High tea omgeving Amsterdam

13-01-2019 16:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi :-)

Wie heeft er tips voor een high tea in of rondom Amsterdam? landsmeer, amstelveen, haarlem mag ook.
Is bedoeld voor ongeveer 8 a 10 personen. De persoon voor wie het georganiseerd wordt houdt van biologische producten (geen must. Wel mooi meegenomen).

Dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens in Abcoude bij Anna Haen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Gartine, de Bakkerswinkel, Hotel de l’Europe. Allemaal in A’dam.
Cum non tum age
De Bakkerswinkel vind ik echt een aanrader
Alle reacties Link kopieren
The Duchess Spuistraat A’dam erg lekker en op z’n Engels. Met hele mooie thee servies.
Theetuin van Fort Nieuwersluis (alleen op zondag)
Akermolen in Amsterdam Nieuw West
Heerlijk in De Kwakel
(Voor als bereikbaarheid met de auto ook belangrijk is)
Alle reacties Link kopieren
De L’Europe, het Amstel Hotel, Waldorf Astoria, Bridges.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
The Grand in het centrum van Amsterdam is geweldig. Mooie ambiance, fijne bediening, lekker eten. Voor als het sjiek mag :). Maar de Bakkerswinkel is idd ook lekker!

Het Hofje zonder zorgen in Haarlem vind ik ook erg leuk.
Niet voor jou want hij is nu dicht, maar als idee misschien voor iemand anders: Theetuin Overleek bij Monnickendam. Kun je een high tea ook combineren met een tochtje op een fluisterbootje. Handig voor familieuitjes bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Op de golfbaan in Amstelveen hebben ze een lekkere en uitgebreide High Tea. Zelf ben ik een keer in het Amstelhotel geweest voor een high tea. Het was duur maar het was het ook helemaal waard. Je kan het duurder maken met wijn of champagne als je wil. Prachtige lokatie ook.
De high tea van de Bakkerswinkel ga je echt geen spijt van krijgen! Die is zo goed. Ze hebben meerdere vestigingen.

De drie greafjes schijnt ook lekker te zijn, maar heb ik geen ervaring mee zelf. Die zit tegenwoordig ook bij het stadionplein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven