Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Tamago schreef:
17-05-2018 18:20
Niet nieuw, wel een nieuw recept: Optimel Drink. Ik had het al een tijd niet meer gedronken, ik sta het mezelf alleen toe als het in de aanbieding is want ik drink zo een pak leeg ... maar nu niet meer! Zó vies en met een merkwaardige structuur. Ik dacht, die is ruim over de datum. Het heeft dezelfde bittere nasmaak als de andere Optimel-producten, die lust ik ook niet. En ik eet echt vrijwel alles. Heeft iemand een alternatief?
Check de Facebookpagina van Optimel maar eens, je bent niet de enige met deze mening...

Ik vind zelf yoghurtdrank van de Aldi erg lekker, maar er zijn vast meer huismerken die prima smaken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisselle schreef:
08-05-2018 08:10
De andere smeersels die daar naast in het schap liggen vond ik ook erg lekker. De zoete aardappelspread en de Muhammara en de Hummus zijn ook echte aanraders
Ik had gisteren, denk ik uit hetzelfde schap, de bietenspread met feta. De feta proef je niet en de spread is best lekker bietig, maar ook nogal waterig. Geen aanrader.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Johma heeft een nieuwe salade: sushi-zeewier geloof ik. Kan geen plaatje vinden.
Er zat zalm, zeewier en komkommer in. Heb em niet meegenomen trouwens.

Wel iets nieuws van Heksnkaas meegenomen: kwarkspread. Ben benieuwd.
https://www.heksn.nl/producten/heksnspread/
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had juist van Johma de kip mango pistache nootjes salade mee genomen. Staat ook op doosje 'nieuw en vond hem heerlijk!

Was bij jumbo; 3 bakjes voor 5 euro
Alle reacties Link kopieren Quote
De kwarkspread van Heksnkaas is mwah. Smaakt wel, maar denk niet dat ik em nog vaak zal halen. De gewone heksnkaas is lekkerder.
Alle reacties Link kopieren Quote
AH complete Thaise garnalencurry (diepvries). Brrrrr. Mierzoete waterige "saus" met wat flietertjes peultjes, paprika en hier en daar een garnaal. Ik heb zelf de smaak wat proberen op te peppen met zout, citroensap, chili en koriander, maar het bleef zwaar onder de maat. Dit doen we echt niet meer, zelfs niet in nood.
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Afbeelding
Zó vies dat ik ze heb weggegooid, een unicum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zonde, het ziet er wel lekker uit. Wat was er mis mee?
Misselijkmakende geur en mierzoete smaak, heel kunstmatig ook, dat is er mis mee m.i. Komt niet eens in de buurt van die van Katja, die ik heerlijk vind.
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... -rode-biet

Heerlijk als lunch ipv brood
Heeft iemand de Spa touch of coconut al geprobeerd?
Ja. Ik vind hem lekker, de grapefruit versie ook.
Net gekocht en inderdaad erg lekker!
Het is gewoon Spa en dan ineens een vleugje kokos.

De grapefruit staat ook koud, ben benieuwd.
De Hummus met avocado van AH net op brood gehad (met gegrilde paprika en courgette)
Lekker hoor. Wel heel mild.

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... us-avocado
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand noemde de Hands off red velvet chocolade reep. Omg wat is die lekker!!!! Eet m zo in 1 keer op...
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren Quote
taxi87 schreef:
20-05-2018 21:14
Ik had juist van Johma de kip mango pistache nootjes salade mee genomen. Staat ook op doosje 'nieuw en vond hem heerlijk!

Was bij jumbo; 3 bakjes voor 5 euro

Heb deze al paar x in verschillende winkels gezocht zonder succes. Maar nu stond hij in de jumbo app als nieuw te bestellen product. Dus maandag kan ik hem testen. :-P)
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Moccachino schreef:
26-05-2018 12:09
Heeft iemand de Spa touch of coconut al geprobeerd?

Niet de coconut, maar ik hou niet van kokos. Heb die met watermeloen geprobeerd van sourcy maar das niets. Net een hele waterige meloen als sap. Blegh.

Spa touch peach vond ik wel erg lekker!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
AH heeft nu rijst van doperwten en linzen. Mooi kleuren en vooral super lekker
LunchLover schreef:
09-06-2018 14:17
Niet de coconut, maar ik hou niet van kokos. Heb die met watermeloen geprobeerd van sourcy maar das niets. Net een hele waterige meloen als sap. Blegh.

Spa touch peach vond ik wel erg lekker!

De watermeloen van source vond ik best lekker. Die van crystal clean is echter niet te hachelen zo vies.
Alle reacties Link kopieren Quote
AH Luxe notenmix met rozemarijn en cranberries, ongelooflijk lekker!
In 'n sta-zakje. Met cashews,pecans en macademia's.
Come fly with me on a jetplane
Tamago schreef:
17-05-2018 18:20
Niet nieuw, wel een nieuw recept: Optimel Drink. Ik had het al een tijd niet meer gedronken, ik sta het mezelf alleen toe als het in de aanbieding is want ik drink zo een pak leeg ... maar nu niet meer! Zó vies en met een merkwaardige structuur. Ik dacht, die is ruim over de datum. Het heeft dezelfde bittere nasmaak als de andere Optimel-producten, die lust ik ook niet. En ik eet echt vrijwel alles. Heeft iemand een alternatief?
Dat had ik ook, wat een vieze smaak ! Ik drink nu vaak Arla Naturals die is er in 2 smaken rood fruit en bosvruchten. De roodfruit vind ik heerlijk, de bosbes is mij wat te zoet.
Die dropmatjes zouden verboden moeten worden, wat zijn ze lekker !
Ik ben dol op ginger ale en heb een flesje van die van AH gekocht maar die vind ik dus niet lekker, ik vind er een peperige nasmaak aan zitten en de gember is ver te zoeken dus ik hou het lekker bij Royal Club. Al is Canada Dry de lekkerste maar die is haast niet meer te vinden in NL.
En ik word helemaal blij van de Mutti pizzasaus in blik, die is echt net zo lekker als in Italië ! Aangezien we sinds een paar maanden een pizzaoven in de tuin hebben eten we nu bijna iedere week verse houtoven pizza's.
Alle reacties Link kopieren Quote
mamaonbekend schreef:
18-05-2018 12:07
Johma heeft een nieuwe salade: sushi-zeewier geloof ik. Kan geen plaatje vinden.
Er zat zalm, zeewier en komkommer in. Heb em niet meegenomen trouwens.
Ik had deze gekregen en ik vind 'm niet te hachelen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik geen fan ben van zeewier, als je dat lekker vindt zit je wel goed met deze salade want de zeewier proef je behoorlijk.
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze geprobeerd, kroepoek met zeewier. Hoewel ik van die crunchie nori snacks erg lekker vind, vond ik deze kroepoek absoluut niet lekker. Jammer.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Penne van erwten geprobeerd. Smaak was goed, vond de structuur iets minder dan echte pasta.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven