Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Een nieuwe ronde aan de virtuele keukentafel.
Een fijne avond.

(kamillethee en verse aardbeien)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
VL: ben je inmiddels een beetje aan de beterende hand met die keelontsteking? Echt vervelend.
Zenzeo: je bent nooit te oud voor Nikes, vind ik.
Liz: wat moest ik lachen om de 'Nucleaire rollade'
Chris: heb ik toch wat gemist (kind van Sven en Naomi) ik klik die teksten en foto's naast de topics altijd direct weg. Vind het zo irritant.
Hoe gaat het nu met je hooikoorts?
Thee: leuk dat je perkgoed het goed doet. Die peterselie e.d. volgen vast!
Coetje: hoop dat de operatie effect heeft en je dan van de pijn af bent en makkelijker kunt bewegen.

Weet niet meer wie het vroeg: ben maandag naar een museum voor moderne kunst geweest; was leuk!

Net lamskotelet gegeten; vind ik zo lekker en eet ik vrijwel nooit.
Binnenkort kan ik weer e.e.a. van eigen balkon eten. De dille, basilicum, peterselie, munt, paprika en Spaanse peper kunnen al gegeten worden. Moet nog wat geduld hebben voor de aardbeien, cherrytomaten, snijbiet, broccoli e.d.
De eetkamertafel staat inmiddels vol kleine groenteplantjes. Ik vind het zo lekker kneuterig dat moestuingebeuren. Zal er veel van weggeven. Neefjes en nichtjes, maar ook vrienden en buren zijn er altijd blij mee.
Wil eerdaags kijken of ik nog aubergine ga zaaien.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-04-2019 19:47
1.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niets. Maar er ligt voor mij een krentenbol voor bij de koffie klaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jij ook een fijne avond Jaja.
Eet smakelijk straks Retrostar
Alle reacties Link kopieren
Dank je; jij ook smakelijk! :) En succes met je plantjes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Leuk al die plantjes Tv!
En dank voor het openen van weer een nieuw topic vol gezelligheid.

Nu een cappuccino.
Graag gedaan Coetje.
Bedankt Retro.

Ik eet nu
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond. Wat jij nu eet t.v heb ik net op.maar dan blauwe.en n mandarijn en n sinaasappel.
Daarvoor n beetje kip met macaroni.

Weet niet of ik nog iets gemist heb in het vorige topic.?
coetje wat heeft de orthopeed gezegd, ?
Ga straks de laatste berichtjes in het vorige topic maar even teruglezen.
Nee die items en stukjes die hier naast staan zijn ook niet interessant. Maar ik wou dat kleintje graag zien.en het is n beauty.❤️

Vanmiddag n paar boodschappen mee genomen. Bij broer en schoonzus koffie gedronken op de terug weg.die liggen op de route.is makkelijk dus. Weer bijgekletst..moet ook gebeuren. En nu lig ik in bed en ga zo lezen.

Hoop dat we nog n gezellige lange tijd kletsen hier. Tot morgen.Alles komt goed❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heb even terug gelezen coetje.en wet het nu. Niet leuk .maar als het er echt beter van wordt dan ga je er voor toch.

Ja zenzeo .niet goed uit de voeten kunnen en toch moeten lopen. Hier ook.en nu met mooi weer gaat het wel.maar met rot weer zie ik mij ook niet lopen..Maarten van de week mijn best wel weer gedaan.trots op mij zelf.

En de hooikoorts was vandaag niet zo heftig spreek bijna geen mens meer die er geen last van heeft.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,fijn dat de hooikoorts wat gezakt is!

Ik ga werken en meteen bespreken hoe het straks gaat na de operatie.6 weken rust valt niet mee
Ontbijt koffie en 2 crackers met filet americain.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Koffie brood en cracker.melk in de koffie.ham op het brood.en kaas op de cracker.
Gezellige dag tot later. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dankjewel voor het openen van een nieuw topic, TV. En wat een geinig plaatje!

Ik drink koffie, straks druiven en yoghurt met banaan.
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic :cheer: 🎉!
Dank je wel Tijdschrift voor het openen.

Ik ben zo klaar met die keelpijn. Kuur werkt voor mijn gevoel niet. Wacht nu op een telefoontje van de huisarts om te overleggen. Zover dat gaat, want ik ben mijn stem ook al een paar dagen kwijt.

Heb vanmorgen wat onbijtdrink gehad. Leek mij wel makkelijk, maar bah, wat een zoete troep. Nu zit ik aan een beker thee met honing en ben ik weer op de bank geploft.

Vandaag vrij, beetje aanrommelen in huis. Man is er gelukkig ook, oudste is een nachtje uit logeren geweest bij haar oom en tante en nicht/neef , komt vanmiddag weer terug. Jongste ligt lekker op het kleed te spelen. Heerlijk dat gepraat/gebrabbel in haar eigen wereldje.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-04-2019 19:44
Weet niet meer wie het vroeg: ben maandag naar een museum voor moderne kunst geweest; was leuk!

Net lamskotelet gegeten; vind ik zo lekker en eet ik vrijwel nooit.
Binnenkort kan ik weer e.e.a. van eigen balkon eten. De dille, basilicum, peterselie, munt, paprika en Spaanse peper kunnen al gegeten worden. Moet nog wat geduld hebben voor de aardbeien, cherrytomaten, snijbiet, broccoli e.d.
De eetkamertafel staat inmiddels vol kleine groenteplantjes. Ik vind het zo lekker kneuterig dat moestuingebeuren. Zal er veel van weggeven. Neefjes en nichtjes, maar ook vrienden en buren zijn er altijd blij mee.
Wil eerdaags kijken of ik nog aubergine ga zaaien.

Dat was ik volgens mij :-). Leuk dat het museum een succes was!

En super leuk dat je plantjes zo goed gaan zeg!
Alle reacties Link kopieren
Chris, gezellig weer een dagje op pad geweest. Leuk dat je nog even langs broer en schoonzus bent geweest.

Thee, wat goed dat je al zover bent met de jas! Is dit nu zo goed als klaar als de knopen erin zitten?

ZZ, fijn om te horen dat mijn woorden bemoedigend waren. :hug:

Coetje, wat een spannende tijd ga je weer tegemoet met die operatie. Het blijft altijd een risico! Maar het belangrijkste hoop ik, dat het je helpt om van die pijn en ongemakken te af te komen.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je nog even gaat overleggen met de huisarts Viva.Hopelijk kan hij je helpen.

Omdat ik qua werk in een hele drukke periode uitval maakte ik mij wat zorgen.
Allemaal weer voor niks,gewoon de ziektewet in na operatie en werken aan herstel.Mag zelfs de auto houden zodat vriend daarin kan rijden.

Nu een thee met citroen en gember.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels contact gehad met de huisarts. Ik krijg een nieuwe kuur, die andere had al moeten werken namelijk. Ik vind het wel lastig vanwege de zwangerschap, maar het is nu een beetje kiezen tussen twee kwaden. Man heeft verse groentesoep voor mij gemaakt, met wat brood om te dippen.

Coetje, ik snap dat het lastig voelt om uit te vallen in zo'n drukke periode. Maar zo te lezen heb jij een hele goede en fijne baas! Hoop dat het je rust geeft dat je de tijd mag en kan nemen om te herstellen.
Alle reacties Link kopieren
Coulant van je werkgever, Coetje. Maar voel je daardoor niet verplicht je rust niet te nemen. Zou fijn zijn als je van die pijn af bent.

Ik at een bolletje hamburger, eigenlijk tartaar, met uitjes en ketchup.
anoniem_370061 wijzigde dit bericht op 26-04-2019 15:45
14.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijn coetje dat e.e.a. weer goed geregeld kan worden op het werk en die auto is dan wel extra fijn. Hopelijk ben je daarna van de pijn af net zoals ik bij de nieuwe heup.
TV wat leuk veel plantjes heb jij! Heb je pepers van de zaadjes van zo'n rood pepertje of zo? En bedankt voor het nieuwe topic!
VL hoop dat je nieuwe kuur wel goed aanslaat en dat het snel weg is en je stem weer terug. En klopt als de knopen eraan zitten kan ik de jas aan. Hoop 'm uiterlijk zondag af te maken.
Hoe voel je je vandaag ZZ?
Ontbijt/lunch volkorenbrood met duo penotti en neem zo 2 beschuiten met kaas. Vanavond verse worst met aardappel en bruine bonen met piccalilly.
Alle reacties Link kopieren
Klein schaaltje Lays paprikachips en een ijskoud blikje energy.
Alle reacties Link kopieren
Ik wens ieder1 hier een
Afbeelding
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat de jas bijna klaar is Thee!

Vriend heeft wel een auto maar dat is een oldtimer en die schokt wat meer dan de mijne,dus dan kan ik toch comfortabel zitten,aldus baas. :proud:

Nog een kwartier en dan ga ik ook naar huis,lekker weekend en rustig aan.
Jullie nog plannen voor koningsdag?
Ik niet en heb er ook geen zin in,weer word ook niet best dus ik blijf denk ik lekker thuis.
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen plannen voor koningsdag. Even tv kijken naar de outfits vd koninklijke familie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven