Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik luister meer naar de formule 1 dan dat ik kijk t.v. mijn man kijkt graag .

Eten was n makkie. Restje gebakken aardappels met blokjes kip en komkommer.

Ben vandaag in huis n beetje bezig geweest. Heb gelezen Wordfeud gespeeld .rustige zondag gehad.
Hoop dat het goed met jullie gaat .naar omstandigheden. coetje en zenzeo. Die moeten ook maar gewoon door. En Viva niet gehoord vandaag.
Fijne avond nog. Alles komt goed. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Zenzeo: wat vervelend dat het tegenvalt. Sterkte en pas goed op jezelf hoor! :hug:
Chris: ook wel eens lekker een wat rustige dag. En je hebt lekker gegeten, zo te lezen.

Ik pak nu een glas cola zero. Heb net naar 'de gevaarlijkste wegen van de wereld' gekeken. Ik vind het zo mooi om die landschappen te zien. Het ging nu over Jordanië; mooi land qua natuur en vriendelijke mensen. Jammer alleen dat er dingen gebeuren waar ik wat minder achter sta. ;)
Alle reacties Link kopieren
Thee, is het gelukt om je jas af te krijgen? Wat jammer van je plantjes, nog enigzins te redden?

Chris, wat vreselijk dat ze je huid zo stuk hebben gemaakt met het onderzoek. Helpt de baby olie een beetje? Weet niet hoe stuk het is, maar misschien is een beetje talkpoeder ook fijn?

ZZ, balen dat het herstel stegen valt. Herstelt het wel goed, maar langzaam of herstelt het moeizaam?

Tijdschrift, wat leuk dat je nu je eigen munt kan gebruiken. En die asperges klinken ook goed. Gevaarlijkste wegen, heb dat ook wel eens gezien. Inderdaad prachtig mooie plekken waar ze komen. Is dit ook met bekende Nederlanders?

Ik heb niets van Koningsdag mee gekregen. We zouden naar de vrijmarkt, daar zaten vrienden en familie. Maar ik kon het niet opbrengen, ik heb staan huilen onder de douche (ik wilde het toch proberen) en toen heeft man mij terug in bed gelegd. Ik heb alleen maar geslapen. Dat heeft mij overigens wel heel goed gedaan. De kuur lijkt nu ook aan te slaan, dus er zit vooruitgang in. Vandaag veel op de bank gelegen en mij lekker laten verzorgen.

Qua eten was het allemaal vloeibaar vandaag. Pap, soep, Knijpfruit, thee met honing en ijsjes. Hoop morgen wel weer normaal te kunnen eten, ik wordt hier behoorlijk gammel van.

Slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,goede beslissing geweest van je man om je terug naar bed te sturen.
Beterschap!

Chris,ik dacht net als Viva ook aan talkpoeder.Dat houdt het ook goed droog.Sterkt ermee.

Tv,ik had wat meer spektakel verwacht van de F1.Maar 4e is niet slecht!
Was gezellig gister om met vrienden te kijken.

Zenzeo,een :hug: gewoon omdat het kan.

Ik heb elders een foto van de jas van Thee gezien,nou ik kan vertellen dat hij echt supermooi is geworden! :proud:

Ik ga werken vandaag en vanmiddag naar de tandarts.
Ontbijt koffie en 2 crackers met eisalade.
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik eet dit

Alle reacties Link kopieren
Wat is dit?

Nu thee met citroen en gember.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .nou Dennis laat maar weten wat dit is.

Ik heb ook n foto gezien coetje. prachtig hè. En geen kans dat je iemand met dezelfde jas tegenkomt. 👍

Ik heb 15 mei de eerste afspraak bij de tandarts. En nog n paar daarna. Laat het maar over mij heen komen .leuk is anders.
sterkte vanmiddag coetje.

Zwitsal baby olie doet mijn huis heel goed .heb wel talk poeder in huis .maar olie werkt hij mij beter.
Het is nog n beetje gevoelig .maar kan eigenlijk wel zeggen dat het over is. Wel het weekend zonder b.h gelopen 😫maar waren toch thuis.
Volgende keer er wel even bij vertellen dat ze rustig aan doen. ☺️
Ontbijt koffie. brood aardbeienjam.had niet zo veel trek vanmorgen. Straks nog n koffie met n rozijnenbol.
Gezellige dag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen yoghurt met fruit gehad en een kop thee.

Nu een wit broodje met chocolade pasta en een kop koffie.

Mijn stem begint weer terug te komen. Ik ga zo de bedden verschonen. En de kledingkast van de oudste aan het opruimen.

Coetje, succes bij de tandarts vanmiddag! Leuk dat jij de jas al gezien hebt.

Dennis, wat is dit?

Fijne dag allemaal :bye:
Alle reacties Link kopieren
Coetje, ja was zeker een goede beslissing van mijn man. En dank je wel.

Chris, spannend en dan ben jij dus aan de buurt bij de tandarts. Fijn dat de olie goed werkt. Ze moeten de volgende keer voorzichtig doen met je! Het zal vast niemand opgevallen zijn dat je zonder bh liep.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop thuis bijna altijd zonder bh,heerlijk! :rofl:

Fijn Chris dat de huid weer geheeld is!

Viva,doe je een beetje rustig aan?

Ik ben net gebeld door het ziekenhuis,of a.s woensdag al opereren of 29 mei.Ik heb 29 mei gekozen...woensdag was me iets te snel!Vriend vindt het dom van mij..maar ja,het meeste thuis komt op mijn schouders neer en ik beslis :P
Alle reacties Link kopieren
Coetje, dat ging ineens snel! Ik kan mij voorstellen dat je woensdag nog niet zag zitten. 29 mei zou ik ook gekozen hebben hoor. Laat je vriend maar kletsen ;-))

Hier toch altijd een bh aan, ik zou prima zonder kunnen, maar ik vind het toch fijn iets om te hebben.

Ja, ik probeer het rustig aan te doen. Heb het overleg op het werk afgezegd en man heeft de kinderen naar de opvang gebracht. Dit was al geregeld en ze vinden het leuk daar. Ik haal ze vanmiddag wel op tijd weer op.

De bedden zijn gedaan en de kast doe ik vanmiddag. Nu lig ik weer even op de bank met muziek aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat jij wil, Coetje.

Ontbijt was yoghurt met banaan en honing. Lunch twee bolletjes met nepgehakt/bieslook van Garden Gourmet.

Die yoghurt van Den Eelder is wel veel beter dan 'gewone'. Groot verschil.

Leuk, dat de jas zo geslaagd is.
Is het die met omslag?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zou ook zo reageren coetje, doe nou maar gelijk .dan ben je er van af.
Als vrouw heb je nog zo veel te regelen.voor dat je weg kunt. Maar dat snappen mannen niet.
Valt mij op dat ik veel thuis zit momenteel.na ja donderdag heb ik weer n dag met mijn nichtjes.
Voor het weekend hebben ze kou voorspeld. En over de maanden juni en juli lees ik dat ze zeer warm tot heet gaan worden.
Van mij mag het.maar ik verheug mij maar niet te vroeg.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Precies Chris,ik wil nog het een en ander doen.Zorgen dat huis goed schoon is(dat is het meestal maar jullie snappen mij vast) soort nesteldrang maar dan anders :rofl:

Geen gaatjes bij tandarts dus daar ben ik weer mooi even vanaf.

Van mij mag het ook mooi weer weer worden,al zal ik die maanden nog niet veel kunnen.

Chris,leuk weer een dag met je nichtjes!

Oudste en middelste eten niet thuis,vriend en jongste hebben kliekje nasi met sate gegeten.Ik huzarensalade van bloemkool met sate.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, heel herkenbaar nesteldrang! Ik denk toch een beetje vrouw eigen. Zwanger of niet haha. Fijn dat bij de tandarts alles goed was.

Chris, ik kijk uit naar die warme zomer!
(Maar daar kom ik vast nog op terug, met een dikke buik en 2 kleine kinderen :biggrin: ).

Vanmiddag een bolletje met omelet gehad. Een beker karnemelk. Later lekker een fruitbakje met aardbeien, meloen en druiven. Vanavond kinder macaroni gegeten en wat griekse yoghurt na, de kinderen hebben een ijsje gehad.Nu verse munt thee met een beetje honing.

De kast van de oudste is opgeruimd. Er kon veel bewaard worden voor de jongste. Kinderen lekker op tijd van de opvang gehaald. Maar hebben er wel een luie middag van gemaakt, ik was erg moe.
Alle reacties Link kopieren
Geniet er maar van Viva van die luie middagen!Heerlijk toch.

Ik wil deze week ook nog even shoppen met jongste,kan hij er weer tegen.En voor mezelf wil ik wat lossere broeken,soort legging maar dan netter,voor na de operatie.
Alle reacties Link kopieren
Trusten meiden.moe lekker slapen😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Brood met pindakaas
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Mijn bericht was weer foetsie!

Ontbijt was koffie en 2 crackers met rauwe ham.
Nu aan het werk,vanmiddag werk ik thuis want ze komen mijn kantoor opnieuw inrichten dus dan loop ik alleen maar in de weg.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.koffie. twee dunne sneetjes brood .met paté. Heb per ongeluk honing paté i.p.v.roompate mee genomen.erg zoet.beter opletten Chris.😫

En de dagelijkse rozijnenbol neem ik straks nog met n kop koffie. 😂

Was heel vroeg in slaap gisteravond .moest naar de w.c .was het nog maar kwart voor twee. Even willen lezen.maar viel gelijk weer in slaap.ondanks dat het boek superspannend is .
Voor de liefhebbers van thrillers . Vergelding. van Jilliane Hoffman. 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Yoghurt met fruit en thee.
Net een kop koffie gehad met eierkoek.

Vanmiddag een echo, mijn ouders passen dan even op de kinderen.


Coetje, leuk een nieuw kantoor. Heb je zelf nog wat inspraak?

Chris, dat kan dan zo vies zijn, als je iets anders verwacht te proeven. Buiten dat wel lekker of toch echt een miskoop? Blijkbaar had je een goede nachtrust nodig. Ken je die boeken van Jo Nesbo ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik eet momenteel een (volkoren)boterham met appelstroop en 30+ kaas, heeeerlijke combi!
Alle reacties Link kopieren
Bakje aardbeien en drie witte bolletjes met rosbief.
Alle reacties Link kopieren
1x spelt volkoren en 2 crackers, beide met flinterdunne runderrookvlees.
Latte macchiato 2x
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen miskoop zenzeo. maar ik hoef ze niet weer. Komt wel op.en mijn man vind het wel lekker, de normale room of crème paté vind ik altijd het lekkerst.

Jo Nesbo ken ik. maar ik ben ooit eens begonnen midden in de Harry Hole serie. Ik geloof deel 5 of zo iets . en dat stoort mij dan zo.dat ik niet het eerste deel van de serie lees.dat ik ermee stop.
Maar ik heb ze nu allemaal dus kan nu beginnen in deel een.
Bedankt voor de tip.ik was de schrijfer(ster) alweer vergeten.
Struin best veel op boeken sites en forums .Lees veel recensies .en aan de hand daarvan kan ik redelijk beoordelen wat ik mooi vind.

Morgen naar de crematie van n zeer oude dame.even toch afscheid van haar nemen.ze was al lange tijd ziek. Ach eigenlijk was ze op. Het is geen directe familie maar n lieve dame. En de directe familie heeft er vrede mee.
Ja dat vertelde ik al.ben vaker bij het crematorium momenteel dan in n feestzaal. Zal ook bij de leeftijd horen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven