Lekker met een pakje of zakje

15-07-2018 17:13 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat koken met verse ingrediënten en zelf toegevoegde specerijen gezonder is.
Minder zout.
En vaak net zo gemakkelijk en snel klaar.
Maar daar gaat dit topic dus niet over.

In de vakantie, en zeker met dit warme weer, eten wij wel eens een gerecht met 'een pakje of zakje'.
De taco's van Knorr Wereldgerechten zijn hier wel één van de favorieten.
En ook de Honig macaroni ovenschotel (kip, mozzarella, tomaat) staat nog wel eens op het menu.

Ik ben benieuwd welk gerecht met een pakje of zakje jij lekker vindt.
Alle reacties Link kopieren
Conimex ajam paniki. Voor pittige kip.
puck-en-hans wijzigde dit bericht op 15-07-2018 17:18
9.09% gewijzigd
Je hoeft niet overal iets van te vinden.
Kip tandoori
Alle reacties Link kopieren
Rijst, kerriesaus, ananas en kip en voor de show een pot doperwten met worteltjes erbij. Dan lijkt het nog enigszins gezond :mrgreen:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Mag een potje ook?

Chili con carne van Hak, met perzik uit een blikje :proud:
Kip tandoori, lijkt in de verste verte niet op het echte gerecht, maar ik vind de smaak gewoon heerlijk.
Die koken voor 2 van AH zijn ook niet verkeerd. Vooral beef teriyaki is heerlijk en super snel klaar ook :proud:
Beef chimi churri van de wereldgerechten.
FiIee schreef:
15-07-2018 17:23
Die koken voor 2 van AH zijn ook niet verkeerd. Vooral beef teriyaki is heerlijk en super snel klaar ook :proud:
Zit je weer in Nederland?
Ik ben fan van de verspakketten van de deen/liddl. Alles bij elkaar, en meestal ook zo op tafel. Toch enigszins gezond door de verse groente.
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
15-07-2018 17:23
Beef chimi churri van de wereldgerechten.
jaaaa! Ik kook vrijwel altijd vers maar dit is een feestje. Zeker nu ze vega biefstuk hebben dan kan ik het ook weer eten.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Groot fan van de potjes carbonara-saus van het eigen merk van de Plus. Het heeft helemaal niets met carbonara te maken dat weet ik maar ik vind hem zo ontzettend lekker. Helaas geen Plus meer in de buurt en de potjes van de Jumbo en Grand Italia halen het niet bij die van de Plus dus die eet ik nooit.

Toen ik nog thuis woonde aten we wereldgerecht lasagne van Knorr. Heb het in geen jaren gegeten maar toen vond ik het lekker.
Alle reacties Link kopieren
M_W schreef:
15-07-2018 17:24
Ik ben fan van de verspakketten van de deen/liddl. Alles bij elkaar, en meestal ook zo op tafel. Toch enigszins gezond door de verse groente.
Nee, gediskwalificeerd! Veel te gezond :-D
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Oooh de quesedillas, en de Turkse durum.

Zoo lekker. Als ik vertel dat we dat gaan eten krijg ik op mijn werk standaard de E-nummer maffia over me heen.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
15-07-2018 17:23
Die koken voor 2 van AH zijn ook niet verkeerd. Vooral beef teriyaki is heerlijk en super snel klaar ook :proud:
Die vind ik ook erg lekker.

Daarnaast gebruik ik regelmatig de woksauzen van conimex.
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
15-07-2018 17:18
Kip tandoori, lijkt in de verste verte niet op het echte gerecht, maar ik vind de smaak gewoon heerlijk.
Die van Knorr, ja, die vind ik ook heerlijk.

Ook lekker: Tikka Massala van Patak, gewoon de saus uit pot
Milde curry van Patak vind ik ook lekker, maar dan niet de hele kant-en-klare saus, wel de currypasta

Thaise curry van Blue Elephant, alle smaken

Heinz Seriously Good spaghettisaus, vooral die pittige

Kip kerrie met een zakje van Kokki Djawa (andere smaken daarvan zijn ook lekker maar kerrie is mijn favoriet), lekker met rijst of met roti (die zijn wel lekkerder van de toko of Surinaamse winkel)

Potjes saus van Al'Fez, vooral de Meatball Sauce.

Bami van Amoy met slierten uit een pakje en saus uit een pakje, ik vind het dan wel lekkerder met verse groente, je hebt die pakjes ook van Conimex, die Thaise saus is lekker
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Currypasta uit een potje. Ik koop het bij AH en het heeft een paars label en een paarse deksel.

O, en lasagne komt ook uit een pakje hier. Met een bak salade.
Mexicaanse bonenschotel van Hak. Is dan wel uit een pot. Ik doe dan voor met zijn 5-en 2 parika's en 2 uien in reepjes aanbakken in olijfolie. Die pot van Hak erbij verwarmen. Dan verdeel ik dan over 6 wraps met geraspte kaas erover. Nog even in de oven en eet smakelijk !
Alle reacties Link kopieren
Een TVP, want ik ben te lui om zelf mixen samen te stellen uit allerlei verschillende zakjes (want dan schijnen zakjes wél te mogen..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
O, en vroeger at ik wel eens de beef teryaki (ofzo) van Knorr. Was lekker.
Alle reacties Link kopieren
Uit een potje mag ook! :proud:
Alle reacties Link kopieren
Nasimix speciaal van Albert Heijn eigen merk. Ik heb nog niet ontdekt hoe ik het zelf lekkerder kan maken. :yum:
Alle reacties Link kopieren
O en dan uiteraard met kant en klare satesaus van Wijko of Remia.
Alle reacties Link kopieren
Oh, zo’n boemboe pasta voor pepesan Ikan (doorzichtige verpakking, hangend. Zeker te koop bij de toko) n

Pasta even bakken, wat water er bij. 2 stukken makreelfilet (want te lui om zelf een makreel te fileren) in de ovenschaal, die saus er overheen, afdekken en in de oven.
Diepvriesboontjes (te lui he?) en rijst koken, klaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Als de Mexicaanse week weer langskomt neem ik altijd de Chili con Carne- en de Quesadilla mixen mee van Lidl. In busjes. De laatste is een zachtere versie van de eerste met minder komijn zo te proeven. Dat strooi ik gewoon in het eten. Er gaat vlees in, uien, bonen, tomaten, paprika, meer groenten en eventueel rijst.

Dan wordt het Chili con Carne. Ze kunnen ook doorelkaar. Eventueel doe ik er tuinkruiden in, nigella, mosterdpoeder, knoflook bij.

Wat je er ook van maakt; ze zijn heel bruikbaar.
retrostar wijzigde dit bericht op 15-07-2018 17:48
5.24% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven