Afgekeurd maar wel als eerste opgegeten.

12-07-2018 20:55 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd hoe dat bij anderen gaat.
Kaas, worst ed is ouderwets, wraps uitgekauwd, frituur word van te voren afgeblazen. Toch zijn dat net de hapjes die als eerste opgaan. Sterker nog met een schaal kaas en worst binnen komen is op eigen risico :D

Het valt me op dat in mijn omgeving vooral bij frituur de wenkbrauwen opgetrokken worden, das voor het plebs, maar dat het wél als eerste op is en dat men zowat vecht om het laatste mini frikandelletje.

Hier op viva worden de wraps en de "boeren tapas" nogal weggewuifd. Dit zijn echter ook de hapjes die gretig aftrek vinden. Wat serveren jullie en wat gaat als eerste op?

Moet wel eerlijk zeggen dat mijn gevulde eieren en eiersalade een verzoeknummer zijn maar die mogen nog wel dacht ik :D
Zegt iets over jouw kringen.






Wat een negatief zeik OPje is het weer. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is er een verschil tussen wat mensen zeggen dat ze willen eten, en wat ze daadwerkelijk van een bord graaien O_O ;-D
Alle reacties Link kopieren
Bitterballen. Geheid succes. Bij iedereen.
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
12-07-2018 20:58
Zegt iets over jouw kringen.






Wat een negatief zeik OPje is het weer. :rofl:
Ik zie meer negativiteit en gezeik in jouw reactie eigenlijk.
WildeMimosa schreef:
12-07-2018 21:03
Bitterballen. Geheid succes. Bij iedereen.
Sowieso. Maar er is ook niets ordinairs aan een goede bitterbal.
Alle reacties Link kopieren
WildeMimosa schreef:
12-07-2018 21:03
Bitterballen. Geheid succes. Bij iedereen.
Ja hé, altijd als eerste op. En toch als je het voorstelt om frituur te doen op een feestje word dat best vaak weggewuifd.
En sommige worst ook niet te versmaden hoor. En ook absoluut niet ordinair.
Volgens mij is de conclusie dat ALLES wat je voorzet gulzig wordt weggewerkt. Het maakt allemaal niet uit, als het maar vreten is.
nina1966 schreef:
12-07-2018 21:06
Ja hé, altijd als eerste op. En toch als je het voorstelt om frituur te doen op een feestje word dat best vaak weggewuifd.
Sommige dingen moet je gewoon onaangekondigd doen. Je kan er ook een leuk thema aanhangen, zoals: ...'s vette fuif
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
12-07-2018 21:06
Ja hé, altijd als eerste op. En toch als je het voorstelt om frituur te doen op een feestje word dat best vaak weggewuifd.
In onze kringen echt nooit hoor, iedereen zegt “ ja lekker”.
Of Nina's worst-kaas-scenario...
Alle reacties Link kopieren
Vrienden van ons hadden bij een feestje thuis een frietwagen laten komen, niet alleen bij de kinderen een groot succes.
Alle reacties Link kopieren
Wij doen hier ook vanalles wat hoor. Maar ook vooral wat ik zelf lekker vind! Ik koop namelijk al snel te veel en dan blijft er nog wat over (wat erg ;) )

Ik heb afgelopen verjaardag een etagaire neer gezet met paaseitjes envan andere koekjes, chocolatjes en macarons. Was ook een succes bij de koffie. Kan ook prima ipv gebak!
Onze tijd is nu.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
12-07-2018 21:08
In onze kringen echt nooit hoor, iedereen zegt “ ja lekker”.
Ik vraag het niet, zet het gewoon neer :D
Wat ik als vegetariër (in het verleden dus) wel heel erg irritant vond was dat de broodjes kaas altijd als eerste werden opgevreten door de vleeseters, en dan kon ik dus op een houtje bijten. Op een gegeven moment ben ik er maar toe overgegaan overal te helpen bij het broodjes smeren, zodat ik tenminste op tijd een paar broodjes kaas achterover kon drukken.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met een lekkere augurk met boterhamworst :-D
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
In mijn omgeving wordt niet geklaagd over gratis eten. Alles is welkom en alles gaat op
Als er niet veel te kiezen valt eten mensen uiteindelijk alles wel.
Als ik op een feestje de hele avond naar een schaal kaasjes zit aan te koekeloeren neem ik er vanzelf ook wat van. En vul daar misschien uiteindelijk nog wel mijn maag mee ook.

Ik vind trouwens een goede bitterbal heerlijk. Mosterd en mayo erbij. Genieten!
Van mij hoeft het niet eens hoogstaand en super culinair te zijn. Mini pizzaatjes, wat stokbroodjes met salades en olijven en wat rauwe groentes en vooral veel wijn en ik ben al best een tevreden mens hoor.
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 12-07-2018 21:23
0.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JackyBee schreef:
12-07-2018 21:05
Sowieso. Maar er is ook niets ordinairs aan een goede bitterbal.
Daar word ik nou zo moe van, bitterballen moeten van van Dobben zijn, worst van Brandt & Levie, Achterlijk duur!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik hou juist ervan om kaas worst en rolletjes met augurk voor te zetten. Lekker simpel hihi. Maar wraps olijven chips m&m s en nootjes ook. Van alles wat. Lekker toch
Ik vind iedere bitterbal goed, mits niet bevroren.
Nouschi schreef:
12-07-2018 21:23
Daar word ik nou zo moe van, bitterballen moeten van van Dobben zijn, worst van Brandt & Levie, Achterlijk duur!
Vind ik niet persé, maar ieder zijn voorkeur natuurlijk. Zijn dat echt de enige merken die je lekker vindt?
Ik vind bitterballen ook heeeeerlijk! Mn Amerikaanse vriend noemt het denigrerend ‘horse balls’ (6) Net zoals zij onze lekker rookworst gewoon als hotdog zien. Boerenkool met hotdog klinkt toch wat minder aantrekkelijk.
Maar ik vind de wat simpelere hapjes erg lekker en de meer ingewikkeldere ook :biggrin:
Ik serveer gewoon chips en nootjes. Ik hoor nooit klachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven