welke maaltijdbox

16-09-2018 10:58 17 berichten
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Zoek een betaalbare en fijne maaltijdbox die ook in het noorden van het land bezorgd. En waar je niet aan vast zit, dus per keer opzegbaar is. En die een beetje een leuke aanbieding heeft nu zodat ik een keer kan uitproberen. Ik ken alleen hellofresh en marleyspoon, maar zijn er meerdere in de buurt en zijn er goedkopere, en wat zijn jullie ervaringen?
anoniem_374359 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 11:07
0.63% gewijzigd
Allerhandebox

Korting: https://www.ah.nl/allerhandebox/korting ... 4AodPbcC_w

Inhoud: https://www.ah.nl/allerhandebox
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 11:03
90.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb HelloFresh. Je kunt per week beslissen of je die week een maaltijdbox wil laten bezorgen. Ik heb het nu zo ingesteld dat er 1x per maand een box komt. :)
Verder vind ik de recepten erg lekker en vernieuwend. Ik heb de VeggieBox maar dat geldt vast ook voor de Original Box. Je hebt trouwens ook een Quick&Easy box met snel-klaar (< 20 minuten) recepten.
Dank. Ik neig idd ook naar hello fresh, ik hoor alleen zoveel negativiteit over hun marketing strategieen. Dat ze als een soort sekte zich in je vastbijten en je niet meer met rust laten. Dat moeten we ook niet hebben zeg maar.
Wij hebben HelloFresh, ongeveer 1x in de maand.
Als er recepten tussen zitten die ik graag wil testen, ik wil altijd nieuwe maaltijden, na een x aantal boxen moet je dus goed opletten er word veel herhaald.

- wat op zich niet erg is, want ik maak geregeld een recept opnieuw. maar voor dat geld probeer ik graag juist een nieuw recept uit.

Je betaalt voor het gemak en de luxe. Het voelt voor ons altijd beetje als uit eten gaan maar dan lekker thuis.
LenaLuthor schreef:
16-09-2018 11:06
Dank. Ik neig idd ook naar hello fresh, ik hoor alleen zoveel negativiteit over hun marketing strategieen. Dat ze als een soort sekte zich in je vastbijten en je niet meer met rust laten. Dat moeten we ook niet hebben zeg maar.

Dat heb ik helemaal niet ervaren.

Ik ben een paar maanden geleden gestopt met Hello Fresh en ze hebben nog een keer gebeld met een leuke aanbieding. Daarop heb ik uitgelegd dat ik het erg lekker vind maar partner niet (ik eet vega en hij niet, hij is een AGV-figuur en vond het allemaal net te vreemd eten)
Een paar reclame-mailtjes gehad nog en dat was het.
Alle reacties Link kopieren
Thuis-in-eigen-huis schreef:
16-09-2018 11:12
Wij hebben HelloFresh, ongeveer 1x in de maand.
Als er recepten tussen zitten die ik graag wil testen, ik wil altijd nieuwe maaltijden, na een x aantal boxen moet je dus goed opletten er word veel herhaald.

- wat op zich niet erg is, want ik maak geregeld een recept opnieuw. maar voor dat geld probeer ik graag juist een nieuw recept uit.

Je betaalt voor het gemak en de luxe. Het voelt voor ons altijd beetje als uit eten gaan maar dan lekker thuis.
Ik vind dat wel meevallen. Natuurlijk komen er wel eens voorbij die eerder zijn geweest, maar dan nog heb je keuze uit andere gerechten. De shakshuka kies ik bijvoorbeeld wat vaker omdat ik het lekker vind en ze in diverse varianten aangeboden worden. En na 180 boxen verwacht ik ook niet dat alle recepten nieuw zijn.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik vond de box van Marleyspoon, veel werk en niet echt lekker.
Ik had de vegetarische, en bij 2 van de 3 maaltijden was de smaakmaker, blikje tomatenpuree en een bouillontablet. Snel mee gestopt en gelukkig niks meer van gehoord.
Tickel schreef:
16-09-2018 11:22
Ik vind dat wel meevallen. Natuurlijk komen er wel eens voorbij die eerder zijn geweest, maar dan nog heb je keuze uit andere gerechten. De shakshuka kies ik bijvoorbeeld wat vaker omdat ik het lekker vind en ze in diverse varianten aangeboden worden. En na 180 boxen verwacht ik ook niet dat alle recepten nieuw zijn.
Ja, was misschien iets te grote woorden, maar er komt veel terug. Gelukkig is er inderdaad veel keus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens de Allerhande Box, van Albert Heijn.
Ik vind de gerechten in de box echt heel erg lekker, het zijn vaak ook dingen die ik zelf niet zo snel bedacht zou hebben. Verder vind ik een heel groot pluspunt dat deze gratis bezorgd wordt en je ook meteen je normale boodschappen mee kan laten bezorgen (ook gratis dus). Je kunt dan een tijdvak van 2 uur kiezen waarin ze komen bezorgen en je de avond van te voren een sms met de verwachte bezorgtijd.
Je boodschappen betaal je bij bezorging (je kunt gewoon pinnen) en alles wordt netjes tot in de keuken geleverd.

Ik vind het heerlijk, echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
LenaLuthor schreef:
16-09-2018 11:06
Dank. Ik neig idd ook naar hello fresh, ik hoor alleen zoveel negativiteit over hun marketing strategieen. Dat ze als een soort sekte zich in je vastbijten en je niet meer met rust laten. Dat moeten we ook niet hebben zeg maar.
Als je even wacht, ik krijg vanavond weer een box en daar zit waarschijnlijk wel een code voor gratis box bij. Als je wil tenminste.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
De AH box vind ik een beetje saai, en laatst hadden wij iets waarvan we ons echt afvroegen wie zo’n combinatie had verzonnen. Ik weet niet meer wat het was, maar zelfs mijn allesetende partner heeft het met lange tanden naar binnen gewerkt. HelloFresh is toch wel onze favoriet, nog geen tegenvallers gehad daarmee.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel wel eens een losse maaltijdbox bij de Krat.

https://www.dekrat.nl/nl/maaltijdbox-homepage

Voordeel vind dat het biologisch en duurzaam is. Ook zijn vriend en ik redelijk standaard AVG eters en passen deze recepten bij onze manier van eten. Wel iets anders en nieuws, maar wel herkenbaar.

Nadeel is de prijs, 40 euro voor 2 personen, ik vind het erg duur. Daarnaast kun je ook niet kiezen uit de gerechten.
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje schreef:
16-09-2018 12:24
Ik bestel wel eens een losse maaltijdbox bij de Krat.

https://www.dekrat.nl/nl/maaltijdbox-homepage

Voordeel vind dat het biologisch en duurzaam is. Ook zijn vriend en ik redelijk standaard AVG eters en passen deze recepten bij onze manier van eten. Wel iets anders en nieuws, maar wel herkenbaar.

Nadeel is de prijs, 40 euro voor 2 personen, ik vind het erg duur. Daarnaast kun je ook niet kiezen uit de gerechten.
Toen de Krat er net was heb ik hem ook een tijdje gehad. Ik vond het heel vervelend datje best veel dingen bij moest kopen en dat je alle groenten nog heel goed moest wassen. Was echt een krat vol zand.
Nu hebben ze een nieuw soort krat, gemakskrat geloof ik, maar die vind ik in verhouding duur voor 3 maaltijden. En ik wil graag 5 maaltijden per week.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
16-09-2018 11:51
Als je even wacht, ik krijg vanavond weer een box en daar zit waarschijnlijk wel een code voor gratis box bij. Als je wil tenminste.
Jaaaa tegek 👍🏻
Alle reacties Link kopieren
LenaLuthor schreef:
16-09-2018 15:16
Jaaaa tegek 👍🏻
Normaal krijg ik bijna iedere week 2 bonnen en zul je net zien dat ik het vandaag niet krijg :-[
Ik kan je wel via mijn account een mail sturen, als je dan bestelt dan krijg je 25 euro korting.
Mocht je dat willen, dan kun je me een berichtje sturen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik heb een tijdje de Krat gehad, maar beetje hetzelfde probleem. Ik vond de recepten wel fijn. Juist heel prettig om niet na te hoeven denken waar ik zin in had. Wat ik nu doe is gewoon hun recepten van de site afhalen en dan de boodschappen online bestellen. Zelfde effect en minder dat probleem dat je toch niet alles in huis hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven