Waar nog te koop?

12-11-2018 08:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dronk iedere dag een heerlijk bakje oploskoffie van Buisman; Latte Macchiatto.
Nu heeft Buisman deze koffie vernieuwd en ik vind er niks aan :cry:
Op internet kom ik nog de oude verpakkingen tegen, dus ik vroeg me daarom af of iemand nog ergens het oude concept heeft gezien in de supermarkt.

De eerste afbeelding is de nieuwe verpakking,
https://www.jumbo.com/buisman-premium-l ... gL0E_D_BwE


de tweede afbeelding is de lekkere:
https://www.google.nl/search?q=latte+ma ... hHQ0ah-mdM
Alle reacties Link kopieren
Ga maar gewoon op zoek naar iets anders wat je wel weer lekker vind. Helaas is het zo dat als je nog de vorige versie vind het een uitstel is van het onvermijdelijke, dat je iets anders moet vinden.

Des al niet te min succes met je zoektocht.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik zag gisteren iemand 20 blikken afrekenen bij de Kruidvat. Weet niet oude of nieuwe.
1x is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Roosh schreef:
12-11-2018 08:45
Ik zag gisteren iemand 20 blikken afrekenen bij de Kruidvat. Weet niet oude of nieuwe.
Echt? ik moet altijd zo lachen als ik dat zie. Waar laat je dat thuis dan? en gaat dat echt op voor de THT datum...
Sorry TO kan je niet helpen, ik haat het ook als ze dat doen, heb je een lekker product en dan wordt de smaak vernieuwd of het gaat uit de handel...
maar ik zou voor de zekerheid wat kruidvat winkels afgaan om te kijken...
Don't cry, buy a bag and move on.
Al bij de action gekeken ? Daar gaan vaak restpartijen naar toe.
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
12-11-2018 08:45
Ga maar gewoon op zoek naar iets anders wat je wel weer lekker vind. Helaas is het zo dat als je nog de vorige versie vind het een uitstel is van het onvermijdelijke, dat je iets anders moet vinden.

Des al niet te min succes met je zoektocht.
Nee nee :frusty: :-? :cry:
Alle reacties Link kopieren
Roosh schreef:
12-11-2018 08:45
Ik zag gisteren iemand 20 blikken afrekenen bij de Kruidvat. Weet niet oude of nieuwe.
De blikken zijn helaas niet zo lekker als de zakjes. :-[
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
12-11-2018 08:51
Echt? ik moet altijd zo lachen als ik dat zie. Waar laat je dat thuis dan? en gaat dat echt op voor de THT datum...
Sorry TO kan je niet helpen, ik haat het ook als ze dat doen, heb je een lekker product en dan wordt de smaak vernieuwd of het gaat uit de handel...
maar ik zou voor de zekerheid wat kruidvat winkels afgaan om te kijken...
Ik heb hier nog 1 doosje staan. Zit net met kleine slokjes een kopje te drinken.
Het is houdbaar tot augustus 2019, ik zat dus al beetje te rekenen hoeveel dozen ik dan zou kunnen kopen. Ik zou dan zo 40 / 50 dozen aanschaffen, ik prop het gewoon in de logeerkamer.

Ik baal er echt van. In onze supermarkt waren ze zo vaak uitverkocht, populair product lijkt me dan. Gaan ze de smaak aanpassen naar iets zo niet lekkers. Het lijkt zelfs niet op de oude receptuur.
Al eens bij de Action geweest? Die hebben soms nog oude partijen van producten staan.
Ik zou sowieso ook even een klaagbriefje naar Buisman sturen, als meer mensen dat doen veranderen ze het wellicht weer terug naar de oude samenstelling.
Alle reacties Link kopieren
THT datum willen ze van verpakkingen af hebben. Als het niet meer goed is, merk je dat vanzelf wel en zeker dit soort dingen is zo goed verpakt, dat gaat heus langer mee dan de THT datum.

Dus als je ze nog ergens vindt; gewoon meenemen en als het op is, is het op. En als over drie jaar blijkt dat het laatste pakje niet meer zo lekker is, dan valt het je ook niet zo moeilijk om er afscheid van te nemen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven