smoothies

16-06-2018 12:49 9 berichten
Benieuwd wat jullie door jullie smoothie doen? en hoe jullie een goed vullende (ontbijt) smoothie maken. Zelf eet ik geen tarwe en spelt(wel haver, boekweit, quinoa enz) en koemelk/soyamelk/geitenmelk. Wel eet ik kokosyoghurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi er een banaan in en met spinazie en verse munt. Meestal met water soms met soya of amandelmelk als ik het heb en lijnzaad en /of havermout.
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriet is een smoothie van amandelmelk, avocado, rood fruit uit de vriezer en munt.
eigenlijk ben ik op zoek naar een smoothie waar ik de hele ochtend of middag op kan teren!
Mijn favoriet: sap van halve limoen, scheutje vanilleyoghurt, schep suiker, 1 mango en 2 golden kiwi's.
En gewoon heel basic een watermeloen zonder verdere toevoeging vind ik ook zalig.
Alle reacties Link kopieren
stitch77 schreef:
16-06-2018 13:04
eigenlijk ben ik op zoek naar een smoothie waar ik de hele ochtend of middag op kan teren!
Dan moet je het denk ik aanvullen met volle Griekse yoghurt of avocado ofzo.
Alle reacties Link kopieren
stitch77 schreef:
16-06-2018 13:04
eigenlijk ben ik op zoek naar een smoothie waar ik de hele ochtend of middag op kan teren!
Nou, dat lukt wel met mijn recept hoor. Avocado vult enorm. En het smaakt als een milkshake :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete smoothie: magere yoghurt, 3/4 avocado, 1 banaan, paar mangostukjes (vriezer AH of Lidl) en een klein schepje eiwitpoeder. Hier ontbijt ik 80% van de tijd mee. Ik krijg net zo snel hierna honger als dat ik ontbijt met overnight oats :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Voor 2 smoothies: 200 gram spinazie (kan ontdooid uit de vriezer, smaakt prima), een kommetje yoghurt naar keuze, een stuk avocado en courgette, en banaan en een peer. De peer vervang ik wel eens door ander fruit. Appel, aardbei druiven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven