knoflooksaus

15-06-2018 00:28 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat is de lekkerste knoflooksaus uit een flesje volgens jou?

ik weet het nog niet en ben dus zoekende naar een heerlijke knoflookoverheersende saus
en ja ik kan die ook zelf maken, maar heb daar niet altijd zin in. dus dat je snel even een flesje kan pakken voor bij de snek
Alle reacties Link kopieren
Yildriz Turkse knoflooksaus, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een hele hoop tegelijk maken, in een pot in de ijskast. Net zo makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
yildriz heeft lekkere sauzen ja! de grote of kleine fles knoflook?
Alle reacties Link kopieren
hoelang kan je zelfgemaakte bewaren?
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
15-06-2018 00:51
Gewoon een hele hoop tegelijk maken, in een pot in de ijskast. Net zo makkelijk.
Dat doe ik ook vaak, maar echt lang hou ik dat niet goed. Misschien is het beter om de verse room achterwege te laten. Welk recept gebruik jij daarvoor en hoelang bewaar je het?
Alle reacties Link kopieren
o met verse room heb ik dat nooit gemaakt
maar het is max 1xpw dat ik het gebruik. al zal dat binnenkort met de airfryer misschien wel verandering geven
zag een mooie aanbieding bij t kruidvat. nog geen 30 euro. 29.99 om precies te zijn
Alle reacties Link kopieren
past gewoon in je rugzak zo klein

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
even off topic dat wel. maar smart is iets anders dan air?? wist niet dat je olie nodig had.
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
15-06-2018 01:11
o met verse room heb ik dat nooit gemaakt
maar het is max 1xpw dat ik het gebruik. al zal dat binnenkort met de airfryer misschien wel verandering geven
zag een mooie aanbieding bij t kruidvat. nog geen 30 euro. 29.99 om precies te zijn
Waarom wil je een airfryer aanschaffen? Ik begrijp die hype niet zo goed, een oven voldoet prima. Ook in de oven kun je prima frietjes en vlees bereiden zonder extra vet toe te voegen. Ik vind het echt zonde van je geld zo'n ding. Ook een simpel tosti-ijzer (met grillplaat) voldoet om vlees snel en zonder toevoeging van vet te bereiden. Sorry voor het off topic
Alle reacties Link kopieren
ik begreep die hype ook niet zo maar heb hem elders paar keer gebruikt en beviel me prima
Alle reacties Link kopieren
Cookmomster schreef:
15-06-2018 01:19
Waarom wil je een airfryer aanschaffen? Ik begrijp die hype niet zo goed, een oven voldoet prima. Ook in de oven kun je prima frietjes en vlees bereiden zonder extra vet toe te voegen. Ik vind het echt zonde van je geld zo'n ding. Ook een simpel tosti-ijzer (met grillplaat) voldoet om vlees snel en zonder toevoeging van vet te bereiden. Sorry voor het off topic
In de airfryer worden frietjes veel knapperiger en smaakvoller dan in de oven.
Daarnaast is de airfryer sneller klaar.
Hij is binnen 2 minuten opgewarmd.
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
15-06-2018 00:59
yildriz heeft lekkere sauzen ja! de grote of kleine fles knoflook?
Deze is ook vies zoet. Zoals alle k&k knoflooksauzen die ik geprobeerd heb.

Ik gebruik trouwens nooit room als ik knoflooksaus maak. Mayo, yoghurt, knoflook, peterselie. Ik doe er ook Worcestersaus saus door maar dat is niet perse nodig.
.
Alle reacties Link kopieren
Geen dunne saus maar alioli uit het gele bakje vind ik het lekkerste.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
15-06-2018 08:03
Geen dunne saus maar alioli uit het gele bakje vind ik het lekkerste.
Die is wel erg lekker ja. En niet zoet. Maar dat eet ik niet op mijn shoarma :) Wel om worteltjes in te dippen.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
15-06-2018 08:37
Die is wel erg lekker ja. En niet zoet. Maar dat eet ik niet op mijn shoarma :) Wel om worteltjes in te dippen.
En soepstengels! :P
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
15-06-2018 07:33
Deze is ook vies zoet. Zoals alle k&k knoflooksauzen die ik geprobeerd heb.
Nou inderdaad, die Yildriz is zóó zoet, ik werd er gewoon misselijk van. Wij hebben hem weggegooid. Maar ik maak knoflooksaus eigenlijk ook zelf, dus vind ze allemaal raar zoet. Gewoon beetje yoghurt, mayo, peper,zout en een knofookteentje. 3 minuten werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat zoete juist lekker. Heb nu knoflooksaus van Remia en die bevalt wel goed. Zelf maken is óók lekker, maar dan zit ik inderdaad met de houdbaarheid.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
15-06-2018 08:03
Geen dunne saus maar alioli uit het gele bakje vind ik het lekkerste.
dat is een kaloriebom niet te zuinig!
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
15-06-2018 09:43
dat is een kaloriebom niet te zuinig!
Ik eet het ook niet elke dag of elke week :)
Alle reacties Link kopieren
die is verder wel heel lekker ja. en omdat die zo lekker is is het bakje ook zo leeg
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
15-06-2018 09:49
die is verder wel heel lekker ja. en omdat die zo lekker is is het bakje ook zo leeg
Ik heb daar niet zo'n last van. Juist omdat die aiolie zo sterk van smaak is, doe ik er lang mee.
.
Alle reacties Link kopieren
ik dip niet, ik haal het er doorheen. das ook een verschil denk
Alle reacties Link kopieren
net als bepaald lekker brood, als je die dipt of er doorheen haalt dan is dat bakje zo leeg
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de “verse” knoflook van Appie en Jumbo het lekkerst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven