Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Zenzeo,ik duim dat alles in orde komt met de apotheek vandaag.

Liz,hoe gaat het met je schoonvader?

Chris,fijn dat man gister toch wat soep kon eten.

Ik ga werken en tussendoor bellen voor slaap-medicatie.
Ontbijt koffie en 2 crackers met filet americain.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.dat klopt Liz.ligt jouw schoonvader in Enschede?dat had ik niet begrepen.
Dan heb ik n teleurstellende mededeling voor je .er is n i.c.t storing.geen operaties vandaag.en ook geen afspraken bij artsen vandaag .alles is afgezegd.
Kom je van ver .sta je mooi te kijken.
Ja er is heel veel veranderd in het centrum. En de rotondes en rijbanen.heel goed opletten .raak zelf ook wel eens in de war,
Sterkte ermee. Liz.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Intbijt noterhanpm met kaas en boterham met jam. Koffie.
Vanmiddag maar even n paar boodschappen halen.
Gezellige dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Weekend voor mij ; goeienmorgen .
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook wat Chris,een storing en daardoor geen operaties.

Ik eet een kliekje salade van gister,zometeen een koffie om wakker te blijven! :proud: Nog een uurtje en dan ga ik naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Klopt wat je zegt chris, schoonvader belde al om het te vertellen. Zo knullig dat ze zonder internet zoveel problemen hebben, je zou denken dat ze wel een plan b hebben in zo'n geval maar nee dus. Nu werkt de hartbewakingsapparatuur niet meer, ze moesten het menu met pen en papier opnemen ipv met de ipad en over de ipad gesproken, daar heeft schoonvader nu ook geen vertier meer van nu het internet eruit ligt en tv kijken kan hij nu ook niet, omdat dat ook via de ipad gaat.
Hij verveelt zich dus vandaag.. ze werken het weekend wel door op de operatiekamer om de achterstand in te halen begreep ik.
Alle reacties Link kopieren
Zooo! Ik heb net alle medicatie gebracht gekregen. Ben er echt zo blij mee.
Misschien morgen kippensoep proberen te maken.
Later lees ik jullie berichten wel.
Ik heb net de was en de plas gedaan . Nu een kop koffie met een stukje chocolade .
Vanavond soep en rijstpap .
Fijn zenzeo dat het opgelost is .
Alle reacties Link kopieren
Fijn zz dat het opgelost is! Wally geniet van je koffie en chocola.
lizenlotte alles goed met je.
Alle reacties Link kopieren
Da's mooi balen dat alles in het zkh afgezegd is. Hopelijk is schoonvader dan morgen aan de beurt Llotte.
Is het gelukt met de slaapmedicatie coetje?
Ik was om 07.34 al klaar met bloedprikken en kon zomaar geprikt worden. Vorige x duurde het 20 minuten voor ze eindelijk een goede ader hadden.
Heb ik boodschappen gedaan maar vergeet ik een verjaardagscadeau bij Gall&Gall te halen. Morgen dus weer terug. De verjaardag is flink ver weg maar ik word opgehaald en zondag weer teruggebracht en ik slaap bij mijn vriendin in het hotel waar zij verblijft. Normaal zou ik niet naar deze verjaardag gaan maar de jarige wordt 50.
Geen zin om te koken dus ik bak straks een beetje patat en eet er 1 of 2 knakworstjes bij. Ook geen zin in een bamischijf gek genoeg. Nu bij de thee eet ik een paar taaitaai poppetjes. Had een zak bewaard tot na het bloedprikken.
Alle reacties Link kopieren
Het weekend alweer gepland dus thee. Veel plezier.

Fijn zenzeo.ben je van dat gezeur weer af. hoop dat het intussen beter met je gaat.

Heb ook allemaal lekkere dingen gehaald.ook wel gezonde o.a weer mandarijnen.heb er ook al een op.

Zonder internet is n crime.als je dat gewend bent. voor je schoonvader maar weer kranten en tijdschriften mee nemen Wally.

Denk dat er ook n hoop mensen al vroeg van huis waren gegaan.voor afspraken met welke arts dan ook. En dan kun je niet worden geholpen.en moet je ook nog n keer wer terug komen. pffffff

Ik heb mij vanmiddag ook boos gemaakt bij de D.M.ik moest iets hebben voor mijn haar.
En dat staat nooit op de juiste plek.steeds ergens anders .ik heb al extra n foto van dat artikel gemaakt .als ik nl zeg wat ik hebben moet weten ze het niet. Het is n creme wax voor mijn haar.
Zegt ze toch ijskoud .dat zit niet in ons assortiment . Ik zeg dat koop ik hier altijd, ach zegt ze misschien bent u in de war met die andere drogist. Nou zoiets moet je mij niet zeggen.de stoom kwam mij uit de oren. Ben behoorlijk boos geworden.
Maar al met al mpheb ik m toch maar in Nederland gekocht, .anders had ik daar nog lopen zoeken en mopperen.😂
Blij dat we alles weer binnen hebben.
Straks eten we hutspot .de lekkerste stamppot.met rookworst Zwagerman van de Lidl. zin in. .
Ook yoghurt toetjes weer in huis. En n lekker stuk chocolade meegenomen. Neem ik vanavond n stukje van .
En denk dat ik morgen ook maar rijstepap kook
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier een droge witte wijn en wat dubbeldeks toastjes met Rambol walnoot :-9
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo,wat fijn dat het alsnog geregeld is! Kun je toch wat geruster het weekend in.

Liz,wat een nare dag voor jullie! Is schoonvader nu morgen aan de beurt?

Thee,wat leuk zo'n verjaardag met hotel,dat is echt een feestje! Veel plezier!

Ik heb uiteindelijk nog wat langer gewerkt en daarna mijn pillen bij de apotheek opgehaald.Hoop dat ik dus vanavond lekker slaap.
Avondeten was rijst met kip tandoori,voor mezelf met bloemkoolrijst.
Alle reacties Link kopieren
Schoonvader is vanmiddag om 14.30 opgehaald dus toch vandaag nog geholpen, maar de schoonfamilie had om 18 uur nog niks gehoord dus we hebben nu een beetje de zenuwen gezien hij de vorige keer dat het zo lang duurde voor we wat hoorden een hartstilstand had gehad en 6 minuten zonder zuurstof heeft gezeten.. dat staat ons nog vers in het geheugen. Schoonmoeder zou bellen naar het zh toen vriend naar mij ging om te eten. hij is nu al een uur weer thuis maar ik heb nog niks gehoord, wacht dus nog maar even af tot vriend belt.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor jullie Liz :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Lize.
Lekker slapen allen .😴😴😴😴
alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Liz :hug:
Ik zit aan een glas zoethoutthee en 2 taaitaai poppetjes.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Liz.

Goedemorgen allen,
Over een paar uur wasa knackebrot met zalm en bieslook. Thee erbij.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Jaja ook wakker vannacht? Zoon en ik ook. Zoon had 3 dagen slecht gegeten en daardoor gisteren heel fijn, wat zijn darmen niet goed is bekomen dus ik ben vanaf 3 uur met hem bezig geweest.

Schoonvader komt vandaag naar huis, ze hebben geen stent kunnen plaatsen en gaan ook niet opereren omdat zijn waarden daarvoor te hoog zijn en zijn bloeddruk te laag. De pijn die hij ervaart word grotendeels veroorzaakt door het feit dat de haarvaten zijn afgestorven. Hij krijgt nu pijnstillers mee tegen de ergste pijn en moet nog rustiger aan gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Dat is niet leuk Liz. hoop voor je schoonvader dat de pijn bestrijding goed werkt.
En jij geen fijne nacht gehad, hoop dat jullie vandaag nog even rust kunnen nemen. Al zal dat moeilijk gaan met je zoon.

Kom later terug .moet nog ontbijten.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank je chris. Zoon gaat zo naar ex voor het weekend dus ik kruip er straks weer even in. Mijn vriend is overwerken tot 12 uur dus die heeft er geen last van dat iknog even ga liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt zit er in.lekkere uitsmijter ham. Koffie.
Ben laat opgestaan.maar het is toch prutweer.
Maak er n luie dag van.klein beetje huiswerk.lezen.puzzelen.
Zullen toch nog even deze maanden door moeten.
Dan maar op n makkelijke manier.wil graag n keer weer de stad in.maar dan moet het in ieder geval droog zijn .
Heb zin om overal weer n beetje te lopen snaaien. Even ergens te zitten. na ja.
komt ook wel weer.gezellige zaterdag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,hoop dat je nog even hebt kunnen slapen.Hoop dat de medicijnen helpen bij schoonvader.Wat een gedoe he!

Jaja,leuk dat je er weer even bent!

Ik heb,schandalig,geslapen tot 11u.Sliep wel pas na 3u dus dan is het nog niet heel veel.
Nu koffie.

Fijne dag!
goeienmorgen
De was en plas is ook gedaan , zometeen een salade in elkaar flansen .
Nou zeg LIz hopelijk kunnen ze je schoonvader alsnog helpen .
een fijne dag toegewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven