Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Ik eet absoluut geen chocoladepepernoten op dit moment.. echt niet.. :nope: :whistle:
GinnyJones schreef:
26-09-2018 21:06
Ik eet absoluut geen chocoladepepernoten op dit moment.. echt niet.. :nope: :whistle:
Afbeelding Betrapt :sherlock: :proud:
Eet smakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Paprika chips
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic :cheer2:

Stukje franse salami.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het nieuwe topic openen TV al kijkt er volgens mij nooit iemand nog in het oude topic. Alweer een paar dagen voorbij sinds mijn laatste berichtje. Tijd vliegt.
Coetje, wat een ellende toch steeds weer, denk vaak aan je :hug:
Chris wat ontzettend fijn dat je man een goede uitslag had en nu maar hopen dat de ontsteking weg gaat/weg blijft.
Voor de 'dippers' onder jullie, een daglichtlamp al eens overwogen. Heb 'm denk ik al ruim 12 jaar, zou niet meer zonder kunnen (bovendien is het goed licht als ik met de naaimachine bezig ben).
Cela ook al een tijd niet gelezen en :( helaas ook nog steeds geen HB terug :(
Jullie hebben weer lekkere dingen gegeten. Zal eens even in mijn geheugen graven naar de afgelopen 1,5 week.
17e broodjes gebakken ei/gebakken bacon
18e rode koolstamppot
19e van alles op de jaarmarkt (hamburger, nasi/saté schoteltje, broodje gerookte zalm, wijntjes, ijsjes)
20e broodjes paling (v/d jaarmarkt)
21e gehaktstoofpotje met rijst
22e sukadelapje, pieper, zuurkool
23e patat met bamischijf (smaakte me totaal niet)
24e verse worst, pieper, spinazie
25e warme lunch, satéschoteltje met een vriendin bij een Van der Valk + een dame blanche dus 's avonds kommetje verse tomatensoep met geroosterd brood
26e erwtensoep met gebakken boterham
Nu geen (moeders)soepjes meer in de vriezer. En heb wel lekkere mandarijntjes van Lidl. Ze zijn erg klein dus ik eet ze per 3 of 4. Ook daar de 1e zak taaitaai poppetjes meegebracht. Kruidnoten eet ik zelden maar taaitaai, kikkers/muizen en schuimpjes daarentegen :D
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Thee,wat heb je heerlijk gegeten allemaal!
Waar haal jij de echte ouderwetse kikkers en muizen? Ik vond ze vroeger veel lekkerder dan nu.

Ik ben al op mijn werk,blijf tot 13u en verder werk ik thuis de mail enz af.
Deze zelf ingebouwde rust doet me goed.

Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.Lunchen doe ik straks thuis met een kliekje bloemkoolrijst/nasi.

Zenzeo,veel plezier met je zoon en de lunch vandaag! Nog gelukt om iets lekkers te halen?

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding

Ter ere van het nieuw topic.
Bienenstich of Swarzwalderkirch.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt was hier n kaasuienbroodje.met kaas en salami. Koffie .en straks neem ik nog n koffie.
De droger loopt. Ik ben in huis aan het rommelen .maar het schiet niet echt op.
Zo raar dat ik niet n echte huisvrouw ben. Sommige vrouwen doen de huishouding omdat ze het leuk vinden. Ik niet .doe liever iets anders,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hello!!

Zoon heeft me eerst naar AH gereden, de grote, dus gelijk van alles gehaald. Fijn. En gepind, maar hij slikte mijn pasje in! Dus meteen nieuw pasje aangevraagd en mobiel afgerekend.
Ja, ik maak wat mee ;-)

En nu zit ik te dubben wat te doen...
Niet de huishouding, in elk geval!
Eerst nog maar een bakkie koffie.
Alle reacties Link kopieren
Weer een avontuur Zenzeo.Lief dat zoon samen met jou boodschappen gedaan heeft!

Ik ben net thuis en ga even een uurtje op de bank liggen.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zenzeo.samenmet zoon even ingekocht, kun je even vooruit .
Pasje ingeslikt.wat n gedoe weer .

coetje op de bank. Ik ook. Alleen zit ik .ik lig niet.moet straks aardappelpannekoekjes bakken. Man is nu het beslag aan het maken. Het bakken die ik. Moet je even geduld voor hebben. ze moeten wel gaar zijn natuurlijk . .
Heerlijk .ga zo beginnen. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mmm lekker aardappelpannekoekjes

Ik heb een pan zuurkool en pan boerenkoolstamppot gemaakt op verzoek van jongste.De bedoeling was voor 2 dagen maar we hadden aanschuivers dus het is bijna allemaal op.We hadden een speklapje of stukje rookworst bij.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat zoon even mee kon gaan ZZ.
Chris ik ben ook geen huishoudwonder hoor :)
Naast brood met kaas heb ik de hele bak druiven op die ik vanmiddag bij Lidl kocht, vond ze lekker.
Coetje, ik heb kikkers/muizen van Action (zakje zit nog dicht) of Kruidvat. Schuimpjes alleen van het Kruidvat maar tot nu toe hebben ze alleen verschillende soorten kruidnootjes. Ik vind ze het lekkerst bij de thee, klein hapje muis, slokje hete thee enz.
Vanavond at ik piepertje, koolvis, worteltjes en mosterd/boterjus.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Bedankt Thee,kijk ik van de week even bij de action.

Ontbijt koffie en zo 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Als de druiven lekker zijn .ga ik ze ook halen bij de Lidl vandaag of anders morgen.
Heb niks geen fruit in huis momenteel . Dat gebeurt mij niet vaak .

Heb n boterham met kaas en een met salami gegeten.en n rozijnen bol. De aardappelpannekoekjes waren lekker.maar te zout.
Heb het beslag laten staan met n laagje bloem erop.(tegen het verkleuren) en doe er vandaag n paar aardappels bij in.roer er wat bloem door.en nog wat paneermeel.dan moet het goed zijn .
Ik hou niet van te zout eten.terwijl ik wel n zak chips weg kan werken.

Alweer boerenkool coetje .
Gaat het goed met je zenzeo.? En met de overige dames ook?
Wens jullie een fijne dag allen . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja Chris,weer boerenkool. :P
Kinderen zijn daar dol op!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Tja, het gaat wel. Weer een pil erbij gekregen. Zal allemaal wel.
Voel me wel redelijk.

Straks neem ik yoghurt met fruit en vanavond stamppotje sla met kleine gehaktballetjes in tomatensaus.
Dat is het plan.

Ik gebruik ook heel weinig zout. Vind dat goed te doen.

Viva, hoe is het met jou?
Thee al aan de jas begonnen?
Kikkers en muizen at ik lang geleden. Vond het wel errug zoet. Misschien had ik de 'foute'.

Fijne dag! :bye:
Alle reacties Link kopieren
Jippie een nieuw topic :cheer2: dankjewel voor het openen tijdschrift!

Thee, ik zal zo'n lamp in mijn achterhoofd houden. Maar er spelen hier wel wat dingen, waarvan ik denk dat die dip ermee te maken heeft. Wat heb je lekker gegeten de afgelopen tijd, knap dat je dat allemaal nog weet.

Coetje, goed van je dat je wat rust inbouwt op die manier. Gezellig zo'n volle tafel met aanschuivers.

ZZ, fijn dat je zoon boodschappen met je gedaan heeft. Maar balen van je pasje weer. Zijn dan net die kleine dingen die je er gewoon niet bij wilt hebben.

Chris, ik ben ook geen echte huisvrouw hoor. Gebruik de kinderen vaak als excuus :biggrin:

Vanmorgen alleen een kop thee gehad, meer kreeg ik niet door mijn keel. Van de week een gesprek aangevraagd op het werk, want ik heb een knoop doorgehakt, ik ga minder werken. Dit gesprek had ik vanmorgen. Toen ik thuis kwam stond er een bos bloemen op tafel van mijn man. Hebben samen koffie gedronken en ik heb net twee boterhammen op. Gaan straks even de stad in, man heeft wat nieuwe broeken nodig.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Doen wat voor jou het fijnste is, Viva! Je leeft maar 1 keer.
Hoe gaat het met de kinderen?

Ik zit een klussenlijst te maken en eet intussen yoghurt.
Alle reacties Link kopieren
Als dat beter voelt en het kan ja waarom zou je dan niet minder gaan werken (nu). Per wanneer gaat het in en naar hoeveel uur ga je?
ZZ maak je die gehaktballetjes in tomatensaus zelf?
Ik zal volgende week ook weer eens boerenkool maken. Lekker vooruitzicht. Ontbijt was een meergranenbol met vruchtenhagel en net de lunch was 2 geroosterde boterhammen met warm gerookte zalm (ook Lidl). Smaakte goed.
Chris ik haal morgen ook nog een bakje druiven erbij. Ik ben nog aan het denken wat ik vanavond zal eten.
Nectarine, ook alles goed?
Alle reacties Link kopieren
TV zijn jouw AH moestuintomaatjes ook gele? Een paar al langere tijd geel en die gaan echt niet rood worden maar de smaak is wel erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Ben bezig met klusjes die je niet wekelijks doet.tenminste ik niet😁 schemerlampen en hanglamp schoonmaken. De glazen dingetjes op tafel schoonmaken en n waxine lichtje er in.
Nu nog twee grote glazen waxinelichtjes schoonmaken .maar daar moet ik het glas van los schroeven.denk niet dat ik dat vandaag nog doe. Ineens is de zin over.
Nou ja zin.
Tis best redelijk weer ,vanmorgen zon. Maar die heeft zich nu verstopt. Pak straks mijn sokken maar weer. En n vest.
En morgen is er weer n dag. Denk toch dat we morgen ook thuis zijn .we hebben n rustig en n beetje saai leven momenteel .man is rond het huis bezig .zal m zo roepen .heb schenkel nodig voor de soep. Anders moet ik zelf naar beneden lopen😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
En, is man naar beneden gelopen Chris :) ?
Ik heb besloten hetzelfde als gisteren te eten, dus koolvis, pieper, worteltjes en mosterd/boterjus. Nu vast een banaan.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker, Thee.
Gehaktballetjes gemaakt van 3 ons rundergehakt, met Jonnie Boer kruiden en de tomatensaus van blik pruimtomaten uit de blender met Monchou (bleek goede combi).

Vind alleen dat AH niet het beste gehakt heeft. Misschien is de Excellent beter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven