Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
thee schreef:
29-09-2018 20:02
Had nog nieuwe druiven gehaald bij Lidl en ze zijn niet half zo lekker als die ik eerder deze week had. Zonde.
Mijn man heeft gisteren druiven mee genomen .van de Lidl .wel erg lekker.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
29-09-2018 08:49
Nee; die van mij zijn rood. Maar heb een balkon op het zuiden; dus ze krijgen op het heetst van de dag veel zon. Dat kan best eens schelen. Weet niet of ze bij jou veel licht/zon krijgen?
Wat leuk dat het toch nog gelukt is met je tomaten! Heb je ook zo'n overvloedige oogst? Mijn cherrytomaten zijn inderdaad ook heel erg lekker!
Tijdschrift en Thee, wat leuk dat jullie moestuintjes het zo goed doen, nou ja de tomaten!
Alle reacties Link kopieren
BloemetjesPantoffel schreef:
29-09-2018 20:32
Heb onwijs zin in Zuurkoolstamppot.
Eet het meestal ergens op visite met spekjes. Lust niet zo graag spekjes of rookworst. Iemand een idee wat voor vlees er nog meer lekker bij is?
Spareribs.maar dan mee koken..erg lekker.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo schreef:
28-09-2018 11:48
Doen wat voor jou het fijnste is, Viva! Je leeft maar 1 keer.
Hoe gaat het met de kinderen?

Ik zit een klussenlijst te maken en eet intussen yoghurt.

Daar heb je helemaal gelijk in en de kinderen worden zo snel groot! Met de meiden gaat het goed :flirting: De oudste is binnenkort jarig en dan wordt ze alweer drie. De jongste maakt een groeispurt, zowel in de groei als in haar ontwikkeling. Geniet enorm van ze en ik ben blij dat ik straks wat meer thuis ben.
Alle reacties Link kopieren
Ja bloemetje.ik wil wel elke dag soep. Vind ik heerlijk.als tussendoortje .
Jeetje er is boksen op.ze slaan mekaar bijna dood. Ging heel snel, slaan knietjes geven .wist niet dat dat mocht.
Na ja ik ga straks .Ik vertrek kijken. In bed. Leuker dan dit .er komt geloof ik ook nog n wedstrijd met Rico Verhoeven achteraan. Daar wacht ik niet op.
Gezellige avond .Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik eet stoofpeertjes als tussendoortje. :P
Er staat hier nu een grote pan op en ik ben ook een grote pan erwtensoep aan het maken.Had ik ineens zin in.

Vanmiddag niet geslaagd voor mezelf, wel voor jongste.
Avondeten was pasta bolognese en een salade.Nu staat er stokbrood met lekkers op tafel.

Chris,lastig is dat met je schoondochter!

Zenzeo,ik heb kiezels in de voortuin met worteldoek maar daar groeit nog van alles doorheen.Tunieren is niet echt mijn hobby.
Alle reacties Link kopieren
ZZ, is het nog gelukt met je klussenlijst? Klinkt lekker die gehaktballetjes. Wij halen altijd gehakt bij de Lidl en dat vinden wij prima.

Thee, is dan even een gevoel waar ik doorheen moet. Half oktober is mijn project afgelopen waarmee ik bezig ben. Dan neem ik geen nieuwe aan en ga ik officieel per 1 november naar 20 uur.

Chris, wat goed bezig met schoonmaken. Soms ook wel even lekker niet zoveel hoeven. Jammer van jouw schoondochter. Snap dat je vermoeid bent met zo'n druk leven, maar je hoeft inderdaad geen bitch te worden. Sterkte met het gesprek.

Coetje, dank je wel. Ben erg blij dat de knoop is doorgehakt. Is het gelukt met je laarsjes en een spijkerbroek?

Tijdschrift, haha lekker hoor zo'n broodje préparé. Hoe was je dag vandaag met je vriendin en je moeder?

Vanavond heeft dochter visfriet gegeten en man en ik tagliatelle met zalm en venkel. Gaan zo aan een glaasje wijn, hebben muziek aan en de haard.

Vandaag wezen zwemmen, samen met mijn zus, haar man en kinderen. Was heel gezellig. Verder rustige zaterdag gehad.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
29-09-2018 20:50
Spareribs.maar dan mee koken..erg lekker.
Jij maakt mijn man heel blij met deze reactie :p

Stom.. gehaktbal niet eens aan gedacht. Heb je ook lekkere jus
Ben je geslaagd in de stad Coetje?
Het is even werk, maar een tuin met beplanting vind ik mooier dan een alleen maar betegelde tuin hoor Zenzeo.
Chris; sommige dingen kun je inderdaad beter maar niet zeggen, omdat er anders teveel gedoe van komt.
Bloemetjespantoffel: ik dacht ook direct aan karbonade, saucijsje of braadworst en stoofvlees.
Thee: echt knap hoor, je menu-geheugen. Hoop dat je groene tomaten ook nog bi gaan kleuren.
VL: alvast gefeliciteerd met je dochter en hoop op een leuke dag.
Chris: ik kijk sport, maar boksen vind ik echt niets aan. Begrijp ook nooit dat mensen zich voor de lol in elkaar laten meppen/een ander in elkaar slaan.

Heb een leuke dag gehad. Was leuk met moeder en met die vriendin. Even bijgepraat, dus gezellig geweest. Zulke dagen vliegen altijd voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Pantoffel, ik doe ook wel eens geruld gehakt door de zuurkool ipv spekjes. Rookworst erbij vind ik zelf wel lekker.
Gekookte ribbetjes zijn lekker net zoals gekookte schouderkarbonade. Die eet ik bij stamppot. En als ik kip kerrie eet dan vaak gekookte kip van de bouten die ik gebruik om bouillon te trekken om kerriesaus te maken.
Ik heb ook net een wijntje ingeschonken en ik vind het koud maar de wbv heeft blijkbaar de ketel nog laag staan want de verwarming is nog niet eens lauw dus maar een extra vestje aangetrokken.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor het mee denken.

Hier staan Doritos op tafel en nootjes.
We kijken een filmpje en ik drink een glas sinas.

Fijne avond allemaal en lekker slapen alvast.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,

Lekker geslapen? Ik heb echt een rot nacht gehad. Tegen half 5 werd de jongste wakker. Omdat man nog sliep dacht ik, ik loop wel even naar beneden voor een fles. De trap en ik waren geen vriendjes en de fles en ik ook niet. #iedereenwakker :facepalm: .

Nou ja, nu begin ik weer een beetje gezellig te worden en ga zo maar eens douchen en aankleden.

Eerst een kop thee gehad en daarna met elkaar ontbeten. Croissaint, ei, vers sap etc. je kent het wel. Bij de koffie hadden we een appelflap. Straks gaan we naar een pannenkoek restaurant en daar kan je ook leuk wandelen en spelen.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Dat was gezellig, TV! Leuk.
Minder leuk voor Viva, dat je van de trap viel (toch?). Straks lekker eruit.
Chris ook nog op stap, vandaag?
De zon schijnt en dat geeft wel zin om wat te doen.

Vanmorgen yoghurt met granen. Straks appel en een boterham en vanavond courgette met aardappelen en ik zie wel. Misschien verder niks.
Alle reacties Link kopieren
Balen van die trap Viva! Veel plezier bij het pannekoekenhuis.

Ik ben vanochtend bij schoonmoeder geweest en nu kijken we de F1.Bijna afgelopen.
Zometeen eten we een kop snert en vanavond voor wie wil nog een broodje shoarma.
Ik ben ondertussen wat aan het huishouden en moet nog strijken.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal schrikken zijn geweest VL. Weer een beetje bijjgekomen?
Ja lekker he ZZ dat we vandaag nog zon hebben/hadden! Al vond ik het wel koud met vuilnis en oud papier wegbrengen.
Lekker coetje zelfgemaakte snert. Denk dat ik geen ruimte meer zou hebben voor een broodje shoarma.
Hier ook wat hh dingetjes. Ga zo eerst maar koken want trek. Ontbijt en lunch waren vloerkadetjes met vruchtenhagel. Dadelijk dus de slagersslavink van de planning van gisteren, aardappel en sperziebonen. O ja, na de lunch ook nog de rest van de 2e bak druiven op.
Alle reacties Link kopieren
Friet, frikandel en kaassoufle
Alle reacties Link kopieren
Ja mijn hele lijf doet pijn, eenmaal in beweging gaat het wel. Ben allang blij dat ik geen kind op de arm had.

Wij hebben lekker pannenkoeken gekeken en een eindje gewandeld. Het zonnetje scheen zo heerlijk vandaag. Nu hang ik op de bank, man is denk ik in slaap gevallen met de kinderen naar bed brengen haha. Wij liggen vanavond ook vroeg!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond. Ja zenzeo.we zijn nog maar even weggeweest.het was zulk prachtig weer.
Morgen weer aan de bak in huis. Heb nl. dinsdag in de stad afgesproken om te lunchen. n vrouwtje die ik nog ken van vroeger. Zin in,

Nou viva .denk dat morgen de spierpijn nog heftiger is. Heb je n bad? Neem anders n hele warme douche .vanavond en morgenochtend nog n keer.
Overmorgen is het ergste leed geleden.denk ik.
Ja je kan zomaar n lelijke smak maken.

Snert lekker. Ook lekker met spare ribs meekoken.
Allemaal tips voor bloemetje😂dr man.
Wij hebben ook friet gegeten met n Bratwurst.maar deze Bratwurst was niet zo,n succes.er zit wel degelijk verschil in. Man was n keer met zoon meegeweest.naar n andere slager. Heb toch het liefst vlees van de groothandel waar wij altijd komen .

Ik neem nu nog druiven .en ga straks miljoenenjacht kijken.
Man kijkt niet. Wij hebben totaal andere interesses wat de t.v betreft.
Ik heb niet altijd zin in actualiteiten en Discovery..
We gaan er nog niet om uit elkaar.hij heeft geluk dat ik zo graag lees.en dat ik de miljoenen wel op de iPad kijk.
Fijne avond .Alles komt goed, :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,hoop dat de pijn meevalt vandaag!

Ontbijt koffie en 2 crackers en zometeen werken.

Fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Mooie regenboog zie ik!
Maar wat is het koud, bah. Zo jammer dat de zomer voorbij is...
Nu koffie, straks yoghurt met kersen.

Fijne (werk)dag.
Alle reacties Link kopieren
The day after .... spierpijn!! Ben gisteravond nog even in bad geweest. Vanmorgen naar de huisarts (voor iets anders) en daarna boodschappen gedaan. Ga pompoensoep maken vandaag, had ik ineens trek in. Oudste staat nu te dansen en te zingen en de jongste zit aandachtig te kijken.

Vanmorgen 1 boterham met smeerkaas en een cracker met aardbeien jam. En een beker melk. Nu een cappuccino en een eierkoek. Dan soep maken en vanavond werken.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. troost je viva .denk dat het morgen minder is.

Ja het is koud zenzeo. niks aan,

Boterham en n plak roggebrood met smeerkaas.en kop thee.

Fijne dag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Een Twix :facepalm:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt vloerkadet met kaas en lunch ook maar dan met duo penotti en net 2 mandarijntjes.
Straks schnitzeltje van filetlapje maken, rosti met baconsnippers (want geen spekjes meer) en ui, restje wortels en restje sperziebonen. Nu al zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht nog op een leverancier en dan kan ik naar huis,hoop dat ie snel komt.

Avondeten snert voor vriend,jongste en mezelf.Voor oudste 2 kippensoep want die zijn wat verkouden.De bouillon met lekker veel kip heb ik vanochtend hier op het werk uit de vriezer gehaald.

Nu een groene thee met citroen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven