uit eten in Deventer

11-07-2018 14:35 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik probeer het nog even zo
As zaterdag gaan we met 5 meiden wat eten in Deventer.
Ik zoek een leuk restaurantje/cafeetje waar je lekker kunt eten en niet al te duur.
We houden niet zo van 'luxe gerechten' maar denk meer aan; spareribs, varkenshaasje etc.
Verder zou een plek op een terras ook wel leuk zijn, het wordt nameijk mooi weer.
Graag hoor ik goede tips/adviezen/ervaringen... help :)

ik hoorde al dat el polo leuk is, alleen nadeel dat je niet kunt reserveren op terras.
Weet iemand of je het er op kunt gokken daar, of is het eigenlijk vrijwel altijd vol...

we willen liefst rond 18.00 eten.
Ik heb in Deventer een keer bij hans en Grietje gegeten. We hadden toen volgensmij een kortingsbon en een drie gangen menu voor 20 euro. Heel erg lekker, met name het hoofdgerecht en dessert. Als ik ooit weer een keer in Deventer kom ga ik daar zeker weer heen. Het zat daar wel bomvol.
Er is een groot plein (de Brink) met legio terrasjes. Voldoende keus en gezellig zitten tot zeer laat. Zie ook Iens en Tripadvisor. Hans & Grietje en St Tropez zijn goede opties. El Popo is meer Mexicaans, veel spare ribs. Is wat mij betreft geen top kwaliteit, maar wel populair en als je geen rare kunstige fratsen wil maar gewoon simpele spare ribs, een prima tent om te eten.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen bijzonder restaurant zoekt zou ik gewoon naar de Brink gaan, het centrale plein in de binnenstad. Eén en al terras met prachtige huizen rondom.
Daar is vast iets van jullie gading.

Afbeelding


Afbeelding
zazamaenade wijzigde dit bericht op 11-07-2018 16:58
31.19% gewijzigd
nounou
joysjuhhh schreef:
11-07-2018 14:47
Er is een groot plein (de Brink) met legio terrasjes. Voldoende keus en gezellig zitten tot zeer laat. Zie ook Iens en Tripadvisor. Hans & Grietje en St Tropez zijn goede opties. El Popo is meer Mexicaans, veel spare ribs. Is wat mij betreft geen top kwaliteit, maar wel populair en als je geen rare kunstige fratsen wil maar gewoon simpele spare ribs, een prima tent om te eten.
Spareribs zijn inmiddels zeker geen hoofdmoot meer daar!
En inderdaad genoeg keuze , volgens mij kan je op weinig plekken een eetplek op het terras reserveren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven