Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb Zaanse mayonaise maar dan plantaardig geprobeerd en hij is goed bevallen. Net zoals sommige andere lekkere vegan mayonaise iets minder sterk van smaak zijn is deze Zaanse ook ietsje minder sterk van smaak dan gewone Zaanse. Maar erg lekker en zeker geen 'rare vegan versie' van iets maar gewoon een lekkere mayonaise.

Afbeelding
chocolol schreef:
05-04-2020 16:14
Die van het plaatje is meer een braadworstachtige type, dus ik bak hem en eet er dan wat groente en rijst/brood/etc bij. Laatst lekker met stukjes stokbrood, knoflooksaus en salade.
Die ga ik ook eens proberen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze mix Shakshuka meegenomen. Ga het proberen dit weekend te maken.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Oja en deze Snickers pindakaas. Best duur voor zo’n klein potje maar wou em toch proberen.

Smaakt redelijk, maar echt Snickers haal ik er niet uit. Kunt net zo goed pindakaas met hagelslag eten.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij de Hema heb ik deze:


Afbeelding


Smaken naar appeltaart, erg lekker.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
niekie1 schreef:
24-03-2020 21:14
Afbeelding
Deze neem ik regelmatig mee uit Duitsland; die of de framboos-variant, beiden zijn superlekker. Ze zijn gemaakt van lupine en smaken als milde yoghurt.
Maar voorlopig geen tripjes naar het buitenland dus op zoek naar iets wat er op lijkt en hier In de supermarkt te koop is, zal eens in dit topic teruglezen. ;-D
Wat jammer dat deze niet in Nederland te koop is!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow kwam deze net tegen. Ga hem straks eten erg benieuwd.

Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
chocolol schreef:
03-04-2020 23:30
Ik probeerde vandaag de 100% plantaardige chorizo worst van Garden Gourmet. Hij is erg sappig, ziet er gebakken lekker uit en is goed gekruid. Ik zou niet zeggen 'ja het is vlees-chorizo' want dan denk ik aan droge worst, maar het is meer een kruidige braadworst. Zou ik zeker weer kopen.

Afbeelding
Zo deze vind ik me een partij lekker! Mijn man eet soms vlees ik niet. Wilde hij de tweede chorizo worst opeten. Uh nee dacht het niet neem je eigen vlees maar haha.
Die blijft erin.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
chocolol schreef:
05-04-2020 16:16
Ik heb Zaanse mayonaise maar dan plantaardig geprobeerd en hij is goed bevallen. Net zoals sommige andere lekkere vegan mayonaise iets minder sterk van smaak zijn is deze Zaanse ook ietsje minder sterk van smaak dan gewone Zaanse. Maar erg lekker en zeker geen 'rare vegan versie' van iets maar gewoon een lekkere mayonaise.

Afbeelding
Deze verkies ik tegenwoordig boven de plantaardige van Remia, deze is romiger. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
[quote=IBIopviva post_id=31322020 time=1588416807 user_id=272305]
Wow kwam deze net tegen. Ga hem straks eten erg benieuwd.

Hoe smaakte het bananengedeelte? Lijkt me heel lekker namelijk, alleen kokos lust ik echt niet helaas.
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren Quote
bij mij net andersom, lijkt lekker maar ik lust geen banaan. zullen we anders een pot delen? ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
IBIopviva schreef:
02-05-2020 12:53
Wow kwam deze net tegen. Ga hem straks eten erg benieuwd.

Afbeelding
Oehhhh, heb ‘m meteen op m’n boodschappenlijstje gezet. Lijkt me heel lekker :cheer:
Lotte35 schreef:
24-04-2020 23:09
Bij de Hema heb ik deze:


Afbeelding


Smaken naar appeltaart, erg lekker.
Die zijn erg lekker inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
24-04-2020 23:09
Bij de Hema heb ik deze:


Afbeelding


Smaken naar appeltaart, erg lekker.

Lijkt me erg chemisch want pinda's en witte chocolade smaken niet naar appeltaart. Zou je het nogmaals kopen of was eenmaal genoeg?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou heb de pasta op beetje laf van smaak. Banaan proefde ik wel erg duidelijk maar mis de chocolade smaak wel enorm.
Als ik hem nog eens neem doe ik er wat hagelslag op. Maar eerlijk? Best kans dat ik de pot weg doe. Ik eet energie beperkend en dit is voor mij de calorieën niet waard.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net vegetarisch broodbeleg op van Stegemans met kerriesmaak. Nou ik ga morgen meteen wat bijkopen, wat lekker zeg!


Afbeelding
Echt zo fijn dat er steeds meer goede vega(n) opties bij komen. Moet ook echt die chorizo worst proberen. Ben benieuwd of die beter smaakt dan die ik wel eens haal bij ekoplaza. Die is ook lekker maar vrij zout naar mijn idee.
Alle reacties Link kopieren Quote
chocolol schreef:
02-05-2020 13:53
Ik heb net vegetarisch broodbeleg op van Stegemans met kerriesmaak. Nou ik ga morgen meteen wat bijkopen, wat lekker zeg!


Afbeelding
Ow grappig wilde deze juist komen plaatsen.
Deze is overheerlijk! Heb er net bij de jumbo weer 2 pakjes van meegenomen. Ik hou normaal niet van dit soort vega beleg alleen in Duitsland koop ik die maar aangezien we nu al wekenlang niet naar Duitsland kunnen toch deze in NL maar geprobeerd en met succes.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
chocolol schreef:
02-05-2020 13:53
Ik heb net vegetarisch broodbeleg op van Stegemans met kerriesmaak. Nou ik ga morgen meteen wat bijkopen, wat lekker zeg!


Afbeelding
Waar is deze te koop? Online bij AH hebben ze hem niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had laatst deze:
Afbeelding

Ik had me er nogal op verheugd, het is een soort millionaire's shortbread (koek met zachte karamel en chocola) met pretzels. Héérlijk lijkt mij. Alleen is het nogal vies. Het koekje is muffig, de karamel smaakt naar niks en de pretzels zijn zacht. Blugh.
Na één stukje bedacht ik dat het misschien lekker was in combinatie met het ijs dat nog in de vriezer lag, Peanut Butter Ice Cream with Sweet & Salty Pretzel Swirls & Fudge Brownies
Afbeelding

Dat ijs is op zich best lekker (iets te zoutig) maar ook hier voegde Broderick weinig toe. Not worth the calories (begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen calorieën, maar dan doe ik liever hagelslag bij het ijs).
may_ka wijzigde dit bericht op 02-05-2020 16:00
Reden: plaatje gefixt
0.05% gewijzigd
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisselle schreef:
02-05-2020 13:39
Lijkt me erg chemisch want pinda's en witte chocolade smaken niet naar appeltaart. Zou je het nogmaals kopen of was eenmaal genoeg?


Nou, er zitten geen pinda's in.
Er zitten stukjes koek, rozijnen en stukjes appel in.
De witte chocolade smaakt naar kaneel.
Alles bij elkaar smaakt het dus écht wel naar appeltaart.

Ik zou het nogmaals kopen.
Het enige minpunt vind ik die stukjes appel.
De smaak daarvan vind ik wel goed hoor, maar het 'mondgevoel' niet zo.
Het zijn van die gummy-achtige stukjes (ik denk dat het gekonfijte appel is of zo).
Houd ik niet zo van.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
IBIopviva schreef:
02-05-2020 13:42
Nou heb de pasta op beetje laf van smaak. Banaan proefde ik wel erg duidelijk maar mis de chocolade smaak wel enorm.


Jammer! Klinkt niet als iets wat ik zelf per se zou missen bij banaan, maarja die kokos... :(


IBIopviva schreef:
02-05-2020 13:42
Best kans dat ik de pot weg doe.

lizenlotte schreef:
02-05-2020 13:33
zullen we anders een pot delen? ;-)


:thumbsup: ;-D
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren Quote
Drackie schreef:
02-05-2020 15:48
Waar is deze te koop? Online bij AH hebben ze hem niet.

Ik heb hem bij de Jumbo gehaald. Zag het gisteren ook pas voor het eerst liggen, dus misschien komt hij nog naar meer supermarkten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad bij de AH ligt dat niet maar bij de jumbo wel al een tijdje bij mij.

Haha nou als iemand de pot wil ophalen nabij Nijmegen van harte welkom!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand deze hele sardines uit de diepvries van de Lidl al geprobeerd?

Afbeelding

Wil ze vanavond misschien op de bbq proberen. Ik denk dat ze er bevroren op kunnen?
Zou er nog veel schoonmaakwerk aan zitten?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven