Keukenmachine

10-07-2018 15:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie helpt me door t woud van mogelijkheden?
Ik wil graag een keukenmachine aanschaffen. Een kitchenaid vind ik prachtig maar duur.
Nu is t geld opzich het probleem niet maar zijn ze het geld waard of kan ik voor minder geld meer kwaliteit krijgen?

Wat zijn jullie ervaringen?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
https://www.consumentenbond.nl/keukenmachine
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Bosch MUM en ben daar heel tevreden over.
Welke mogelijkheden zoek je?
Alle reacties Link kopieren
kijk anders eens op MP, ik heb daar ooit een kitchenaid voor een prikkie gescoord die eerst in een Italiaanse ijssalon heeft gestaan, vond ik nog extra leuk ook ;-)

Voordeel van de kitchenaid is dat er zoveel accessoires zijn en ik denk dat dat altijd wel zal blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helaas geen lid dus ik kan de resultaten niet zien.

Ik wil vanalles van eiwit stijfkloppen tot pizzadeeg maken.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik ben gek op bakken, van brood tot taart. Ik heb deze https://www.aeg.nl/kitchen/small-kitche ... ne/km4000/
Alle overige functies van de echte kitchenaid heb ik verder nog nooit gemist.
Als je geen snijfunktie nodig hebt kan je gaan voor kwaliteit zoals die van Kitchen aid of Kenwood.
Zelf gebruik ik mijn keukenmachine maximaal 1 maal per week en ik gebruik al jaren de machine die ze regelmatig in de aanbieding hebben bij de Lidl

Afbeelding

de voorganger van deze, zelfde merk zelfde funkties.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
10-07-2018 15:28
kijk anders eens op MP, ik heb daar ooit een kitchenaid voor een prikkie gescoord die eerst in een Italiaanse ijssalon heeft gestaan, vond ik nog extra leuk ook ;-)

Voordeel van de kitchenaid is dat er zoveel accessoires zijn en ik denk dat dat altijd wel zal blijven.

Wat heb jij er ongeveer voor betaald?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van de Kitchenaid. Aanvankelijk gekocht voor brooddeeg, en toen ik dat handmatig deed is hij even stil komen te staan, maar nu al weer jaren in gebruik voor het snijden van groenten (met een hulpstuk).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een KA in een aanbieding gekocht uit een partijverkoop. Ik weet niet meer wat ik precies betaalde, maar ik geloof iets van 150 euro minder dan de normale prijs. Ik heb toen ook wat andere apparaten aangeschaft. Ik heb Marktplaats daar wel een hele poos voor in de gaten moeten houden.

Het voordeel van KA vind ik dat het erg deugdelijk spul is, en ik vind de kleurtjes ook leuk staan op je aanrecht.

Het nadeel van KA vind ik dat er weinig accessoires standaard bijzitten en dat je voor aanvulling of vervanging meteen de hoofdprijs betaald. (Maar ook daarbij loont het om Marktplaats en koopjes-sites goed in de gaten te houden).

Als je een complete machine wil met veel standaard accessoires die goed werk verricht, dan hoor ik idd ook veel goede verhalen van de MIM.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven