Per stuk verpakte kleine koffiekoekjes bij supermarkt?

30-04-2018 14:30 23 berichten
Daar ben ik dus naar op zoek, kleine koffiekoekjes die per stuk verpakt zijn. beetje hetzelfde idee als wat je bij een koffietentje ook krijgt. Ik kan dit helaas niet vinden bij een supermarkt, of het zijn van die grote dingen. Zie ik iets over het hoofd? Weet iemand iets? Ik heb geen makro of sligro kaart, dus dat is geen optie.
Alle reacties Link kopieren
De Punselie koekjes zijn per stuk verpakt en lekker! Hier bij AH verkrijgbaar.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ze bij de jumbo bestellen zag ik laatst. Is wel een grote doos. En ik geloof dat ik per stuk verpakte speculoosjes bij de action heb gezien.
Ik ken geen koekjes die per een zijn verpakt, wel lotus speculoos per twee speculaasjes
Alle reacties Link kopieren
Ja speculoosjes inderdaad, of mini space koeken (stroopwafeltje met chocola)
Alle reacties Link kopieren
Albert Heijn heeft ook per twee verpakte oreo's.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hoef je geen bedrijf te hebben om bij https://www.koffievoordeel.nl/ te bestellen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
oh super! Bedankt, dan ga ik daar eens voor kijken. Ik kon hier echt niets vinden, misschien is mijn AH te klein ofzo.. Ik ben niet zo van de koekjes maar voor onverwachtse visite is dit ideaal.
Café noir van Verkade in een doosje zijn ook per stuk verpakt.
Alle reacties Link kopieren
Moet het persé een koekje zijn?

Kersenbonbon, chocolade koffieboontje, nougât per stuk verpakt is ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Bij discountoffice zijn ze ook te bestellen, ook geen KvK nummer nodig.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Kanjer heeft ook van die zakken met mini stroopwafeltjes, die zijn ook per stuk verpakt. Je hebt ze in gewoon of met chocola.

Als het wat groter mag: Binkie's zijn apart verpakt, suikerwafels (of die met chocola) kun je ook per stuk verpakt kopen bij o.a.. Jumbo of van die cakejes met vulling ertussen.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
30-04-2018 14:38
oh super! Bedankt, dan ga ik daar eens voor kijken. Ik kon hier echt niets vinden, misschien is mijn AH te klein ofzo.. Ik ben niet zo van de koekjes maar voor onverwachtse visite is dit ideaal.
Je kan stroopwafels heel goed invriezen en ze zijn zo ontdooid. Die liggen hier in de vriezer voor onverwachts bezoek.
Bonne maman tartelettes zijn per stuk verpakt. Ik vind die met karamel erg lekker. Je hebt ze ook in aardbei en citroen.
aankleefsjaan schreef:
30-04-2018 14:40
Moet het persé een koekje zijn?

Kersenbonbon, chocolade koffieboontje, nougât per stuk verpakt is ook leuk!
Ja, het moet echt een koekje zijn, ik hou niet van koekjes, wel van chocola en koffieboontjes etc, dan eet ik het zelf op (gebrek aan zelfbeheersing) en dan heeft de visite nog niets :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
30-04-2018 16:08
Ja, het moet echt een koekje zijn, ik hou niet van koekjes, wel van chocola en koffieboontjes etc, dan eet ik het zelf op (gebrek aan zelfbeheersing) en dan heeft de visite nog niets :mrgreen:
Hahahahahaha OMG wat herkenbaar, ik had dit zelf kunnen typen!
Geniaal om per stuk verpakte dingen (die ke zelf niet zo graag hebt) in huis te nemen voor visite! :worship:
Alle reacties Link kopieren
Knoppers koeken verkopen ze ook per stuk verpakt bij meerdere supermarkten.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Het voordeligste is elke drie maanden een pak koekjes te kopen en die in een weckpot te bewaren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Knoppers zijn per stuk verpakt en daar maak je zeker de blits mee.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
je kunt altijd nog naar je plaatselijke koffie tent en vragen of je een stuk of 20 kan kopen , normaal geven ze die gratis bij de koffie dus kopen zal geen probleem zijn , ik doe dat ook wel eens met " geheim " recept sauzen enzo , gewoon wat kopen.
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
redfox3 schreef:
01-05-2018 10:17
je kunt altijd nog naar je plaatselijke koffie tent en vragen of je een stuk of 20 kan kopen , normaal geven ze die gratis bij de koffie dus kopen zal geen probleem zijn , ik doe dat ook wel eens met " geheim " recept sauzen enzo , gewoon wat kopen.
Ze zijn handig hoor, maar wel heel klein en wel zo klein dat ik ze visite niet zou serveren.
Alle reacties Link kopieren
Deze zijn ook per stuk verpakt, aan de buitenkant niet te zien trouwens, maar toen ik ze vorig jaar kocht zaten er allemaal per stuk verpakte koekjes in (om die reden niet meer gekocht, want onnodig afval).
https://www.ah.nl/producten/merk/dutch-en-dapper
Alle reacties Link kopieren
Lotus speculoos heb je ook in een verpakking waar ze per 2 stuks zijn verpakt. Het pak is langer dan de gewone verpakking.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven