AH restaurantzegelactie

20-07-2018 08:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje. Ik doe al een paar jaar mee met de AH restaurantzegelactie. Best leuke aanbiedingen
Vorige keren ging ik gewoon naar de site die werd genoemd en kreeg ik alle restaurants te zien die meededen, per provincie gerangschikt

Nu loopt het dus via Iens ( geloof dat het zo heet), en wat een gedoe. Niks geen lijst meer met deelnemende restaurants. Je kunt alleen kijken welke er mee doen als je eerst een datum invoert. Prima, ik vul een fictieve datum in en een plaats. Maar als dat betreffende restaurant dus vol is, krijg ik die niet te zien en heb ik dus geen idee wie er nu wel en niet meedoen

Bovendien werkt gewoon die Iens site niet, ik kan maar 1x checken, vul ik daarna een andere plaats in hier in de buurt, dan krijg ik de restaurants te zien uit Reeuwijk. Geen idee waar het ligt maar niet in mijn provincie

Eigenlijk heb ik er dan al geen zin meer in....

Wie heeft eventueel nog een tip waar ik gewoon een lijst van restaurants kan bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee, ik liep tegen hetzelfde aan. Heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit nooit een goede actie gevonden. De geselecteerde restaurants hebben aangepaste menu's en daar is vaak niets aan. Sommigen hebben wel echt een eigen menu, maar dan moet je goed zoeken.

Daarnaast heb ik iets tegen Iens, die restaurateurs laat betalen om in hun lijstjes te komen, zonder dat die perse echt goed zijn. Restaurants zijn steeds meer afhankelijk van seatme en Iens en daar maken zijn gretig gebruik van.

Nee, ik ga wel gewoon uiteten en spendeer mijn geld echt aan de restaurants die dat verdienen en gewoon goed eten hebben.