Zitten met drinken

14-04-2019 17:19 41 berichten
Even naar aanleiding van een ander topic.
Iemand schreef dat het gek is als je er voor gaat zitten om een glas frisdrank te drinken.
Waarom precies? Meer mensen die dat gek vinden?
Lijkt me heel normaal ik drink hooguit staand een glas water bij het aanrecht verder al mijn consumpties zittend hoor .
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan of je gewoon zitten bedoelt, of de uitdrukking 'er voor gaan zitten'.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Huh, gek?..Nee. Nou drink ik nooit frisdrank thuis, maar met een glas water ga ik best vaak even zitten. Soms drink ik het staand bij de kraan leeg. Hangt er een beetje vanaf of ik het druk heb of juist even een pauze wil nemen. Met iets warms ga ik wel altijd even zitten.
Alle reacties Link kopieren
Mag je zelf weten, dat is het mooie van autonomie. Moet dit niet op de psyche pijler?
Hangmat schreef:
14-04-2019 17:26
Mag je zelf weten, dat is het mooie van autonomie. Moet dit niet op de psyche pijler?
Het gaat er om dat iemand het raar vindt. Het gaat niet om mij.
Maar misschien zijn er mensen die kunnen uitleggen waarom het raar zou moeten zijn.
Ik drink bijna nooit staand, zeker niet als ik gewoon thuis ben.
Maar ik heb last van mijn knieën en voeten, kan ook niet zo lang staan.
Maar ik ga wel gewoon door met waar ik mee bezig was als ik iets te drinken heb, met iets kleins te eten vaak ook.
Ik mocht nooit lopen met drinken, ivm verslikken denk ik?
Ik kan niet staand eten of drinken.
Ik zit dus quasi altijd.

Alleen op een feestje moet het soms staand.
Resultaat: Gesmos, vuile trui, een glas dat maar niet leeg raakt (of net te snel leeg raakt omdat ik het over mezelf kiep), glas voortdurend kwijt omdat ik het ergens op een tafel mik, ...
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
14-04-2019 17:28
Het gaat er om dat iemand het raar vindt. Het gaat niet om mij.
Maar misschien zijn er mensen die kunnen uitleggen waarom het raar zou moeten zijn.
Ik vind mensen die van een glas frisdrank drinken altijd een speciaal momentje maken raar.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Ik drink alleen op mijn werk staand. Even een slokje water uit een fles (glazen op een balie is heel onpraktisch, op de grond erachter ook). Of een glas water bij de kraan, als ik mijn flesje vul.

Verder zit ik. En soms ga ik er echt voor zitten. Dan pak ik een paaseitjes bij mijn koffie en doe ik een kwartier helemaal niks. Geen radio, geen tv, geen telefoon.

Overigens zet ik drinken altijd buiten mijn bereik als het te heet is om meteen op te drinken.
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
14-04-2019 17:32
Ik vind mensen die van een glas frisdrank drinken altijd een speciaal momentje maken raar.

Ach, als zoiets simpels helpt om een rustmomentje voor jezelf te creëren, dan maar lekker raar hoor.
.
lolapaloeza schreef:
14-04-2019 17:32
Ik vind mensen die van een glas frisdrank drinken altijd een speciaal momentje maken raar.
Moet je het dan in 1 teug leegdrinken bij de koelkast?
Ik vind het pas raar als mensen alles wat niet in hun belevingswereldje past raar vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook echt zitten voor een kop thee, vind ik lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik drink nooit frisdrank.

Drinken doe ik altijd ergens bij; bij de tv, bij mijn werk, bij het eten, bij vrienden in de kroeg. Meestal zittend, soms staand (kroeg).
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
14-04-2019 17:28
Het gaat er om dat iemand het raar vindt. Het gaat niet om mij.
Maar misschien zijn er mensen die kunnen uitleggen waarom het raar zou moeten zijn.
Ik heb de bewuste post gelezen en volgens mij ging het niet gewoon om 'zitten als je gaat drinken', maar 'er voor gaan zitten' als in 'er een moment van maken'. Dus bewuster je frisdrank drinken dan je thee, koffie of water. En dat vond iemand 'raar' of ten minste wat overdreven.
Ik zit altijd als ik eet of drink.

En vaak is dat even een momentje niks/gezellig ja.

Vond het daar al dom gezeur.
Ja ik vind dat heel erg raar en ik zou dat soort mensen ook niet in mijn omgeving willen.
Ik zit sowieso altijd al.
Ik eet mijn soep altijd staande op één been. Vindt iemand dat soms raar?
Murrmurr schreef:
14-04-2019 18:30
Ik eet mijn soep altijd staande op één been. Vindt iemand dat soms raar?
Nee. Raar zou zijn als je je soep eet terwijl je op je kop staat. Naakt voor het raam.
Op feesten ga ik meestal aan een statafel staan dus ja ik drink vaak staande en nog veel ook.
Blondie456 schreef:
14-04-2019 18:42
Op feesten ga ik meestal aan een statafel staan dus ja ik drink vaak staande en nog veel ook.
Op feesten laat ik me vaak DP'en tussen de bittergarnituur. Maar ik las laatst op een topic dat iemand dat raar vond?
Murrmurr schreef:
14-04-2019 18:43
Op feesten laat ik me vaak DP'en tussen de bittergarnituur. Maar ik las laatst op een topic dat iemand dat raar vond?
Ik zeg eerlijk van ik snap hem niet. Ik weet ook niet wat DPén zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven