AH restaurantzegelactie

20-07-2018 08:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje. Ik doe al een paar jaar mee met de AH restaurantzegelactie. Best leuke aanbiedingen
Vorige keren ging ik gewoon naar de site die werd genoemd en kreeg ik alle restaurants te zien die meededen, per provincie gerangschikt

Nu loopt het dus via Iens ( geloof dat het zo heet), en wat een gedoe. Niks geen lijst meer met deelnemende restaurants. Je kunt alleen kijken welke er mee doen als je eerst een datum invoert. Prima, ik vul een fictieve datum in en een plaats. Maar als dat betreffende restaurant dus vol is, krijg ik die niet te zien en heb ik dus geen idee wie er nu wel en niet meedoen

Bovendien werkt gewoon die Iens site niet, ik kan maar 1x checken, vul ik daarna een andere plaats in hier in de buurt, dan krijg ik de restaurants te zien uit Reeuwijk. Geen idee waar het ligt maar niet in mijn provincie

Eigenlijk heb ik er dan al geen zin meer in....

Wie heeft eventueel nog een tip waar ik gewoon een lijst van restaurants kan bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee, ik liep tegen hetzelfde aan. Heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit nooit een goede actie gevonden. De geselecteerde restaurants hebben aangepaste menu's en daar is vaak niets aan. Sommigen hebben wel echt een eigen menu, maar dan moet je goed zoeken.

Daarnaast heb ik iets tegen Iens, die restaurateurs laat betalen om in hun lijstjes te komen, zonder dat die perse echt goed zijn. Restaurants zijn steeds meer afhankelijk van seatme en Iens en daar maken zijn gretig gebruik van.

Nee, ik ga wel gewoon uiteten en spendeer mijn geld echt aan de restaurants die dat verdienen en gewoon goed eten hebben.
Deze actie wordt met het jaar slechter. Eerst kon je nog gewoon ala carte bestellen, nu krijg je aangepaste menu's die inferieur zijn aan de normale kaart. Je hebt ook nog maar 4 zegels nodig ipv 10, dus dat zegt wel genoeg denk ik. Je kunt beter normaal uit eten gaan en dan maar wat meer uitgeven.
Als je geen datum invult en gewoon op zoeken klikt krijg je de lijst hoor. Ik zie alle restaurants die deelnemen in mijn woonplaats zonder datum in te vullen.
Dan staat er ook nog bij of ze een keuze menu hebben of à la carte.
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik zie dat dus niet
Vind het wel een leuke actie, vorig jaar in een sterrenrestaurant gegeten , normaal kom ik daar ook niet zo snel.

Wel een aangepast menu, soort verrassingsmenu, maar erg lekker
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
20-07-2018 09:01
Als je geen datum invult en gewoon op zoeken klikt krijg je de lijst hoor. Ik zie alle restaurants die deelnemen in mijn woonplaats zonder datum in te vullen.
Dan staat er ook nog bij of ze een keuze menu hebben of à la carte.
Ah ik zie het, dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
20-07-2018 09:17
Oke, ik zie dat dus niet
Vind het wel een leuke actie, vorig jaar in een sterrenrestaurant gegeten , normaal kom ik daar ook niet zo snel.

Wel een aangepast menu, soort verrassingsmenu, maar erg lekker
Ik heb zo iets afgelopen week gedaan. In mijn woonplaats zit een restaurant dat normaal boven mijn prijsklasse zit maar met deze actie zijn we er gaan eten.

Ik vond wel dat de eigenaresse wat onaardig en kortaf was tegen mensen van de restaurant actie. Ze werd een stuk aardiger toen wij wel het wijn arrangement en nog wat extra's erbij namen. Ik snap het ergens wel, naast ons zaten mensen die volgens mij echt alleen maar water hebben gedronken. Daar verdienen ze natuurlijk geen drol aan maar goed, misschien met je dan niet meedoen met zo'n actie.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
20-07-2018 09:18
Ah ik zie het, dank je wel.

Mij is dat nu ook gelukt, bedankt :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje schreef:
20-07-2018 09:34
Ik heb zo iets afgelopen week gedaan. In mijn woonplaats zit een restaurant dat normaal boven mijn prijsklasse zit maar met deze actie zijn we er gaan eten.

Ik vond wel dat de eigenaresse wat onaardig en kortaf was tegen mensen van de restaurant actie. Ze werd een stuk aardiger toen wij wel het wijn arrangement en nog wat extra's erbij namen. Ik snap het ergens wel, naast ons zaten mensen die volgens mij echt alleen maar water hebben gedronken. Daar verdienen ze natuurlijk geen drol aan maar goed, misschien met je dan niet meedoen met zo'n actie.
Dat is dus heel dom. Het idee van zulke acties is dat mensen nog eens een nieuw restaurant uitproberen.
Ik ben ook wel eens bij zo'n restaurant geweest bij zulke acties, waarna ik alsnog terug kom voor de volle prijs.
Restaurants die zo doen als jij zegt missen dat totaal.
anappleaday wijzigde dit bericht op 20-07-2018 10:59
0.28% gewijzigd
AnAppleADay schreef:
20-07-2018 10:08
Dat is dus heel dom. Het idee van zulke acties is dat mensen nog eens een nieuws restaurant uitproberen.
Ik ben ook wel eens bij zijn restaurant geweest bij zulke acties, waarna ik alsnog terug kom voor de volle prijs.
Restaurants die zo doen als jij zegt missen dat totaal.
Klopt. Vorig jaar gaan eten in 'n resto waar we nog nooit eerder waren, maar kregen zo'n uitgekleed menu. Hoef er nooit meer terug naartoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven