Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik woon in een dorp met een kleine Dekamarkt. Voor nieuwe dingen moet ik dis altijd naar supermarkten verderop.
Misschien maar beter ook :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat zijn die dropmatjes lekker :O
Alle reacties Link kopieren Quote
Zomerbloem23 schreef:
06-05-2018 10:57
Wat zijn die dropmatjes lekker :O
Dat heb ik gemist, wat is dat precies?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisselle schreef:
06-05-2018 11:58
Dat heb ik gemist, wat is dat precies?


Afbeelding
You don't have to fit into the format
MonkeyTown schreef:
05-05-2018 17:49
waar koop je die? :-o
Nou, ik had deze uit Duitsland, van de Real, maar ik zie ze hier in de supermarkt nergens. Nu kom ik elke 2 à 3 weken wel in Duitsland gelukkig ;-D
Ik kocht de laatste zomers dit ijs
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... -mandarino

Beker van een halve liter, AH italiaans schepijs: mandarijn. Lekker fris, zoet en een beetje zuur. Ik houd ervan. :hyper:

Die kon ik vorige week niet vinden en heb toen de meloenvariant meegenomen. Blegh, zit nagenoeg geen smaak aan. Het is een soort smakeloos suikerwater.

Volgens mij is de meloensmaak van dit type ijs nieuw dus vandaar dat ik deze post. Mocht die allang bestaan, ben ik enorm mosterd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ivy_Signe schreef:
07-05-2018 16:55
Ik kocht de laatste zomers dit ijs
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... -mandarino

Beker van een halve liter, AH italiaans schepijs: mandarijn. Lekker fris, zoet en een beetje zuur. Ik houd ervan. :hyper:

Die kon ik vorige week niet vinden en heb toen de meloenvariant meegenomen. Blegh, zit nagenoeg geen smaak aan. Het is een soort smakeloos suikerwater.

Volgens mij is de meloensmaak van dit type ijs nieuw dus vandaar dat ik deze post. Mocht die allang bestaan, ben ik enorm mosterd.
Ik vind de hazelnootsmaak heerlijk! Nougat vond ik dan weer een enorme tegenvaller.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een voor mij nieuwe siroop geprobeerd:
Afbeelding. Groenten/fruitsiroop. Hij was lekker anders, niet heel zoet en beetje complex en troebel. Bijna als Roosvicee.

Ik had ook Exota mandarijn, smaakt precies als mandarijn die goed rijp is maar nog niet te ver.
Afbeelding

En ik had Pisang Ambon 0%, de echte van vroeger maar dan zonder alcohol.
Ik had een feestje en de meesten moesten nog rijden, hadden de kinderen mee.
Deze werd goed gewaardeerd!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar had je die pisang ambon gekocht?
Op basis van een heerlijk hapje op een zonnig terras, deze aanrader:
Afbeelding

Héérlijk. Bijvoorbeeld als je het mengt met een kloddertje zure room en een eetlepel granaatappelpitjes. En pitabroodjes in 8 stukjes gesneden. Om er lekker in te dopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
[quote=Madderijn post_id=28475702 time=1525706340

En ik had Pisang Ambon 0%, de echte van vroeger maar dan zonder alcohol.
Ik had een feestje en de meesten moesten nog rijden, hadden de kinderen mee.
Deze werd goed gewaardeerd!
Afbeelding
[/quote]


Dat heeft niets met de echte Pisang Ambon te maken.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
ikBedoelHetGoed schreef:
07-05-2018 19:33
Op basis van een heerlijk hapje op een zonnig terras, deze aanrader:
Afbeelding

Héérlijk. Bijvoorbeeld als je het mengt met een kloddertje zure room en een eetlepel granaatappelpitjes. En pitabroodjes in 8 stukjes gesneden. Om er lekker in te dopen.
De andere smeersels die daar naast in het schap liggen vond ik ook erg lekker. De zoete aardappelspread en de Muhammara en de Hummus zijn ook echte aanraders
Oh die groente siroop ga ik ook eens proberen!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ooooh er komt een nieuwe smaak Oppo! Nog niet bekend welke...
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb zojuist de mini hertog tompoucesmaak geprobeerd. Geen 2 euro waard, zeker geen 2 euro waard.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wanderlust1 schreef:
08-05-2018 20:04
Heb zojuist de mini hertog tompoucesmaak geprobeerd. Geen 2 euro waard, zeker geen 2 euro waard.

Ik had al zo'n vermoeden dat deze tegen zou vallen.
Zeker gewoon vanille-ijs met stukjes koek erin?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Wanderlust1 schreef:
08-05-2018 20:04
Heb zojuist de mini hertog tompoucesmaak geprobeerd. Geen 2 euro waard, zeker geen 2 euro waard.
Die valt tegen inderdaad en ook belachelijk duur.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
[quote=ikBedoelHetGoed post_id=28476180 time=1525714438 user_id=361479]
Op basis van een heerlijk hapje op een zonnig terras, deze aanrader:
Alle reacties Link kopieren Quote
Stokstaartjenl schreef:
02-05-2018 22:26
Zijn toch pas vanaf morgen?
En ook alweer uitverkocht bij onze Lidl:(
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
08-05-2018 20:29
Ik had al zo'n vermoeden dat deze tegen zou vallen.
Zeker gewoon vanille-ijs met stukjes koek erin?
Ja precies dat, maar vergeet de roze versiersels niet bovenop :p
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatst vertelde ik in dit topic dat ik zo'n fan ben van het slagroomijs van Hertog.
Ik kreeg toen van iemand de tip om het slagroomijs van de Lidl te proberen, omdat dat ook heel goed zou zijn (en beduidend goedkoper).

Ik weet niet meer wie de tip gaf, maar bedankt!!
Ik heb het gekocht, en vind het heerlijk.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh die rode biet siroop lijkt mij heel lekker
Niet nieuw, wel een nieuw recept: Optimel Drink. Ik had het al een tijd niet meer gedronken, ik sta het mezelf alleen toe als het in de aanbieding is want ik drink zo een pak leeg ... maar nu niet meer! Zó vies en met een merkwaardige structuur. Ik dacht, die is ruim over de datum. Het heeft dezelfde bittere nasmaak als de andere Optimel-producten, die lust ik ook niet. En ik eet echt vrijwel alles. Heeft iemand een alternatief?
Alle reacties Link kopieren Quote
Beetje laat over de Pisang Ambon, inderdaad nep maar leek er veel op ( we hadden het allemaal al in geen jaren gedronken).

Te koop bij de slijter, hier de Mitra.
Er is een hele range. De mojito durfde ik niet aan omdat dat snel wc eend 🍋 associaties oproept.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven