Allerhande1

22-11-2018 11:08 232 berichten
Ik geef het maar even door : de Kerst Allerhande ligt in de winkel! :yes:

Die l in de titel moest een uitroepteken zijn.....
Geen braadstukken dit jaar, maar quinoa en allerhande konijnenvoer.
Nederland staat op z'n kop door de keuzes die gemaakt zijn. Ook ik laat hem dit jaar aan mij voorbij gaan.
Geen aanrader.
Ik mis de oliebollen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor ook veel kritiek op deze Allerhande. Had er dan 2 gemaakt, 1 voor de vega/vegan en 1 die we gewend zijn met Kerst.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren gelezen dat 'ie enorm tegenvalt dit jaar. :roll:
Ik vind de Allerhande van deze tijd sowieso tegenvallen. Die van zo'n 3-4 jaar geleden was ten minste leuk. Ik pak nu alleen nog de Hallo Jumbo mee :bye:
QueenArachnia schreef:
22-11-2018 11:16
Ik heb gisteren gelezen dat 'ie enorm tegenvalt dit jaar. :roll:

Door een paar zeikerds online afgezeken. Als dat je enige probleem in het leven is....uitkijken naar de jaarlijkse Allerhande :rofl:
En vervolgens miepen dat er niet hetzelfde instaat als ieder jaar :rofl:
bojoti schreef:
22-11-2018 11:15
Ik hoor ook veel kritiek op deze Allerhande. Had er dan 2 gemaakt, 1 voor de vega/vegan en 1 die we gewend zijn met Kerst.
Waarom? Is dat het nieuwe Apartheid? Je kan geen vega(n) verdragen ofzo?
Haal eruit wat je leuk vindt en zoek voor dat braadstuk een ander recept.
Star² schreef:
22-11-2018 11:17
Door een paar zeikerds online afgezeken. Als dat je enige probleem in het leven is....uitkijken naar de jaarlijkse Allerhande :rofl:
En vervolgens miepen dat er niet hetzelfde instaat als ieder jaar :rofl:
:rofl:

de oplossing: pak de Allerhande van vorig jaar erbij.
bojoti schreef:
22-11-2018 11:15
Ik hoor ook veel kritiek op deze Allerhande. Had er dan 2 gemaakt, 1 voor de vega/vegan en 1 die we gewend zijn met Kerst.

Allerhande gaat gewoon mee met de toekomst. Als je 30 jaar geleden had gezegd dat roken in de horeca verboden zou worden had iedereen je uitgelachen. Datzelfde zal gaan gebeuren met vlees eten, je bent over 30 jaar de uitzondering als je nog vlees wilt met Kerst.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al in het Vega topic zei, 9 van de 27 gerechten is niet vegetarisch.
En als je de toetjes en gebak niet meerekent zelfs 9 van de 18, de helft dus.

Ik zie het probleem niet. Een normaal 3 gangen kerstdiner van vleeseters heeft ook maar 2 vlees/viscomponenten van de 5 recepten.
Voorgerecht (vlees/vis)
Hoofdvlees (vlees/vis)
Aardappelgerecht (vega)
Groente (vega)
Dessert (vega)

https://www.ah.nl/allerhande/clusterdetail/kerst-2018
juist Apple.
Ik heb de Allerhande hier liggen en had hem al voor de ophef doorgebladerd. De indruk van 'ALLEEN VEGA(N)' bleef bij mij niet achter.
Ja, er staat 1 volledig vegan menu is O_O
nou als dat al ophef veroorzaakt....
Alle reacties Link kopieren
De wereld gaat aan vlees ten onder. Dat er een paar vegetarische kerstgerechten in een winkelblad staan lijkt me toch het minste dat we kunnen doen om er nog iets van te maken.
Pandax schreef:
22-11-2018 11:28
De wereld gaat aan vlees ten onder. Dat er een paar vegetarische kerstgerechten in een winkelblad staan lijkt me toch het minste dat we kunnen doen om er nog iets van te maken.

Juist!
Alle reacties Link kopieren
Disastermind schreef:
22-11-2018 11:17
Ik vind de Allerhande van deze tijd sowieso tegenvallen. Die van zo'n 3-4 jaar geleden was ten minste leuk. Ik pak nu alleen nog de Hallo Jumbo mee :bye:
Is de hallo jumbo net zoiets als de allerhande? Binnenkort even neuzen bij de jumbo dan, helaas geen AH in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Juist goed toch dat Allerhande met de tijd meegaat? De helft vega(n) en de helft vlees lijkt mij een goede verdeling, voor ieder wat wils :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga proberen de ijsbombe maken die op de voorpagina staat!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wat meer vegetarisch en veganistisch juist een echte verbetering.
Misschien maar een keertje meenemen!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
22-11-2018 11:12
Geen braadstukken dit jaar, maar quinoa en allerhande konijnenvoer.
Nederland staat op z'n kop door de keuzes die gemaakt zijn. Ook ik laat hem dit jaar aan mij voorbij gaan.

:rofl: Nederland op z'n kop omdat er wat vega recepten zijn, nou dan gaat het niet goed met dit land lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
22-11-2018 11:17
Door een paar zeikerds online afgezeken. Als dat je enige probleem in het leven is....uitkijken naar de jaarlijkse Allerhande :rofl:
En vervolgens miepen dat er niet hetzelfde instaat als ieder jaar :rofl:
Nou zeg dat!! Man man man er staat geen braadstuk in :frusty: :frusty:

Echt hoor, wat voor leven heb je als je hier een punt van maakt, werkelijk waar. Zelden zoiets onbenulligs gelezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
chocolol schreef:
22-11-2018 11:38
:rofl: Nederland op z'n kop omdat er wat vega recepten zijn, nou dan gaat het niet goed met dit land lijkt me.

Mooi als Nederland weer eens omgedraaid word want we stonden al een tijdje op zijn kop vanwege een kindervriend, dus als we nu wéér op ons kop staan denk ik dat het weer rechtgetrokken is??
Alle reacties Link kopieren
Hij ligt hier naast me:

4 vlees hoofdgerechten
2 vis
2 gevogelte
1 zonder vlees/vis
1 vegetarisch
1 veganistisch


Wat is het probleem??????????
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
22-11-2018 11:43
Mooi als Nederland weer eens omgedraaid word want we stonden al een tijdje op zijn kop vanwege een kindervriend, dus als we nu wéér op ons kop staan denk ik dat het weer rechtgetrokken is??

Per saldo is het land dan maar een korte tijd van de leg. Lijkt mij prima!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Nouschi schreef:
22-11-2018 11:47
Hij ligt hier naast me:

4 vlees hoofdgerechten
2 vis
2 gevogelte
1 zonder vlees/vis
1 vegetarisch
1 veganistisch


Wat is het probleem??????????

Geen braadstuk! Naar de klote eten zul je ze, die darmen!
Zanahoria schreef:
22-11-2018 11:33
Is de hallo jumbo net zoiets als de allerhande? Binnenkort even neuzen bij de jumbo dan, helaas geen AH in de buurt.
Ja, klopt! Vind de gerechten die daar in staan toegankelijker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven