Slowcooker recepten

13-11-2018 13:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een slowcooker en ben op zoek naar lekkere recepten. Op internet zijn er zoveel te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik maak meestal alleen het vlees in de slowcooker en moet dan alsnog groente, aardappelen en/of rijst erbij koken.
Wie heeft er een recept waar je de hele maaltijd in de slowcooker bereid?
Op facebook heb je heel veel recepten, zowel vlees als ook groenten.
En hier loopt ook al ergens een topic over.
Ik kijk ook vaak op Pinterest.
Stoofpotjes kunnen vaak helemaal in de slowcooker. En vullingen voor tortilla's ect. Soepen.
ideaal voor winterse gebonden soepen die een lange tijd tegen de kook aan moeten.
Bruine bonen, erwten, linzensoep.
alles gewoon in de slowcooker op stand hoog en een nachtje laten gaan. Kan niet fout gaan en je hebt geen aangekoekte pannen meer!
ouwewijsneus schreef:
13-11-2018 14:05
ideaal voor winterse gebonden soepen die een lange tijd tegen de kook aan moeten.
Bruine bonen, erwten, linzensoep.
alles gewoon in de slowcooker op stand hoog en een nachtje laten gaan. Kan niet fout gaan en je hebt geen aangekoekte pannen meer!
Ik zet het met de timer aan. Maar niet zover van te voren ;-) Ergens in de loop van de ochtend . En dan meestal maar 5/6 uur. Sommige dingen nog wel korter.
En de mijne houdt dan warm tot ik ga eten.
Alle reacties Link kopieren
Op facebook zijn een aantal goede groepen.

Ik gebruik vaak van die maaltijdpakketten van de supermarkt (erwtensoep, curry, etc) en die die met vlees, vis of kip in de slowcooker.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
13-11-2018 14:16
Op facebook zijn een aantal goede groepen.

Ik gebruik vaak van die maaltijdpakketten van de supermarkt (erwtensoep, curry, etc) en die die met vlees, vis of kip in de slowcooker.
Die maaltijdpakketten is een goed idee.
Op facebook heb ik vaker gekeken maar kennelijk naar de verkeerde groepen want ik zag heel vaak foto's voorbij komen zonder recept, of met heel veel pakjes/ potjes zoals aardappel anders. Daar ben ik niet echt naar op zoek.

Maar alvast bedankt voor alle reacties.
foutje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven