Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
Lotte35 schreef:
02-05-2018 20:18
Waar heb je deze gescoord?
Ben er al weken naar op zoek, maar nog in geen enkele (grotere) supermarkt kunnen vinden.
Bij de grote Jumbo. Deze repen hadden nog geen eigen plek in het schap, maar lagen achter een andere smaak verstopt. Gelukkig zag ik het!

De AH had trouwens Toblerone mini ijsjes. Ook heel lekker! Geen idee eigenlijk of ze nieuw zijn..

Afbeelding
chocolol schreef:
02-05-2018 18:12
Bedoel je de witte kokos ananas reep?
Ja, die.
Die roze Kitkat vind ik maar zo zo
Ik heb bij de AH KitKat Senses gekocht. Een doos met 3 verschillende soorten mini KitKats's. Vooral de Salted Caramel valt in de smaak. (die andere smaken zijn iets met hazelnoot en donkere chocolade volgens mij)
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
02-05-2018 20:17
Nou, dropveters zijn altijd een beetje stug, en deze matjes zijn zo heerlijk smeuïg.
Ben echt een soort verslaafd.

Maar de krijtjes blijven inderdaad ook wel héél erg lekker!
Als echte drop- en salmiakfanaat ben ik het hier helemaal mee eens :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
niekie1 schreef:
02-05-2018 19:21
Over cocos gesproken, geen idee of het nieuw is maar de super dickmann's kokos negerzoenen zijn heerlijk

Afbeelding
Die lijken me wel lekker!
Alle reacties Link kopieren Quote
gifgroen schreef:
02-05-2018 23:14
Bij de grote Jumbo. Deze repen hadden nog geen eigen plek in het schap, maar lagen achter een andere smaak verstopt. Gelukkig zag ik het!
Oh, bedankt voor de tip.
Dan ga ik nog eens heel goed zoeken.


winters schreef:
03-05-2018 09:36
Als echte drop- en salmiakfanaat ben ik het hier helemaal mee eens :)
:high5:
You don't have to fit into the format
ik lees 3000 reacties mee.
Tvp
Heb nu deze in huis en die vind ik lekker
https://www.jumbo.com/lipton-ice-tea-ma ... 197677FLS/
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
single1985 schreef:
03-05-2018 20:01
Heb nu deze in huis en die vind ik lekker
https://www.jumbo.com/lipton-ice-tea-ma ... 197677FLS/
Die wil ik ook proberen!
Alle reacties Link kopieren Quote
TVp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp :hyper:
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand al iets geprobeerd van de nieuwe producten bij de Albert Heijn? Nieuwe maaltijden enzo zag ik, salades etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou, weet niet of t nieuw was maar ik had het nog niet eerder gezien en vind het heerlijk: avocado humus ! Bij AH in het gekoelde hapjesschap. Fris met een pittige nasmaak, echt lekker op een toasthe of broodje met glaasje wijn ;-) 2,50 voor 200 gr.

De nieuwe salades en versmaaltijden zagen er erg lekker uit, maar niet meegenomen. De lunchsalade met witte kaas en pittige pitastukjes is niet nieuw maar wel heel lekker!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
niekie1 schreef:
02-05-2018 19:21
Over cocos gesproken, geen idee of het nieuw is maar de super dickmann's kokos negerzoenen zijn heerlijk

Afbeelding
waar koop je die? :-o
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik-krijg-er-trek-van-post :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
samen sta je sterker
De nieuwe Tony's met kokos en ananas is goed gekeurd. Ik doe er al vijf dagen mee en ben pas (al) op de helft, dus het gaat nog goed. ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
gifgroen schreef:
02-05-2018 19:08
Afbeelding

ik ben fan!

Nog op tijd om aan mijn jumbo bestelling van maandag toe te voegen :proud:

Ik heb net Royal Club 1939 natural soda ontdekt. Vast niet heel nieuw. Bloedsinaasappel & gember. Ik vind dat laatste soms overheersen (anderen hier vinden dat lekker zo te lezen) maar dat is bij deze niet. Heb nog een andere smaak in de koelkast staan, ben benieuwd. Jumbo heeft het helaas niet. Ah wel. Ik vind het een lekker drankje!

Ze hebben trouwens nog een ander gember drankje bij de ah wat jullie dan wrs heerlijk zullen vinden, kan het ff niet zoeken de ah site ligt er uit. Het is iets van 1 € en zit in een bollend flesje ala orangina. Ik zoek zo nog wel ff plaatje. Ik vond hem te. (Geen ah eigen merk)
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom zie ik dit topic nu pas!

Van de week Kitkat Ruby Cocoa Beans gescoord, lagen bij de kassa. Het was echt super lekker!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven