.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, de diepvries lekkerbekjes van iglo; zo de container in. :bye:
Oké schat
Alle reacties Link kopieren
Een puddingvariant van Mona (notensmaak), werd meegegeven in het winkelcentrum zodat je kon proeven. We hebben het allebei laten staan. Echt vies.
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
De kebab en gyros uit de diepvries van Lidl. En ooit eens pulled pork van Lidl. Dat laatste zag en rook en smaakte alsof de kat het gegeten en uitgekotst had.

Verder doen veel schoonmaakmiddelen ook niet wat ze beloven maar die maak ik dan wel gewoon op.
Iets wat ik echt niet te vreten vind eet ik niet op.
Alle reacties Link kopieren
Appel-kaneel hagelslag. ;-D

Ik gooi echt zelden iets weg. Mijn man, mijn ouders en mijn zusje vonden het ook maar niets, dus het ging de vuilnisbak in.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nasi uit het koelvak bij ah. Zo gruwelijk vies, ik snap niet dat iemand het wegkrijgt.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dezelfde ervaring met die bakboter. Wat een rotspul.
Tvp ook want ik verzin vast nog wel iets.
O en ooit een kant en klaar broodje döner van de Aldi meegenomen, what was i thinking... het had nog het meest weg van een vieze luier.

Dan kan ik beter naar 1 van de shoarmatenten hier in de straat lopen :)
Alle reacties Link kopieren
Toevallig vorige week bij de lidl bevroren aardbeien gekocht. Ik dacht lekker om door de yoghurt te doen o.i.d. Man o man, wat een chemische geur kwam daar vanaf en wat een zoete siroop. Daarnaast waren de aardbeien beurs en papperig. Ik heb het direct weggegooid.
Ooit overigens es een soort "grillhamburgers" meegenomen uit het diepvriesvak van Aldi ...
Die hebben toch ook héél lang in de diepvries gezeten wegens "nauwelijks te vreten".
(Vond ze onder andere veel te droog.)

Wegsmijten vond man zonde.
Naast de lekkerbekkies ook de kibbeling van Iglo. Is vrij vaak in de aanbieding, ik snap nu waarom :sick:
Alle reacties Link kopieren
aardappelpuree uit een pakje van de AH
en de pastamaaltijd uit de diepvries met kaassaus van iglo geloof ik heb ik ook in de vuilnisbak gegooid.
Verder gooi ik bijna nooit iets weg.

En suikervrije limonade schiet mij net te binnen, die vind ik echt niet te zuipen. Drink liever gewoon water. Wat een chemische troep is dat zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben twee keer de mist in gegaan met de combinatie rode respectievelijk groene curry en kabeljauw - beide keren was het veel te scherp geworden waardoor het bijna niet weg te krijgen was, jammer...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
doornroosje9 schreef:
04-04-2018 19:58
Appel-kaneel hagelslag. ;-D

Ik gooi echt zelden iets weg. Mijn man, mijn ouders en mijn zusje vonden het ook maar niets, dus het ging de vuilnisbak in.
Die was echt goor. Ook weggedaan.
Alle reacties Link kopieren
Oja en deze....
Echt niet weg te krijgen! https://goo.gl/images/45wxgD

Edit: indien de link niet werkt;
Maggi noodles (waar ik op zich wel fan van ben)
Variant: Thai green curry
ineedyourlove wijzigde dit bericht op 04-04-2018 20:12
40.00% gewijzigd
Oké schat
Alle reacties Link kopieren
Chocola met karamel en zeezout van Tony’s Chocolonely. Brrrrrr! Zo de prullenbak ingegaan. Zout op chocola, wie verzint zoiets vies?
Deze vorige week:

Afbeelding


Bahbahbahbah Afbeelding
Pepernotendrank afgelopen december. Gratis gekregen bij boodschappen.
Na 1 slok de rest kokhalzend door de gootsteen gespoeld.
Alle reacties Link kopieren
De zeropasta van de action, in het kader van koolhydraten beperken.
Volgens recensies op internet best goed te eten, man, wat was dat smerig. Heb het zo weggegooid.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dark_Water schreef:
04-04-2018 20:00
O en ooit een kant en klaar broodje döner van de Aldi meegenomen, what was i thinking... het had nog het meest weg van een vieze luier.

:rofl:
doornroosje9 schreef:
04-04-2018 19:58
Appel-kaneel hagelslag. ;-D

Ik gooi echt zelden iets weg. Mijn man, mijn ouders en mijn zusje vonden het ook maar niets, dus het ging de vuilnisbak in.
Misschien had je de voedselbank er blij mee kunnen maken?
Lizzy75 schreef:
04-04-2018 20:10
Chocola met karamel en zeezout van Tony’s Chocolonely. Brrrrrr! Zo de prullenbak ingegaan. Zout op chocola, wie verzint zoiets vies?
Ja ik ook! Dat ik chocolade weggooide wilde wel heel wat zeggen !
Alle reacties Link kopieren
Ineedyourlove schreef:
04-04-2018 20:10
Oja en deze....
Echt niet weg te krijgen! https://goo.gl/images/45wxgD

Edit: indien de link niet werkt;
Maggi noodles (waar ik op zich wel fan van ben)
Variant: Thai green curry
Die variant ken ik niet. En sla ik voorlopig even over.
De kipkerrie vind ik wel lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven