Contactgrill

23-12-2018 13:03 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een contactgrill aangeschaft maar heeft iemand ervaring mee en zijn er leuke recepten te vinden. Ik durf niet goed zomaar iets te doen ;-)
Hoezo recepten? En contactgrill is een veredeld tosti-ijzer, dus je kunt er tosti’s in maken en dan variëren met verschillend beleg (honing-geitenkaas, kaas-salami). Hamburgers in bakken. Ik maak er ook gegrilde groenten mee (lekker met plakjes tomaat en mozzarella.

Juist gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook groente erop grillen, vega burgers, heb ook wel mensen zien schrijven dat ze er vlees/vis op grillen, tosties uiteraard, brood erop ''roosteren'', etc etc

als je er een stuk bakpapier op legt en daar je eten tussen scheelt een hoop met schoonmaken
Alle reacties Link kopieren
Niet bang zijn, gewoon je ingeving volgen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Een zacht broodje met pindakaas, banaan (en eventueel aardbeienjam) even in de grill leggen tot de buitenkant van het broodje een beetje knapperig wordt. Lekkerrrr
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag hebben wij nog paninis uit de grill op, gewoon de goedkope afbakbaguettes uit de supermarkt met kaas, tomaat en salami er in. (Niet eerst de broodjes afbakken dus, maar meteen op de grill)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven