Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
laaraa schreef:
24-08-2018 23:49
afgelopen week echt een goede deal bij Marqt:
- zakje met 4 bruine bolletjes
- bakje quinoa salade
- bakje bietenspread
- plakje wortelcake
- 1 paprika
- zakje aardappeltjes (ongeveer een pond)
- 4 ons lekkere tomaatjes.

Ik was er tegelijkertijd met 2 anderen en kon mijn voorkeur aangeven voor het zakje zonder vlees.

Ik werd er blij van :)
dat is zeker een goede deal zeg, leuk!
Ik vind het niks. Ik heb het geinstalleerd maar moet voor 10x bakkerspullen ( die ik meestal niet eet) de halve provincie door. Er is 1x een bakker die meedoet in deze grote stad. De rest is ook alleen bakkers en moet ik tussen de 5 en 10 km voor fietsen/rijden.

En ik woon in de Randstad naast de hoofdstad. Beetje teleurgesteld. Heb hem er maar weer afgeflikkerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ik ben er nu achter dat als ik de app 5 minuten laat laden dat de kaart het dan wel doet...
Ik wilde het proberen omdat het mij zo'n leuk concept leek na een aantal filmpjes te hebben gezien op youtube maar helaas geen bedrijven die er aan doen in mijn stad.
Ik werd toevallig vlak voor middernacht even wakker en keek op de app. Voor het eerst zat Urban Bakery (superlekkere bakker bij mij in de buurt erbij) en dus heb ik 2 vouchers besteld.

Vanochtend opgehaald (kon tussen 9.00 en 16.00 uur, ook heel handig) en 2 dozen vol gebak (cheesecake, appeltaart en blondies) meegekregen. Op mijn werk zijn ze helemaal blij met me.

Verder heb ik van het weekend nog bij Starbucks gehaald: was ook het geld waard: 2 croque-monsieurs, een donut, muffin en chocolate chip cookie.

Door zijn eigen succes gaat bij mij de app ten onder: veeeeel te slecht voor mijn lijn.....
daarom vind ik het het geld dus niet waard. Normaal eet ik alleen met verjaardagen gebak en dat soort lekkernij. Ik zou niet weten wat ik met een doos gebak moet, geef ik de 4 euro liever uit aan groente of fruit dat ik sowieso al koop.
Willen jullie ook het besteedde bedrag erbij vermelden lady's? Dan kan ik mij een beeld vormen van de kosten tav de producten.
Hier geen deelnemers tot zoverre, echter ik oriënteer me op regio alwaar partner werkzaam is. Zal hij not amused mee zijn. :-)
Ttroeteltje schreef:
28-08-2018 14:16
Willen jullie ook het besteedde bedrag erbij vermelden lady's? Dan kan ik mij een beeld vormen van de kosten tav de producten.
Hier geen deelnemers tot zoverre, echter ik oriënteer me op regio alwaar partner werkzaam is. Zal hij not amused mee zijn. :-)
Het ligt zo tussen de 3,50 en 5,- per voucher.

De dozen gebak vandaag waren 5,- euro per stuk.
Hier een keer iets gehaald bij een bekende traiteur voor 5 euro maar vond t tegenvallen, het was erg weinig en zeker geen 12/15 euro waard.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een aantal dagen bij Spirit een magic box opgehaald; er zat een stuk lasagne in en noodles met groenten. Prima te eten, maar zeker geen 15 euro waard. Ik eet daar regelmatig en heb dan echt veel meer voor 15 euro.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nav dit topic heb ik mij gisteren aangemeld bij de app, en vandaag mijn eerste bestelling opgehaald bij de bakker. De buit:

1 pizzabroodje
1 tompoes
1 chocolate chip cookie
1 kaascroissant
1 zak met 6 krentenbollen

En ik mocht nog 2 halve broden uitzoeken

Zo leuk dit! :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou het fijn vinden als mensen buiten hun buit ook het bedrag dat ze betaald hebben zouden vermelden.
Vandaag haalde ik voor 4,50 op:
2 croissants
half maïsbrood
bruin brood
koffiebroodje
stuk focaccia met rozemarijn

Bij Vlaamsch Broodhuys, dus goede kwaliteit en echt stevige, vullende broden. Zeer tevreden.
Of te wel, bijna alleen bakker dingen?

Vind echt jammer.
Alle reacties Link kopieren Quote
  • bakkers
    supermarkten
    traiteurs
    restaurants (ontbijt- en dinerbuffet)
    sushi
    koffieketens
nienkejj schreef:
30-08-2018 21:43
  • bakkers
    supermarkten
    traiteurs
    restaurants (ontbijt- en dinerbuffet)
    sushi
    koffieketens
Geen van zie andere dingen zitten erbij in mijn regio. Zie het hier ook voornamelijk voorbijkomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifer2018 schreef:
30-08-2018 21:45
Geen van zie andere dingen zitten erbij in mijn regio. Zie het hier ook voornamelijk voorbijkomen.
Als je over een half jaar nog een keer kijkt naar het aanbod, is er waarschijnlijk al veel meer keuze. TGTG is nog heel erg aan het uitbreiden, nieuwe steden toevoegen, bestaande steden uitbreiden, etc.
Brighteyed schreef:
30-08-2018 15:52
Ik heb een aantal dagen bij Spirit een magic box opgehaald; er zat een stuk lasagne in en noodles met groenten. Prima te eten, maar zeker geen 15 euro waard. Ik eet daar regelmatig en heb dan echt veel meer voor 15 euro.
Dit is goed om te weten want deze wilde ik ook nog eens proberen via TGTG, ik heb ook al eerder bij Spirit gegeten.
Niet ok dat je zo weinig krijgt (en dan niet eens kan kiezen), ze verdienen er dan gewoon op.
Ik had hetzelfde met de Peperwortel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar aan de andere kant: als ik bij Spirit 15 euro betaal heb ik als ik geluk heb net geluncht, maar voor avondeten ben ik daar meer kwijt.
Dan is het dus best logisch dat eten ter waarde van 15 euro te weinig is. Die tent is gewoon idioot duur.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tijdje geleden keer gedaan en is super goed bevallen. Er is hier ook een bakker waarbij je s'morgens producten van de vorige dag op kan halen. Toch is ie steeds uitverkocht.
Ik heb net dochter naar de bakker gestuurd; ben benieuwd.
Lucifer2018 schreef:
30-08-2018 21:15
Of te wel, bijna alleen bakker dingen?

Vind echt jammer.

Hier ook de Jumbo, de viswinkel, afhaaltoko en bloemist.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifer2018 schreef:
27-08-2018 15:09
Ik vind het niks. Ik heb het geinstalleerd maar moet voor 10x bakkerspullen ( die ik meestal niet eet) de halve provincie door. Er is 1x een bakker die meedoet in deze grote stad. De rest is ook alleen bakkers en moet ik tussen de 5 en 10 km voor fietsen/rijden.

En ik woon in de Randstad naast de hoofdstad. Beetje teleurgesteld. Heb hem er maar weer afgeflikkerd.
Dat ligt niet aan de app maar aan het niet meewerken van winkels. Gewoon gaan lobbyen bij de winkels waar je komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifer2018 schreef:
30-08-2018 21:15
Of te wel, bijna alleen bakker dingen?

Vind echt jammer.
Daar hebben ze meestal ook het meeste over aan het einde van de dag. En bij andere zaken gewoon gaan vragen waarom ze niet meedoen. Wellicht kennen ze het concept helemaal niet en zouden ze wel graag meedoen.
4,49 bakker

Stokbrood, rustiek wit brood, 4 gemende harde broodjes, 2 kaasstengels, half bruin brood, groot gesneden zuurdesemachtig brood, 2 koeken en vier pizza-achtige stengels.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven