Het topic voor korte bak/kook vragen

12-10-2018 18:20 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel hier je makkelijke/korte vraag waar je tegenaan loopt bij koken/bakken.

Hoe warm moet de oven? Hoe doen jullie dat? Waarom lukt een bepaald recept nooit? Wat kan ik gebruiken ipv iets?

Soms loop je tegen iets aan wat geen eigen topic nodig heeft maar waar je wel even een vraag over hebt. Stel die vraag hier!

Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Zou ik wel doen hoor. De tomatenpuree aanlengen met water dan, dus blikje leegscheppen en dan het blikje vullen met water en erbij kieperen.
Maar jeetje, in plaats van 5 eetlepels het hele pak... :-o
Je had later in de week nog een keer spaghetti met tomatensaus kunnen maken, dan was je het ook kwijt geweest. Zo'n pakje blijft bij mij trouwens een kleine week goed in de koelkast.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
En je kunt zo’n pakje ook prima halfvol in de vriezer zetten.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
01-04-2020 09:13
Zou ik wel doen hoor. De tomatenpuree aanlengen met water dan, dus blikje leegscheppen en dan het blikje vullen met water en erbij kieperen.
Maar jeetje, in plaats van 5 eetlepels het hele pak... :-o
Je had later in de week nog een keer spaghetti met tomatensaus kunnen maken, dan was je het ook kwijt geweest. Zo'n pakje blijft bij mij trouwens een kleine week goed in de koelkast.
may_ka schreef:
01-04-2020 09:28
En je kunt zo’n pakje ook prima halfvol in de vriezer zetten.
Dan ga ik het over een paar weken gewoon weer proberen, maar dan met deze tips! ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven