22high in Amersfoort of breed in almere

16-07-2018 11:21 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo !! Wij gaan een weekje naar de Eemhof met 4 volwassenen en 2 kids
Nu ben ik alvast wat restaurants aan het zoeken in de omgeving
Welk restaurant is lekkerder / leuker
22high in Amersfoort of breed in Almere ?
Bedankt alvast
Breed in Almere is een buffetrestaurant, niet echt bijzonder.

22high ken ik niet.
Breed is echt niet leuk. Ben er 1 keer geweest met vrienden en kinderen. Vind de nieuwe Atlantis veel leuker. Tenminste als je dat buffet/all you can eat gebeuren wil. Ook voor kinderen. Wel reserveren van te voren.
Alle reacties Link kopieren
O Thanks voor de tip !!
Dan ga ik die even opzoeken !
Ik vind zo’n buffet restaurant ideaal met kinderen ! Hebben ze daar ook een speelruimte oid ?
Alle reacties Link kopieren
Pannenkoekenhuis Hans en Grietje in Zeewolde is geweldig voor kinderen, kijk maar eens op hun site, met een enorme speeltuin erbij.
Alle reacties Link kopieren
22high in Amersfoort wil ik in elk geval afraden., Heb er zelf niet gegeten en dat ga ik ook nooit doen, want ik ken een aantal van die Chinezen die daar werken en dat zijn echt de goorste mensen ter wereld. Dus ik wil niet dat zij met hun handen aan mijn eten zitten. Geen pretje om naast hun te wonen
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
16-07-2018 11:45
Pannenkoekenhuis Hans en Grietje in Zeewolde is geweldig voor kinderen, kijk maar eens op hun site, met een enorme speeltuin erbij.
Ja daar gaan we sowiso heen !!!
Alle reacties Link kopieren
Falathiel schreef:
16-07-2018 11:47
22high in Amersfoort wil ik in elk geval afraden., Heb er zelf niet gegeten en dat ga ik ook nooit doen, want ik ken een aantal van die Chinezen die daar werken en dat zijn echt de goorste mensen ter wereld. Dus ik wil niet dat zij met hun handen aan mijn eten zitten. Geen pretje om naast hun te wonen
Alle reacties Link kopieren
22high zou ik niet doen.. geen goede ervaringen mee.
de ander ken ik niet..
'we are all a little broken. but the last time I checked, broken crayons can still color.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven