IJsbekertjes, waar te koop?

10-04-2018 20:34 14 berichten
Ik zoek ijsbekertjes. Van die eetbare rechte dingen waar je bij de snackbar een softijs in kan krijgen. Ik ben al een paar supermarkten hier in de buurt langs geweest, maar geen heeft ze (momenteel).

Heeft iemand ze misschien recent bij een bepaalde winkel wel gezien?

Afbeelding
Ik heb ze eergisteren bij de plus gekocht. https://www.plus.nl/product/continental ... ram-843273
Alle reacties Link kopieren
Plus heeft ze zeker. Vanmorgen nog gekocht.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Ik meen mij te herinneren dat ik ze bij de Deen zag.
Alle reacties Link kopieren
Bij Albert Heijn, daar staan ze bij de koeling
Alle reacties Link kopieren
AH heeft ook hoorntjes
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Plus heb ik helaas niet binnen een straal van vele kilometers. Maar die onthoud ik wel even voor als ik de komende dagen voor werk of zo misschien nog in een "Plus-gebied" kom!

Deen heb ik ook niet dichtbij, maar vrijdagavond ben ik in de buurt van eentje.

De twee AH's hier in de buurt hadden het beide niet helaas :-(
Hoorntjes hadden ze wel overigens, maar ik heb de bakjes nodig omdat die "zelf kunnen staan" zeg maar.
anoniem_240865 wijzigde dit bericht op 10-04-2018 20:42
13.83% gewijzigd
Plus inderdaad. Alleen wisten ze het hier zelf niet...zag ze toevallig liggen en had ze toen nodig voor een tractatie
Alle reacties Link kopieren
Jumbo heeft ze ook. Maand geleden daar nog gekocht
Het-groepje schreef:
10-04-2018 20:41
Plus inderdaad. Alleen wisten ze het hier zelf niet...zag ze toevallig liggen en had ze toen nodig voor een tractatie
Ook handig als ze het zelf niet weten
:biggrin:
Jumbo, liggen bij de koekjes onderin het vak.
Hmm zo te lezen hebben de meeste reguliere supermarkten het in principe wel dus. Zijn ze hier in de buurt misschien een beetje karig in hun assortiment, lijkt.
Alle reacties Link kopieren
AH heeft ze wel maar vaak alleen in "het seizoen" Als ze ze nog niet hebben komen ze waarschijnlijk wel. Voor de rest de jumbo, spar, ah, dirk vd broek... eigenlijk heb ik ze overal wel eens gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze 2 weken geleden bij de Jumbo gekocht. Stonden bij het zelf koekjes/cake bakken gedeelte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven