lekkere honing mosterd saus gezocht

07-11-2018 12:59 12 berichten
Bij grand cafe's hebben ze vaak heerlijke honing mosterd saus, ik waardeer dit enorm bij een goede tosti. Nu zou thuis ook af en toe eens deze saus gebruiken maar ik kan dus geen lekkere vinden. Die uit de supermarkt (die ik geprobeerd heb) zijn veelal heel erg zuur. Die je bij een eetgelegenheid krijgt zijn dat helemaal niet.

Hebben jullie enig idee welke wel lekker is?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zelf maken. Honing, mosterd, mayonaise, beetje tijm, en wat citroensap of wittewijnazijn. Eventueel peper en zout. Verhoudingen naar gevoel.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Van het merk Hela.
Ik maak hem zelf met olijfolie, honing en mosterd.

Wij vinden dit heerlijk in de sla.

Verhouding wat proberen. Bij mij is het lekker als de dressing gebonden is.
Voor mij ook Hela:

Afbeelding

Is echt heerlijk, ik eet dit altijd in een maaltijdsalade met krieltjes, kip en bacon.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat je bij bakker Bart de flesjes dressing die ze daar op de broodjes doen ook kan kopen.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Tiana_76 post_id=29216886 time=1541593347 user_id=366925]
Voor mij ook Hela:

Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van de Hema erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Mosterd dille vanHela is ook heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Vragen?

Zo ben ik ooit aan een recept voor kaasfondue gekomen en een merk knoflooksaus (die helaas alleen bij groothandels verkrijgbaar was/is).
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Alle reacties Link kopieren
zelf maken.

125 ml yoghurt, 2 koffielepels honing, 1 eetlepel mosterd, theelepel citroensap, beetje kerrie poeder, beetje koriander, knoflook en peper, en goed roeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze uit de supermarkt ook niet lekker. Nu maak ik het zelf. 3 lepels olijfolie, 1 lepel honing, 1 lepel mosterd en 1 lepel citroensap.
Chocolate is the answer, who cares what the question is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven