Lekker eten in de buurt van Paleis Soestdijk

10-06-2018 20:01 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan over twee weken naar Elisabeth in Concert op Paleis Soestdijk en we willen van tevoren graag ergens gaan eten. Waar in de buurt kun je lekker eten? We moeten wel om uiterlijk 20:30 bij het paleis zijn. Ik sta voor bijna alles open (ik lust alleen geen vis), maar het moet wel een beetje redelijk geprijsd zijn (tot +/- €100,- voor twee personen lijkt me wel redelijk).

Oh ja, er is een speciaal menu in de oranjerie voor op de dagen van de concerten, maar dat sprak me absoluut niet aan, dus dat valt af. Wel zijn er geloof ik foodtrucks op het terrein, eventueel zouden we daar nog kunnen gaan eten als het toch een beetje te krap is qua tijd.

Ik ben benieuwd! Bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
‘t Luykje in Soest, beroemd om de overheerlijke spareribs maar ook zat ander lekkers. Ik zou wel vooraf reserveren.
Alle reacties Link kopieren
http://www.bauers.nl

Reviews
http://www.bauers.nl/reviews
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Restaurant Vuur.
Cosa in Baarn!
Alle reacties Link kopieren
Restaurant "De Generaal" is vlakbij, dicht bij het station, makkelijk parkeren, niet duur, veel keus en een lekker buiten terras. Lijkt me heel geschikt voor jullie doel! Veel plezier daar
Alle reacties Link kopieren
Ik adviseer ook restaurant de Generaal. Al meerdere keren heerlijk gegeten. En makkelijk te bereiken.
De Generaal in Baarn
Alle reacties Link kopieren
De Melodie
Grand café Soestdijk
Restaurant 't Luykje
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ik ga alle opties bekijken en laat jullie weten wat het is geworden!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het Vuur wordt! Ik was vergeten te zeggen dat we met het OV gaan. Ik vond ‘t Luykje er ook goed uitzien, maar dat is dus geen optie want te ver (uur met het OV).

De Generaal werd een paar keer genoemd, maar daarvan vond ik de menukaart een beetje saai. :$
Alle reacties Link kopieren
Vuur ziet er inderdaad heel leuk uit! Maar hoe kom je daar dan met het OV? Of heb je een OV fiets? Hoe dan ook veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Vanaf De Bauer in Soest kun je lopen naar het paleis in ruim 5 minuten.
En daar vlakbij is een net nieuw restaurant, Zuyver. Ben er nog niet geweest, maar schijnt erg lekker te zijn. Allebei hebben ze ook een terras.
En nog dichterbij zit Grand Café Soestdijk, met een tuin waarin je kunt eten.
Alle drie ook op loopafstand van station Soestdijk.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik was er gisteren, het is fantastisch!!! Wij hebben vooraf bij Eemlust gegeten, was heerlijk! En je zit er prachtig aan het water. Ik weet alleen niet of dat met OV te doen is. De foodtrucks op het terrein zijn vooral fastfood. Geen idee wat het kost, maar ik was voor 1 Ijsthee en een flesje water al 8,50 euro kwijt 😱. Alvast heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
mooiweertje schreef:
11-06-2018 20:40
Vuur ziet er inderdaad heel leuk uit! Maar hoe kom je daar dan met het OV? Of heb je een OV fiets? Hoe dan ook veel plezier!
Nee, maar je kunt een stukje met de bus en de rest gewoon lopen. Volgens mij is dat goed te doen.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
11-06-2018 21:37
Vanaf De Bauer in Soest kun je lopen naar het paleis in ruim 5 minuten.
En daar vlakbij is een net nieuw restaurant, Zuyver. Ben er nog niet geweest, maar schijnt erg lekker te zijn. Allebei hebben ze ook een terras.
En nog dichterbij zit Grand Café Soestdijk, met een tuin waarin je kunt eten.
Alle drie ook op loopafstand van station Soestdijk.
Volgens Google maps is het paleis op een half uur lopen vanaf De Bauer en Zuyver?
drackie wijzigde dit bericht op 12-06-2018 00:47
4.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
11-06-2018 23:20
Leuk, ik was er gisteren, het is fantastisch!!! Wij hebben vooraf bij Eemlust gegeten, was heerlijk! En je zit er prachtig aan het water. Ik weet alleen niet of dat met OV te doen is. De foodtrucks op het terrein zijn vooral fastfood. Geen idee wat het kost, maar ik was voor 1 Ijsthee en een flesje water al 8,50 euro kwijt 😱. Alvast heel veel plezier!
Zo hey, wat een geld! Ik ben vorig jaar ook naar Elisabeth geweest, inderdaad fantastisch! Ik ga Eemlust eens bekijken, dankje!
Alle reacties Link kopieren
Drackie, is echt niet zo.
De Bauer en Zuyver zijn vlakbij.

Eemlust ligt juist weer een eind weg aan de andere kant van Baarn.
Alle reacties Link kopieren
Goed, ik heb gereserveerd bij Zuyver! Daar hebben ze kaasfondue. :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven