Iced Frappé Witte Chocolade Framboos

20-03-2019 09:09 28 berichten
Wilde jullie op deze mooie zonnige woensdagochtend laten weten dat ik gisteren voor het eerst bij Mc Donalds een Iced Frappé Witte Chocolade Framboos heb gedronken.

Wat was dat lekker!!
Het klinkt ook al heel lekker als ik het zo lees
Klinkt heel zoet

En hier nog geen zon, das nog veel erger.
Het is een beetje zoet, romig en de witte chocolade voel je echt. Ik vind het echt een beleving!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ‘m stom, want hij heeft de Frappuccino Mokka vervangen, en die was echt de beste! :cry:
.
Er is er nog een hoor, met koffiesmaak. Is dat hem, Anoniem?
Oeh klinkt lekker. Misschien maar eens proberen. Die Frappe met caramel vind ik daar ook echt heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste puber drinkt ze, heb geproefd en....
bahbahbah
geloof dat ik daar te oud voor ben :)

(en heel eerlijk: dat soort dingen vind ik zonde van de calorien)
Alle reacties Link kopieren
https://www.fatsecret.nl/calorie%C3%ABn ... )/1-portie

veel meer nog, dan ik dacht
Lila.......ik ben bekend met eetstoornis. Dus over calorieën even niets schrijven!

Dikke middelvinger was dit richting die ziekte namelijk! :puh:
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
20-03-2019 09:30
Lila.......ik ben bekend met eetstoornis. Dus over calorieën even niets schrijven!

Dikke middelvinger was dit richting die ziekte namelijk! :puh:
en ik weet dat zo'n stoornis nooit overgaat, vandaar dat ik dat dus nooit zorgeloos drinken kan
(ach, en wat mis je er aan en doorslaan is ook niet nodig toch??)
Mijn euforische gevoel is inderdaad per direct verdwenen!
Het klinkt vreselijk zoet.
Maar wat is het precies, een soort milkshake? Of zit er ook nog een koffie-smaak aan?
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt echt heel lekker Troeteltje!
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
20-03-2019 09:41
Mijn euforische gevoel is inderdaad per direct verdwenen!

Ah nee. :sigh: Eetstoornis is zó k*t. :'(
:hug:
.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
20-03-2019 09:16
Er is er nog een hoor, met koffiesmaak. Is dat hem, Anoniem?

Nee dat is de Caramel (al is die ook écht lekker hoor!). :cheers:
.
Alle reacties Link kopieren
Ik drink rond Kerst af en toe ijskoffie van Starbucks met witte chocoladesmaak, gewoon zo'n beker uit de supermarkt, die vind ik al prima. De ijskoffies van McD vind ik lekker, maar ook een beetje too much met al die slagroom er nog op.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ttroeteltje schreef:
20-03-2019 09:41
Mijn euforische gevoel is inderdaad per direct verdwenen!
Neee, niet doen! Dit klinkt als een moment van heerlijke verwennerij voor jezelf. F*ck die calorieën!
En ik ga ook zo'n ding proberen, klinkt echt als iets voor mij!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er zo te lezen enorm van genoten, dus zonde van de kcal was het sowieso absoluut niet. Je neemt zo'n ding toch niet elke dag?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Heeft er nog iemand de poging durven wagen om het te proeven?? Ben benieuwd! :-)

En voor wat betreft de reactie van Lila.
Die voelde aan alsof de ene anorexiapatiënt de andere aanspreekt en met het vingertje wijst omwille van een behaalde positieve stap om een gedurfde actie mbt eten aan te gaan en daarmee een succes in het durven eten van een voor een anorexiapatiënt griezelig product. Als ervaringsdeskundige zou dat toch anders kunnen lijkt me. Steun inplaats van tegenwerking.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het precies?
Het klinkt wel goed namelijk :)

Zit er geen koffie in? Dat denk ik altijd bij dit soort dingen, en dat vind ik echt heel smerig.

Net gehoord dat ik volgende week een paar dagen/nachten in het ziekenhuis lig, tegenover de mac, en mijn ervaring is dat ik van die medicijnen juist altijd heel veel zin krijg in allerlei ongezonde snacks ;-D
En ja, arts heeft al gezegd dat ik man dag en nacht naar de overkant mocht sturen :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
22-03-2019 07:59
Wat is het precies?
Het klinkt wel goed namelijk :)

Zit er geen koffie in? Dat denk ik altijd bij dit soort dingen, en dat vind ik echt heel smerig.

Net gehoord dat ik volgende week een paar dagen/nachten in het ziekenhuis lig, tegenover de mac, en mijn ervaring is dat ik van die medicijnen juist altijd heel veel zin krijg in allerlei ongezonde snacks ;-D
En ja, arts heeft al gezegd dat ik man dag en nacht naar de overkant mocht sturen :)

Het is een soort van veredelde milkshake, ijskoffie zonder koffie inderdaad!
Zeker proberen hoor, mocht het niet bevallen laat je je man gewoon nog een keer lopen voor iets anders. :P
Maar zonder dollen, sterkte! (Ik zag je reactie in het IVA-topic, heftig!)
.
Alle reacties Link kopieren
Hij is lekker! Ik had ‘m laatst ook genomen en geen koffie maar heerlijk! Goed dat je ervan hebt genoten Troeteltje!
Ik heb er een tijdje geleden een op. Maar ik vond het veel te zoet. En dat zegt wat bij mij! Mijn motto is 'Zoet is goed'. 8-)
Ttroeteltje schreef:
20-03-2019 09:41
Mijn euforische gevoel is inderdaad per direct verdwenen!
Ik denk dat dat betekend dat je er morgen lekker nog een moet gaan halen. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven