Deventer - picknick/restaurant

10-07-2018 15:24 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Komend weekend gaan we met de meiden naar Deventer.

Vraagje!
weet iemand of je ook met het pondje van Deventer kunt oversteken op de Ijssel en dan kunt picknicken in het park (plantsoen Worp?) of is dat niet echt geschikt daarvoor....
iemand bekend daar?

Dan nog een vraag;
weet iemand een leuk restaurant waar je daar kunt eten, liefst met een mooi terras, want het wordt mooi weer.
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Piknicken op de Worp kan zeker! Zowel in het Worpplantsien als in de uiterwaarden langs de Ijssel.

Als je daar toch al bent kan je ook bij het IJsselhotel wat eten. Zit naast het pontje. Weet niet wat je voor budget in gedachten hebt, maar Huis Vermeer staat in de Nederlandse terrassen top 100. Verder is Piknik op het Havenkwartier tof en op de Brink en Grote Kerkhof stikt het van de terrassen.
blub
Ja hoor doen er heel veel.
En daar zit ook een prachtig restaurant ....
Alle reacties Link kopieren
Als je trouwens het Worppplantsoen afloopt richting spoorbrug vind je natuurspeelplek Woeste Willem. Lekker blubberen enzo.
blub
https://www.booking.com/hotel/nl/ijssel ... #hotelTmpl

Prachtig terras
Alle reacties Link kopieren
Ik zou met het pontje gaan, een pondje zinkt 8-)
Alle reacties Link kopieren
In het Worpplantsoen kun je prima picknicken.
Nog mooier vind ik het altijd als je vanaf de pont richting de spoorbrug loopt, zeker nu het zo droog is, kun je daar in de uiterwaard prachtig in het gras zitten met 1e klas uitzicht op Deventer.
Je kunt eventueel wandelend via de spoorbrug terug naar de overkant.
Alle reacties Link kopieren
Oke thnx!
Idee was om te picknicken rond de middag uur of 12.. dan daarna winkelen in de stad en dan op terras ergens eten. Op google vindt ik heel veel eettentjes maar kan moeilijk zien of er een leuk terras bij zit.
Ik zal eens kijken op de site bij huis Vermeer.. thnx!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
10-07-2018 15:47
Ik zou met het pontje gaan, een pondje zinkt 8-)
haha :P
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek nog een leuk restaurantje/cafeetje in Deventer om 's avonds te eten.
Huis Vermeer en Ijsselhotel vind ik wat prijzig...
liefst een leuk terras of waar je iig gezellig kunt zitten...

Tips ? (A)
Alle reacties Link kopieren
De Hip (wel even reserveren want dat is daghap), de Rode Kater, Fooddock, Piknik. Zevende Hemel, Sjampetter.
blub
Alle reacties Link kopieren
Of El Popo of Davo.
blub
Alle reacties Link kopieren
Chez Antoinette (Roggestraat) heeft een heel lief klein binnenplaatsje waar je heerlijk kunt dineren.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
10-07-2018 17:14
Chez Antoinette (Roggestraat) heeft een heel lief klein binnenplaatsje waar je heerlijk kunt dineren.
Zeker, maar qua prijzen vergelijkbaar met IJsselhotel en Vermeer. En dat vond to te duur.
blub
De brink is een en al terras, kan je van alles vinden. Ga zelf graag naar el Popo.
El popo ook hier fans.
De buren van el popo zijn La cubanita, een landelijk concept tapas eten. Beiden een goed terras, maar je moet niet te laat komen bij mooi weer.
En doe geen dessert, maar haal na het eten een ijsje op het grote Kerkhof bij Gio's, beste ijs ever.
Alle reacties Link kopieren
ah ik zie dat je er niet kunt reserveren voor terras... bij el popo..
Reserveer anders gewoon voor binnen, weet je zeker dat je kan eten. Als er plek is, kan je dan altijd nog buiten gaan zitten, dat is geen probleem. Reken er maar op dat de hele Brink redelijk vol zit op donderdagavond met mooi weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven