Hoe lang geopende AH hummus goed?

12-11-2018 18:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand idee hoe lang AH hummus (verse) naturel nog goed is als je hem open hebt gemaakt? Ik hoopte hem eigenlijk in 4 dagen op te eten 😊 dus elke dag 50 gram dippen met komkommer. Yammie! Maar dan moet die ook die vier dagen goed zijn 😊
4 dagen lukt echt makkelijk. Bij mij staat het zo een week open
Er staat toch een datum op?
Alle reacties Link kopieren
4 dagen kan makkelijk, tenminste wanneer je je zolang kunt beheersten ;-)

Ik vergeet zo'n bakje wel eens, en na een week is het meestal nog prima te eten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt!!

Ja staat een datum op, maar als je hem opent is die maar beperkt houdbaar!

Haha hamerhaai: idd ga ik er wel 4 dagen mee kunnen doen haha! Als ik eenmaal bezig ben met komkommer en hummus kan ik ook vaak niet stoppen 😊
Alle reacties Link kopieren
Ooooo een week zelfs! Nou gaat helemaal GOED komen!
Alle reacties Link kopieren
In de koelkast bewaar ik het geopend rustig een week.
Alle reacties Link kopieren
Super!

Wat is jullie lievelings hummus?

Ik ben pas op hummus ontdekkingstocht haha en mijn favoriet is op dit moment: pompoen hummus van ah.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon totdat er randjes hard beginnen te worden. Of totdat het raar smaakt. Ik doe er soms wel een paar weken mee hoor.
Er zit toch geen vis of vlees in waar je echt ziek van kan worden als het bederft?

Ik vind voor af en toe de humus met koriander en limoen wel lekker. Maar verder eigenlijk alleen de naturel. Die met zongedroogde tomaten vind ik bijvoorbeeld maar laf.

Voor op brood of toastjes koop ik wel eens muhammara (spelling?) of dat smeersel met pompoen en wortel, of dat zoete met granaatappel.

Die van pompoen met wortel is ook superlekker met plakjes mozzarella er nog bij.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Naturel en dan het liefst met avocado of met sambal.
Alle reacties Link kopieren
Verse hummus is een paar dagen te bewaren. In 'verse' hummus van de supermarkt zitten vaak trouwens nog steeds wel conserveermiddelen. Op een gegeven moment gaat het schiften, dat kun je duidelijk zien doordat de structuur verandert. De hummus is dan op zich nog wel te eten, maar smaakt wat zuurder. Hummus is trouwens erg makkelijk om zelf te maken. Ikzelf ben nog steeds op zoek naar het ideale recept :-)
Alle reacties Link kopieren
superduba schreef:
12-11-2018 18:29
Super!

Wat is jullie lievelings hummus?

Ik ben pas op hummus ontdekkingstocht haha en mijn favoriet is op dit moment: pompoen hummus van ah.
Humus met groene pesto!
en dan dippen met worteltjes. Zalig!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

deze dus
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Mmm, misschien is dit wel iets om s avonds op de bank aan te knagen. Wortels of komkommer met zoiets.
Of is dat ook niet zo goed voor de lijn?
Ik kan in de avond de slechte dingen zo moeilijk weerstaan, maar zoek een alternatief om wel iets te knagen te hebben...
Liefst wat hartig.
Alle reacties Link kopieren
Deze
Afbeelding
En die eet ik zolang de datum op het bakje aangeeft.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
12-11-2018 18:45
Naturel en dan het liefst met avocado of met sambal.
En met gegrilde aubergine en pijnboompitjes mmmmmm
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven