Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Chris.Blijven verdrietige dingen.

Viva,niet echt inspraak,nieuwe vloer en muren worden geverfd en ik krijg een nieuwe stoel.Buro's zijn pas nieuw.

Nichtje logeert hier vanavond,altijd gezellig.Kinderen eten aardappels,broccolli en een gehaktbal.
Voor mezelf heb ik witlof met ham en kaas.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, Coetje.

Ik neem maar een bolletje kipsalade/zoete ui. Geen puf om te koken.
Kreeg vandaag de Nikes binnen. Mooi! Niet spierwit, meer ivoorkleurig.
Morgen passen.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
30-04-2019 13:06
Jo Nesbo ken ik. maar ik ben ooit eens begonnen midden in de Harry Hole serie. Ik geloof deel 5 of zo iets . en dat stoort mij dan zo.dat ik niet het eerste deel van de serie lees.dat ik ermee stop.
Maar ik heb ze nu allemaal dus kan nu beginnen in deel een.
Bedankt voor de tip.ik was de schrijfer(ster) alweer vergeten.
Struin best veel op boeken sites en forums .Lees veel recensies .en aan de hand daarvan kan ik redelijk beoordelen wat ik mooi vind.

Morgen naar de crematie van n zeer oude dame.even toch afscheid van haar nemen.ze was al lange tijd ziek. Ach eigenlijk was ze op. Het is geen directe familie maar n lieve dame. En de directe familie heeft er vrede mee.
Ja dat vertelde ik al.ben vaker bij het crematorium momenteel dan in n feestzaal. Zal ook bij de leeftijd horen.

Ik kreeg er twee van mijn schoonzus. Ben ooit eens begonnen in een, maar nooit uitgelezen.

Gecondoleerd. Bedoel je dat er meer mensen dood gaan nu je ouder bent of dat je je er bewuster van word? Fijn dat je toch even afscheid kunt nemen.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
30-04-2019 16:50
Viva,niet echt inspraak,nieuwe vloer en muren worden geverfd en ik krijg een nieuwe stoel.Buro's zijn pas nieuw.

Nichtje logeert hier vanavond,altijd gezellig.Kinderen eten aardappels,broccolli en een gehaktbal.
Voor mezelf heb ik witlof met ham en kaas.

Oh ja, dat zal wel standaard zijn inderdaad. Ach, als je er maar fijn kan werken.

Gezellig dat je nichtje er is en het menu klinkt weer lekker!
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo schreef:
30-04-2019 18:51
Kreeg vandaag de Nikes binnen. Mooi! Niet spierwit, meer ivoorkleurig.
Morgen passen.

Wat fijn! Ik hoop dat ze je goed zitten en dat je er fijne wandelingen op mag lopen.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag echo gehad, alles goed met de kleine uk. Daarna even doorgereden naar een outlet om een nieuwe commode te halen.

Vanavond krieltjes, sperziebonen en een slavink gehad. Nu een bakje griekse yoghurt.
Alle reacties Link kopieren
Dat is goed om te horen, Viva. Voel je je ook goed?
Ik had vanochtend geen tijd om verder te reageren; daarom nu:
* VL: Wat vervelend dat je je gisteren zo voelde. Hoe gaat het vandaag? Wat fijn te lezen dat de echo goed was!
Klopt; nu zijn er ook BN'ers in 'de gevaarlijkste wegen van de wereld'.
* Dennis: ik was al naar je avatar aan het kijken, maar hoop dat je daar je tanden niet in hebt gezet. ;)
* Chris: alvast succes bij de tandarts. Hoop dat het een beetje meevalt.
* Coetje: wat ging dat snel ineens, dat je deze week al geopereerd kon worden. Zo te lezen, is het een bewuste keuze om nog even te wachten. Fijn dat je dan dit besluit hebt genomen. En balen dat je je tekst hier weer kwijt was.
* Vietje: welkom hier!
* Chris: gecondoleerd en veel sterkte gewenst!
* Zenzeo: leuk dat je Nikes binnen zijn gekomen.
Coetje: heb even in CM-topic gemeld dat onze berichten spontaan verdwijnen. Hoop dat er iets aan gedaan kan worden. Heb jouw naam niet genoemd hoor.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Tv,dank je! Heel vervelend als je een heel bericht getypt hebt en het verdwijnt!

Er zijn hier weer pubers Ajax aan het kijken,gezelligheid!
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
30-04-2019 19:05
Vanmiddag echo gehad, alles goed met de kleine uk. Daarna even doorgereden naar een outlet om een nieuwe commode te halen.

Vanavond krieltjes, sperziebonen en een slavink gehad. Nu een bakje griekse yoghurt.
Fijn Viva dat alles oké is.het is toch altijd weer bijzonder.als je dat ziet.
Jij was het die vroeg naar die paté.ik had zenzeo genoemd. Je hebt het gelezen neem ik aan .niet voor herhaling vatbaar.😏
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo.n naast familie lid dat ik gecondoleerd moet worden hoor.
Denk inderdaad dat het wel met de leeftijd te maken heeft. vaker bij het crematorium komen. Tot mijn 50 ste kwam ik er zelden.gelukkig maar.
Na ja zo lang ze niet voor mij er naar toe hoeven.kan ik beter voor n ander gaan.

Heb ook Ajax gekeken.kreeg het in de tweede helft nog wel benauwd.dacht dat gaat niet goed.nu volgende week nog weer in het Johan Cruijff stadion ,en dan maar hopen dat Johan ze nog n beetje helpt daarboven.

Het eten was aardappels speciebonen.en n beetje vlees in saus.
Fijne avond Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,fijn dat alles goed was bij de echo!Blijft bijzonder,nieuw leven in je buik.
Leuk een nieuwe commode,verder heb je alles natuurlijk.

Ik ben alweer op het werk,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Het stinkt hier naar verf maar het is wel netjes geworden.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.ontbijt koffie, brood met aardbeienjam en kruidenkaas niet samen op een boterham. 😀
Vanmiddag crematorium.daarna maar n paar boodschappen.

Duitsers hebben een vrije dag.druk in het centrum dus.maar daar kom ik toch niet vandaag.
Moet er wel rekening mee houden dat ik niet per ongeluk over de grens boodschappen wil halen.alles is gesloten.
Verder weinig te melden. goed geslapen vannacht .degene die het bed uitgevonden heeft .heeft wel n medaille verdient🥇
Gezellige dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Je komt nogal eens in de aula, Chris!
Sja. Het is de loop van dingen.

Ik heb een bakje yoghurt met banaan.
Straks een bak sla.
Alle reacties Link kopieren
ZZ, ik voel mij wat betreft de zwangerschap prima! Blijft toch heel bijzonder elke keer.

Tijdschrift, de nieuwe kuur doet goed zijn best. Ik knap lekker op. Mijn stem is weer terug, alleen de keelpijn en met name in de nacht is nog wat zeurderig aanwezig.

Coetje, hoeven inderdaad niet zoveel te kopen voor de baby. Het is officieel geen commode, maar een mooie ladenkast. Hebben we bij de meiden ook en vinden wij ideaal.

Chris, ja ik vroeg dat, maar had je reactie al gelezen inderdaad.

Vanmorgen 2 crackers met hummous en thee.

Tussendoor 2 crackers met huttekase en koffie.

Nu net thuis van het werk, 2 bruine boterhammen met kaas en tomaat. Beker karnemelk en nu drink ik nog wat verse jus.
Alle reacties Link kopieren
GVD gisteren heel verhaal getypt en weer die tyfusstoring/melding op Viva, Weg tekst. ZZ voor zoveel als ik typ vind ik een telefoon echt niet handig met zo'n priegelschermpje. Ik ga nu nog een poging doen. Op hoop van zegen. Eventueel tussendoor x posten.
TV de broek heb ik, gelukkig, kunnen redden en hij zit in elkaar tot het punt ik zonder naailes kan komen maar gister voorjaarsvakantie van naailes dus moet een weekje geduld hebben. Kan nog wel een begin maken aan de top maar duik zo eerst de keuken in. Tomaatgrond weer in de pot gedaan en begint iets te ontkiemen, KWW (kiek'n wat't wordt :proud: Denk niet dat ik bij je in de buurt woon (onder de rook van Schiphol) maar bedankt voor het aanbod.
Ik eet nooit een oranjetompouce/oranjegebak. Vind dat oranje laagje niet lekker. Doe mij maar een gewone roze.
Eerst maar posten!
Alle reacties Link kopieren
VL zondag om 14 uur was de jas af. Gelijk foto's rondgestuurd op de app. Was zo blij dat ie eindelijk af was. Draag 'm vanaf maandag. Wennen zo'n lichte jas (vooral wit en heel lichtblauw en beetje zwart).
Qua borstenbus, ik 'mag' volgende week dinsdag. Ik huiver al als ik jouw verhaal lees Chris.
Blijf maar goed voor jezelf zorgen ZZ. Enig idee waarom het herstel langzaam gaat? Of gaat het volgens 't boekje maar te langzaam voor jou?
Vervelend dat je je zo gammel voelt VL, hopelijk nu (woensdag) wat beter.
Met deze 2 keuzes had ik ook voor de 29e gekozen coetje. Je wilt/moet toch wat ding voorbereiden/in het voren doen. Maar laat ze maar goed helpen hoor!
ZZ nee dit is niet de jas waar ik laatst een plaatje van plaatste. Daar begin ik binnenkort aan maar heeft geen haast. Weet niet hoe ik dit model moet uitleggen. 'Gewoon' een jas met knopen voor, zakken erop, kraag, mouwen met van die biezen met een knoop erop zoals bij een trenchcoat en ook in de rug zo'n bies die de jas iets versmalt met 2 knopen erop.
Waar heb je dat gelezen Chris dat juni en juli zo warm worden?
Eerst maar weer posten!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou het even bij zwaaien, ik word ook steeds gevand door viva op dit topic ofzo :-(
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je je inmiddels wat beter voelt VL en je stem terug is ook wel prettig :P
Qua eten heb ik niet zoveel te melden, ik eet niet zo goed de laatste tijd. Enerzijds niet zoveel trek en anderzijds smaakt het niet zo goed. Ik blijf wel gewoon koken want wil ook niet afvallen. Gisteren van de macaroni wel flink gegeten. Maandag had ik koolvis in ardenner ham met gebakken aardappelschijfjes en worteltjes. Kreeg niet eens mijn blokje vis op.
Nu duik ik de keuken in voor een grote pan (wok?) met kleine gehaktballetjes met een prutje van groente. Ik heb 800 gram gehakt, 1,5 kg trostomaten, 2 grote zakken boerensoepgroente en 1 tot 1,5 pond uien. Nou daar kan ik wel wat diepvriesbakjes mee vullen :hyper: en heb voor de zekerheid melk gehaald dus misschien maak ik nog aardappelpuree maar denk dat dat naar morgen doorschuift. Laat ik me eerst maar eens ontfermen over de gehaktschotel.
Alle reacties Link kopieren
O ja, net 2 beschuiten met kaas en 2 beschuiten met aardbeien op + glas kersenthee en daar neem ik nog een glas van.
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad de loop der dingen zenzeo. hoop dat het voorlopig ook de laatste keer was.maar denk het niet.
Al gaat het niet op volgorde van leeftijd.
Hoe zijn je sneakers en hoe lopen ze?

Ik had het ergens gelezen thee.dat we n paar mooie warme maanden krijgen.en dat wil ik dan zo graag geloven.
Al verheug ik mij niet van te voren .eerst meemaken.

Wat het eten gaat worden weet ik nog niet .denk iets makkelijks.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De werkdag zit er weer bijna op.

Thee,wat stom dat het eten weer wat minder gaat.Goed dat je toch blijft koken en proberen.En nogmaals,prachtige jas,ik zou hem zo kopen!

Zenzeo,hoe zitten de sneakers?

Middelste kookt vandaag,aardappels,tuinbonen en verse worst(zoveel lekkere dingen en dan kiezen ze dit :proud: )
Ik heb voor mezelf asperges met ham en een gekookt eitje.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel over de sneakers! Ze zitten een beetje strak, als een harnas.
Maar nu heb ik ook gezwollen voeten en daar gaan ze morgen wat aan doen (vocht onttrekken), dus dan bekijk ik het nog een keer.
Want vind ze wel heel mooi.

Straks eet ik spruitjes, aardappel met balletje gehakt.
Die gehaktschotel lijkt me wel heel lekker, Thee!
Goed dat je toch eet, ook al heb je minder trek.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
30-04-2019 16:50

Gecondoleerd Chris.Blijven verdrietige dingen.
:hug:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven