Theetuin oid, kindvriendelijk, omgeving Vaassen/ vierhouten

10-06-2018 22:15 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,
We willen deze week een dagje fietsen rond Vaassen/Vierhouten, met onze kids van 2 en 5 jaar. Nu zoeken we iets van een theetuin in de bossen waar we lekker buiten kunnen zitten en wat kunnen lunchen of thee en taart etc, maar wat voor de kids ook leuk en veilig is. Dus niet dicht aan een drukke weg. Maar ook geen schreeuwerige indoor speeltuin of enorme speeltuin buiten. Een tuin met paar speeltoestellen of zandbak is voldoende. Liefst dus in een tuin setting ipv "gewoon" betegeld terras. Heb me al suf gezocht maar kon tot nu toe niets leuks vinden. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
http://www.pannenkoekenhuisdeboswachter.nl/
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
De korenmolen Vaassen
Alle reacties Link kopieren
We zoeken echt een lekkere lunch of high tea locatie, dus het pannekoeken restaurant valt daarom af.

De korenmolen had ik al gevonden maar toen leek het terras mij erg klein. Ben je er geweest, heb je ervaring? Qua kaart lijkt het me heerlijk en de recensies zijn goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf niet bij de korenmolen geweest, vrienden van mij wel. Hun zijn er erg enthousiast over, ik wil daar ook nog graag lunchen als ik in de buurt ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven