Welke chocolade is het

06-04-2019 02:08 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik ben al maanden op zoek naar chocolade die wij 'vroeger' thuis altijd hadden. Met vroeger bedoel ik 5-10 jaar geleden.

Ik weet niet waarom, maar moest ineens weer daar aan denken. Maar kan werkelijk nergens een spoor van de chocolade vinden die ik in mijn hoofd heb. Niet op google, niet in de winkel, zelfs mijn moeder (die het altijd haalde) kan het zich niet herinneren.

Ik hoop dus dat hier iemand mij kan helpen.

Het gaat om een chocolade reep bestaande uit 4 blokjes. De blokjes waren vierkant en vrij dik. Er zat een soort van vulling in, maar was geen praline oid.
De repen zaten per 3 verpakt. (3x een reep van 4 blokjes). De verpakking was zilver met blauw. Volgens mij was het niet van een bekend merk zoals Verkade of Milka. Het was on ieder geval zeker niet van Tony.

Iemand enig idee??
Wat was die vulling dan wel?

Ritter Sport misschien?
Alle reacties Link kopieren
Was het van de Lidl of Aldi?
Alle reacties Link kopieren
Cote d'or Kilt
ldp wijzigde dit bericht op 06-04-2019 08:01
7.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kilt denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Jacques denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Koetjesreep??
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Nou TO, kom er maar in! Mag ldp door voor de wasdroger?
anoniem_361479 wijzigde dit bericht op 06-04-2019 08:16
91.30% gewijzigd
https://static.ah.nl/image-optimization ... ns=399,q80

Kilt chocolade?
Alle reacties Link kopieren
Die van de Aldi/Lidl inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
06-04-2019 08:07
Nou TO, kom er maar in! Mag ldp door voor de wasdroger?

Ik denk doit, ldp heeft haar bericht aangepast nadat doit het juiste antwoord geeft gegeven.
Lady_Day schreef:
06-04-2019 08:01
Afbeelding
Deze is zo lekker!

In mijn stad alleen nog te koop bij de Albert Heijn.
Trotter schreef:
06-04-2019 08:18
Ik denk doit, ldp heeft haar bericht aangepast nadat doit het juiste antwoord geeft gegeven.
:O
Waar is de jury? Pure valsspelerij! Ldp slaat een beurt over.

Doit verdient dus de sapcentrifuge.
:gift:
ldp schreef:
06-04-2019 07:52
Cote d'or Kilt
Ja die! Ik dacht dat de delicatessenwinkel in de Leidsestraat die nog had.
Die waren zo lekker!
Ze verkopen soms nog wel die vieze met advocaat vreemd genoeg.
Koetjesreep?
Alle reacties Link kopieren
Ja die kilt die jullie bedoelen (quoten mislukte eventjes). Hier verkochten ze die onder de naam Zero denk ik
Alle reacties Link kopieren
Omg jullie zijn geweldig!!
Het is inderdaad Kilt!

Echt, mijn nachtrust is weer terug!

DANKJEWEL!!
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
06-04-2019 08:24

Doit verdient dus de sapcentrifuge.
:gift:
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
06-04-2019 08:18
Ik denk doit, ldp heeft haar bericht aangepast nadat doit het juiste antwoord geeft gegeven.
:HA:

Te grappig! Alsof het een wedstrijdje zou zijn.
Kilt it is! Eet smakelijk TO!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog wel een tweede ronde bedenken. Maar dan niet over chocolade.

Vroeger hadden we namelijk ook altijd dropjes. Ik denk schepsnoep, maar misschien was het ook wel in een zak in supermarkt te vinden.

Het was zachte drop, kleine staafjes. Het lijken allemaal kleine schijfjes op elkaar. Het is niet heksenhyl, al heeft het wel ongeveer die grootte. Zat ook geen vulling in of suiker op.

Hele gezin is hier weer aan het denken. We weten allemaal wat we bedoelen, maar geen idee waar we die dan kochten en of t een naam oid heeft.

Herkent iemand het? Kan het zo uittekenen maar geen idee hoe ik dat in dit bericht moet plaatsen. Dus zullen het met tekst moeten doen.

Help? Haha
Alle reacties Link kopieren
Ik weet welke je bedoelt, maar ik heb geen idee hoe ze heten. We kochten ze wel eens op de markt denk ik.
Lijkt die Kilt op de ICE-cups? Gruwel!!
Alle reacties Link kopieren
Carotjuh schreef:
07-04-2019 11:20
Ik kan nog wel een tweede ronde bedenken. Maar dan niet over chocolade.

Vroeger hadden we namelijk ook altijd dropjes. Ik denk schepsnoep, maar misschien was het ook wel in een zak in supermarkt te vinden.

Het was zachte drop, kleine staafjes. Het lijken allemaal kleine schijfjes op elkaar. Het is niet heksenhyl, al heeft het wel ongeveer die grootte. Zat ook geen vulling in of suiker op.

Hele gezin is hier weer aan het denken. We weten allemaal wat we bedoelen, maar geen idee waar we die dan kochten en of t een naam oid heeft.

Herkent iemand het? Kan het zo uittekenen maar geen idee hoe ik dat in dit bericht moet plaatsen. Dus zullen het met tekst moeten doen.

Help? Haha
Ik weet precies welke drop je bedoeld, ik weet alleen de naam niet, ze zitten of zaten meestal in een mix, ze smaken ongeveer als de visjes en dropveters.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Carotjuh schreef:
07-04-2019 11:20
Ik kan nog wel een tweede ronde bedenken. Maar dan niet over chocolade.

Vroeger hadden we namelijk ook altijd dropjes. Ik denk schepsnoep, maar misschien was het ook wel in een zak in supermarkt te vinden.

Het was zachte drop, kleine staafjes. Het lijken allemaal kleine schijfjes op elkaar. Het is niet heksenhyl, al heeft het wel ongeveer die grootte. Zat ook geen vulling in of suiker op.

Hele gezin is hier weer aan het denken. We weten allemaal wat we bedoelen, maar geen idee waar we die dan kochten en of t een naam oid heeft.

Herkent iemand het? Kan het zo uittekenen maar geen idee hoe ik dat in dit bericht moet plaatsen. Dus zullen het met tekst moeten doen.

Help? Haha
Waren die niet van haribo?
Ik heb wel een soort van beeld, maar hoelanger ik er over nadenk hoe meer staaf/cylinder vormige dropjes er in mijn hoofd schieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven