Herbruikbare coffeecups Nespresso?

13-01-2019 12:19 6 berichten
Heeft er iemand ervaring met hervulbare coffeecups voor een Magimix Nespresso-apparaat?

Wij hebben er eentje en ik vind het heel fijn, maar ik vind de hoeveelheid afval echt te veel worden dus ik vroeg me af of of iemand er ervaring mee heeft? Werkt het? Veel gedoe? En kun je zelf variëren in koffie die je erin doet bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Niet met de hervulbare, leek mij heel irritant, maar wel met de recyclebare cups van Peeze. Best wat keuze, lekkere koffie en de cups kunnen bij het GFT.
Maar de cups zamelt Nespresso toch in om te recyclen?
Tiana_76 schreef:
13-01-2019 12:50
Maar de cups zamelt Nespresso toch in om te recyclen?
Wij gebruiken die van Nespresso zelf niet.
Timey-Wimey schreef:
13-01-2019 12:47
Niet met de hervulbare, leek mij heel irritant, maar wel met de recyclebare cups van Peeze. Best wat keuze, lekkere koffie en de cups kunnen bij het GFT.
Oh, dat is nog wel een goede om naar te kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat apparaatje van de Hema gekocht met herbruikbare cups. De eerste 3 keer denk je wat een rotwerk, en daarna is het gewoon normaal. Ik heb wel een aantal navul verpakkingen gekocht zodat ik nu 8 cupjes heb die ik dan allemaal tegelijk schoonmaak en navul. Ben er denk 2 minuten mee bezig hooguit. Het scheelt een hele berg afval, daarnaast kan je ook zelf lekkere koffie uitzoeken, en het scheelt ook echt flink in de kosten. Een aanrader.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven