De lekkerste kersenbonbons?

23-11-2018 00:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind kersenbonbons heel erg lekker, ik koop ze bij de Jumbo, Cherry Queen voor maar 99ct., 250 gr, ongeveer 20 in een zakje.

Bij de chocolatier kocht ik ze eens voot 1 euro per stuk. Heel lekker, maar ook heel duur.

Mon Cherie vind ik ook lekker, maar echt niet lekker-der dan die goedkope die ik zelf altijd koop. Die van Lidl, Aldi, Hema, Kruitvat of andere winkels heb ik nog niet geproefd. Jullie wel en proefden jullie verschil?

Welke vinden jullie de lekkerste?
Alle reacties Link kopieren
Zijn die ook umami? ;)

Ik eet ze nooit, dus geen idee welke lekker zijn. Maar misschien is het wel leuk om een keer zelf te maken. Heb je dat weleens gedaan?
Mon Cheri, maar ik koop dat zelf nooit. Mooie verpakking.
Alleen van la Bohème in Breda en anders niet.
Ik houd niet van kersenbonbons, maar andere bonbons vind ik het lekkerst van de chocolaterie bij mij in de buurt. Supermarktbonbons eet ik ook niet, die stellen altijd teleur. Ik ben geen chocoladesnob, want andersoortige chocolade eet ik wel van de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
23-11-2018 01:55
Zijn die ook umami? ;)

Ik eet ze nooit, dus geen idee welke lekker zijn. Maar misschien is het wel leuk om een keer zelf te maken. Heb je dat weleens gedaan?
Er zit geen ansjovis, tomaat, champignons of ander hartig umami-achtigs in dus ik denk niet dat ze umami zijn.

Ik heb ze nog nooit zelf gemaakt. Klinkt leuk maar bij mij voorzie ik een kliederboel met likeur en rondvliegende kersen.

Die van Mon Cherie vind ik lekker en zijn mooi en praktisch per stuk verpakt. Die goedkope die ik altijd koop, vind ik qua (pure) chocolade heel goed : UTZ certified, uit duurzame cacao teelt. Smaak van die chocolade vind ik heel goed, en dat voor die prijs. Nadeel is wel dat de bonbons in de verpakking soms stuk zijn. Als ze onderin de boodschappentas terecht zijn gekomen, tref je een plakkerige boel aan in de zak.
Alle reacties Link kopieren
Die van Albert Heijn zijn toch ook prima?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Die liggen een beetje onderop wat bij AH wil zeggen: een goedkoop artikel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je hangt ze gewoon in de kerstboom. Gezellig. En zo maak je een hele snoepboom.

Afbeelding
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vond de kersenbonbons van de Baronie altijd erg lekker maar de aller allerlekkerste waren de kersenbonbons van V&D maarja, helaas.....
Bobby-Pin schreef:
23-11-2018 20:35
Ik vond de kersenbonbons van de Baronie altijd erg lekker maar de aller allerlekkerste waren de kersenbonbons van V&D maarja, helaas.....
Die met het steeltje er uit ?
Yildizlar schreef:
23-11-2018 20:43
Die met het steeltje er uit ?
Een steeltje eruit kan ik me niet herinneren maar misschien vond ik ze zo lekker dat ik het steeltje niet heb opgemerkt :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven