Hapjes Oudjaarsavond

28-12-2018 22:28 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat komt er bij jullie op tafel tijdens Oudjaarsavond?
Alle reacties Link kopieren
Appelbeignets. Mmmm.
Alle reacties Link kopieren
Oliebollen en saucijzenbroodjes.
Alle reacties Link kopieren
Zelfgebakken oliebollen en appelbeignets. Toast gerookte zalm. Dit alles onder genot van champagne dat al om negen uur opengaat. Heerlijk!
Oliebollen, toastjes, kaasjes en drank (wijn, bier, champagne)!
Stokbrood met verschillende soorten Franse kazen en salades. Kipdrumsticks en gehaktballetjes. Kaas en worst. chips en nootjes. Bitterballen en andere mini snacks. Oliebollen zijn er ook altijd maar het meeste ervan gaat niet op en wordt de andere dag weg gegooid behalve als ik ze zelf maak met rum erin.
Oliebollen.
Heel veel oliebollen.
Teveel oliebollen.
Alle reacties Link kopieren
Bonbons, toastjes en salades, m&m's, chips, rauwkostsnacks en champagne en natuuuuuurlijk oliebollen
Alle reacties Link kopieren
Oliebollen natuurlijk, die mogen wat mij betreft niet ontbreken.

Verder hebben we wat tapas en toastjes en stokbrood met allerhande smeersels. En wijn en bier :cheers:
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Zelfgemaakte oliebollen en appelbeignets.

Stokbrood met allerlei lekkers.

Soepje voor de groente.

Verder weet ik nog niet, dus ik lees mee.
Oliebollen, chips, blokjes kaas.
En als we om 12u naar buiten gaan, hebben ze bij de buren een hele lange tafel met nog veel meer hapjes.
Alle reacties Link kopieren
Appelflappen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
- Oliebollen
- Toastjes met boursin
- Frans kaasje
- wraprolletjes met spek, kip en roomkaas
- gevulde eitjes
- ovensnacks zoals mini frikandel en bitterballen
- bladerdeeghapjes

En dan heel januari (en langer) op dieet :-D
Alle reacties Link kopieren
Gerookte zalm, Hollandse garnalen, oliebollen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee. We zijn met 6 volw, 6 kinderen en moet ook avondeten regelen. Wilde gourmetten, maar dat vond mijn man teveel stinken.. nu aan het kijken naar panparty. Iemand ervaring mee? Of andere tips voor makkelijk etentje. Heb geen tijd om iets voor te bereiden nl...
snoepzak schreef:
28-12-2018 22:52
Ik lees even mee. We zijn met 6 volw, 6 kinderen en moet ook avondeten regelen. Wilde gourmetten, maar dat vond mijn man teveel stinken.. nu aan het kijken naar panparty. Iemand ervaring mee? Of andere tips voor makkelijk etentje. Heb geen tijd om iets voor te bereiden nl...
Schaaltje(s) azijn neerzetten, pannetje met wasverzachter verwarmen? Neutraliseert de boel :)
Sushi. Oliebollen krijg ik helaas last van mijn maag van, ik vind ze wel heel erg lekker. Zelfde geldt voor alle gefrituurde deegwaren
Sushi als avondeten, oliebollen en toastjes met zalm en filet americain.
Alle reacties Link kopieren
Overdag staan er oliebollen en appelbeignets op tafel.
We eten normaal rond 18.00 uur, denk dan iets van nasi of bami of woknoedels ofzo.

En dan in de avond staan nog steeds de oliebollen er, voor wie zin heeft bij de koffie. En later volgen de toastjes met kaasjes en salades, filet américan en gerookte zalm.
Nootjes en chips heb ik ook. En kaas, worst, gevulde eitjes, tapashapjes, wraps. En dipstokjes met Heksenkaas.
En dan nog om 24.00 uur meestal nog iets warms, mini-worstenbroodjes, bitterballen, gehaktballen oid.




En dan ploffen we :proud:
mamaonbekend wijzigde dit bericht op 28-12-2018 22:58
8.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oliebollen & appelflappen
Gevulde eieren
Stokbrood met kruidenboter
Kaas
Vitello tonnato
Tonijnsalade
Dadels met geitenkaas en spek

Allemaal voor mij alleen :flirting:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Gekochte oliebollen en zelfgemaakte appelflappen. Al jaren een traditie om deze gezellig met inmiddels 18 jarige jongste dochter te maken.
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Olijven, gerookte zalm, gevulde tomaatjes, Garnalensalade met bruin stokbrood, knoflookboter voor ook op het stokbrood.
Oliebollen en appelflappen in ieder geval.

Qua hartigs weet ik het nog niet. Ben momenteel een aantal dagen weg en de boodschappen voor oud & nieuw moeten nog gedaan worden.
Alle reacties Link kopieren
Volkoren/speltbollen en witte bollen. Van alles een paar. Ik bak geen hele lading zoals andere jaren. Ik wou één grote schaal verschillende.

Verder koop ik altijd wat appeldriehoekjes. Misschien maak ik wat beignets. Misschien bak ik roomsoezen in de olie (sneeuwbollen). Misschien koop ik wat supermarktbollen want die heb ik nog nooit geprobeerd.

Hartig: gevulde eieren plus wat gekochte slaatjes.

's Avonds alleen soep. Tomatensoep is lekker licht.
retrostar wijzigde dit bericht op 28-12-2018 23:44
11.49% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Kwebbeltje91 schreef:
28-12-2018 22:54
Schaaltje(s) azijn neerzetten, pannetje met wasverzachter verwarmen? Neutraliseert de boel :)
Dat is meer voor naderhand. Maar tijdens het kokkerellen in die pannetjes stinkt je haar en (feest)kleding er toch alsnog naar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven