Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
:-D Dat had ik ook al door inmiddels. Ik heb ook niet altijd tijd om het op te halen dus het moet echt een keer zo uitkomen.
Ach, leuk als het een keer lukt en ondertussen is het maar beter voor de lijn ook.

Ik gebruik wel de Scoupy app om eens gratis of voor weinig nieuwe producten uit te proberen, dat vind ik leuk. Alleen heeft dat weer weinig met duurzaamheid en verspilling te maken.
Net bij Cafe Soof geweest.

Was niet zo handig want het meisje dat daar stond werkte er pas 2 dagen wist van niets, kende de app niet en de keuken was al weg.
Maar ze was heel service gericht dus na mijn uitleg mocht ik het een en ander uitkiezen van wat er nog stond.


Heb een grote salade met gegrilde groenten en kikkererwten, een verse jus (kon ook smoothies) nemen en een soort mueslikoek gekozen.


Super goede (late) lunch dus voor maar 3,50.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lekker zeg, dat is een goede deal!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeh dat klinkt wel als een aanrader, Hillegonda!
En net by Blushing geweest. Daar had ik 'pech'. Geen maaltijd voor vanavond maar 4 van dit soort sapjes, voor 4,99:

Afbeelding

Nu ben ik niet superfan van dit soort sapjes (ik denk dat je je groenten en fruit beter kunt eten dan alleen drinken), maar ze zijn wel lekker en niet ongezond.

Houdbaar tot vandaag, maar ik durf er morgen ook nog wel 1 te drinken, 1 tje voor vanavond en de andere 2 in de vriezer.
Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden van wat aanraders zijn en wat niet. En zo te lezen een hoop Rotterdammers?? (Koekela! :applause: )

Wij zitten te denken om vanavond in te tekenen voor wereldrestaurant altijd, in de buurt bij Capelsebrug. Iemand al ervaring mee?
Nee, maar is een buffetrestaurant toch? Ziet er goed uit.

Ik had net mindere ervaring bij Mr. Salad. Kreeg een kleine salade met avocado en wat geroosterde groenten. Was lekker, maar -ook volgens hun eigen menukaart- zeker geen waarde voor 12,- wat het zou moeten zijn.
Voor 8,- euro krijg je daar een kleine salade maar dan met vis/kip/vlees en toppings erbij.
Dus daar hadden ze echt nog iets bij moeten doen. Heb ik ook in mijn recensie gezet.

Gisteren bij Blushing had ik ook niet wat ik zelf zou hebben gekozen, maar that's all in the game. Het had wel minstens de waarde die ze aangeven en ik vind het nu toch leuk dat ik nog 2 van die chique sapjes in de vriezer heb.
Klopt, het is een buffetrestaurant. We hebben er wel eens gegeten, was best lekker. Alleen als je bijvoorbeeld zoals iemand hier schreef alleen maar witte rijst en zulke dingen krijgt, dan lijkt het me niks. Maar misschien gewoon een keer proberen.

Vandaag zijn we voorlopig maar voor de bakker gegaan.... Brood is bijna op, dus gewoon eens proberen :)
Wanneer ga je halen bij de bakker?

Ik zit er op dit moment even helemaal 'in'...gaat vanzelf weer over weet ik van mezelf :proud:
Straks vind ik het veel te veel gedoe en stop ik er weer mee.

Maar nu vind ik de verrassingen nog leuk. Ik ga straks nog even langs een soort Italiaans traiteurtje. Is op weg naar een borrel waar ik naar toe ga, dus kan ik mooi even meepikken. Hopelijk iets lekker voor morgen.
Mijn man is nu onderweg terug van de bakker. Hij heeft wat losse broodjes, een suikerbrood en worstenbroodjes. Ik had gehoopt op in elk geval 1 'normaal' brood, maar dat was helaas al op.... Ach, hebben we wat extra verwennerij voor het ontbijt van morgenochtend :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel herkenbaar dat iets een tijdelijk 'nieuwe hobby' is. Ik heb dat ook, volgens mij is het een mix van nieuwsgierigheid en enthousiasme voor nieuwe dingen. ;-) Na een poosje is de lol er dan weer af.
Ik liep vandaag in een andere stad en keek op de app of er iets op te halen was maar er was niets.

Echt leuk om te lezen wat 'de buit' is van iedereen, jullie moeten blijven schrijven hoor!

Ik ben heel benieuwd of je een reactie krijgt op je recensie. Het is niet netjes.
nimue_iparis wijzigde dit bericht op 25-08-2018 00:03
3.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kende het niet, dus bedankt voor dit topic :)
Hier helaas nog geen bedrijf wat mee doet, maar spontaan een dagje Rotterdam (bijv) als er een leuke deal voorbij komt is ook leuk!
Moet je echt om middernacht bestellen? Dat vind ik minder handig.
Alle reacties Link kopieren Quote
afgelopen week echt een goede deal bij Marqt:
- zakje met 4 bruine bolletjes
- bakje quinoa salade
- bakje bietenspread
- plakje wortelcake
- 1 paprika
- zakje aardappeltjes (ongeveer een pond)
- 4 ons lekkere tomaatjes.

Ik was er tegelijkertijd met 2 anderen en kon mijn voorkeur aangeven voor het zakje zonder vlees.

Ik werd er blij van :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Net voor de grap 3 aanbieders in Leiden in de gaten gehouden.
Er waren 2 of 3 "boxen" beschikbaar, en heel snel uitverkocht.
Er zijn dus meerdere fans.

Laaraa: leuk pakket zeg!
Ik was vanavond bij La Tavolata, een leuk klein Italiaans tentje in Kralingen. Goede buit: 3 heerlijke stukken plaatpizza: met groene asperges en ricotta, met tonijn en eentje met pompoen. Ga ik morgen eten.

Tentje is nog niet zo lang open en had het idee dat ze het wellicht ook een beetje voor marketing doet. Leuke eigenaresse die me vertelde dat ze ook altijd verse eigengemaakte pasta hebben. En ik heb er al over verteld op de borrel waar ik was, tegen een kennis die er vlakbij woont, dus het werkt nog ook.

Morgen probeer ik Starbucks.

De oogst van Marqt hierboven klinkt ook goed. Beter dan mijn 3 stukken kipgrilworst (naast garnalen en vegaburgers).
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier doen ze niet mee, wel leuk om jullie ervaringen te lezen.
Denk eerlijk gezegd dat het toch niet iets voor mij is, wil veel te graag zelf kiezen :-D
chocolol schreef:
25-08-2018 01:06
Hier doen ze niet mee, wel leuk om jullie ervaringen te lezen.
Denk eerlijk gezegd dat het toch niet iets voor mij is, wil veel te graag zelf kiezen :-D

Ik doe het eigenlijk nu alleen voor het verrassingseffect merk ik. Maar heb er wel lol in. Gelukkig lust ik alles, dus ik loop weinig risico.

Goedkoper is het voor mij niet, want zelf je eten maken met supermarktartikelen is minder duur. Het is een hoog segment (vooral hippe horeca-zaakjes) waarbij je dan weliswaar flink korting krijgt, maar als je normaal niet in die zaken komt, bespaar je dus niet.

En het vraagt best wat planning, voor de populaire zaken moet je rond middernacht al bestellen en de volgende dag moet je binnen een beperkt tijdvak het op kunnen halen.

Kortom: leuk voor de bewuste stadse hipster met veel eigen tijd, maar mensen die echt flink willen consuminderen of een druk leven hebben zijn er niet bij gebaat.

Toch kun je er wel leuke dingen mee doen. Er doen ook een aantal hotels mee waar je de leftovers van het ontbijtbuffet kunt halen. Dat is met weinig geld best wel eens een leuk gezin-dingetje voor in de vakantie.
Klopt, echt besparen doet het niet. Als je wilt besparen kun je beter heel basic gaan eten. Maar voor de afwisseling is het wel leuk
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie het ook meer als extraatje rond het weekend bijvoorbeeld, niet als vervanger van de gewone boodschappen. Hoewel ik bij diverse bakkers tot nu toe geluk had er elke keer sowieso een heel brood bij te vinden, waardoor het ook echt een goede deal werd.
Normaal betaal ik bij mijn eigen bakker 2,50/2,75 voor een heel brood, dus voor 4 euro een heel brood en croissants/krentenbollen/etc erbij was een prima buit.

Ik kan niet wachten tot ze verder uitbreiden!
stippensokken wijzigde dit bericht op 25-08-2018 08:49
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier in mijn woonplaats helaas nog niks. Maar redelijk grote stad, dus dat zal vast nog komen.

Wel zag ik dat dit niet enkel in Nederland is, de app heeft ook adressen in andere landen. Zo zie ik dan voor me dat je in Frankrijk eens wat haalt tijdens vakantie en daardoor met nieuwe dingen terug komt, wat je normaal niet zou kiezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
EevF schreef:
25-08-2018 08:35
Wel zag ik dat dit niet enkel in Nederland is, de app heeft ook adressen in andere landen. Zo zie ik dan voor me dat je in Frankrijk eens wat haalt tijdens vakantie en daardoor met nieuwe dingen terug komt, wat je normaal niet zou kiezen.
Ja! Ik ga in oktober (o.a.) naar Berlijn en had al gespot dat ze daar heel veel leuke adressen vlakbij mijn hotel hebben. Dat zie ik wel zitten!
Wat irritant, de app wil mijn paypal account niet accepteren! (Of andersom)
Alle reacties Link kopieren Quote
Doet bij jullie de kaart-functie in de app het wel? Bij mij staat hij altijd op laden.
Ik wil eens kijken of er wat in de buurt van mijn werk zit maar ik ken al die straatnamen hier niet en ik wil wel iets op weg naar het station en niet de andere kant op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb even gekeken voor je, het werkt bij mij gewoon.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik heb in de zomer een keer bij het Vlaamsch Broodhuys gehaald, om uit te proberen

voor 4,50 kreeg ik: 2 hele broden (1 wit zuurdesem gesneden en 1 speciaal brood met pesto), 2 croissants, 1 koffiebroodje en een muffin

Gezien de normale prijzen bij het VB vond ik dat een behoorlijk goede deal. Ik heb alles ingevroren en er diverse feestelijke lunches en ontbijtjes mee gemaakt in de zomervakantie.
Toch zou ik het niet standaard doen, want ik geef normaal de voorkeur aan volkorenbrood en je weet vooraf niet wat er over is natuurlijk. Bovendien zijn die croissantjes etc heerlijk maar niet goed voor mijn lijn ;-)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven