Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Koop je vandaag een lekkere appeltaart van de winst, Herfstappeltaart :)

Chris, lekker relaxen nu. Fijn dat het goed ging.

Thee, doe maar vis vanavond. Goed voor je.

Heb lekker opgeruimd en afgewassen, want was gisteren gewoon niet lekker en had alles laten staan. Nu voel ik me nog niet 100 procent, maar iets beter en blij dat ik opgeruimd heb en afspraken heb gemaakt met de fysio (dat moest vd neuroloog) en ook voor cv onderhoud.

En nu, sorry Thee, ik heb ze wel, druiven.
Zenzeo schreef:
11-09-2019 13:00
Koop je vandaag een lekkere appeltaart van de winst, Herfstappeltaart :)

Chris, lekker relaxen nu. Fijn dat het goed ging.

Thee, doe maar vis vanavond. Goed voor je.

Heb lekker opgeruimd en afgewassen, want was gisteren gewoon niet lekker en had alles laten staan. Nu voel ik me nog niet 100 procent, maar iets beter en blij dat ik opgeruimd heb en afspraken heb gemaakt met de fysio (dat moest vd neuroloog) en ook voor cv onderhoud.

En nu, sorry Thee, ik heb ze wel, druiven.

Goed idee! :-D

Ik maak vanavond bruine bonen met gestoofde prei, spekjes en zelfgemaakte appelmoes.
Ik ben de voorraad aan het opeten en heb een overdaad aan peulvruchten in huis.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat ik vanavond maar pannenkoeken bak.

Man kan het af met paracetamol.en elk uur n kwartier koelen. Ziet er vreemd uit. En bloed ook n beetje. Allerlei instructies mee gekregen .paar dagen niet auto rijden. Volgende week de hechtingen er uit.
Hoop dat ie nu ook beter kan kijken straks .
Tis daar volgens mij lopende band werk. Veel mensen die wat ouder zijn krijgen dat.
Ach we komen er wel.alles kan nog .nieuwe heup.nieuwe knieën. Lees bril hebben we al.gehoorapparaatje kan ook nog.en dan n gebitsprothese .😅
En eventueel nog wat ondersteuning voor het hart.
Als alles er dan op en aan zit .gaan we dood,😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook niks op het staatslot .had nog zo.n stille hoop.

Kibbeling en frietjes thee, lekker. eet ook zo makkelijk weg.
Ik heb wel druiven in huis. Snoep ik steeds van.ook al n cracker met Rambol gegeten. En ook al n zak kroepoek opengemaakt .
Kan mijn draai niet goed vinden vandaag
Morgen maar flink aan de gang gaan,
Het regent hier.dacht dat het mooier weer zou zijn vandaag,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo,hopelijk voel je je weer wat beter!

Chris,fijn dat het bij je man goed gegaan is.

Thee,wat heb je uiteindelijk gegeten?

Vanmiddag eimuffins en blue-berry muffins met kokos en amandelmeel,zonder suiker(of zoetstof)
Vielen goed in de smaak!
Vriend en kinderen hebben andijviestamppot met spekjes en stukje rookworst gegeten.Ik wat rode kool en een tartaartje.
Nu een cappuccino.
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn het pannenkoeken geworden. Verder niet veel te vertellen. .ben moe. Dag door dat ziekenhuis gedoe ontregeld. Morgen haal ik de schade wel in.ga lekker bij tijd slapen.man gaat het goed mee. Slaapt ook al😎😎 :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nou, voel me toch weer vrij beroerd.
Heb toch wat gekookt (gehakt, paprika's, Gorgonzola met rijst) en dat smaakte niet.
Goed dat je man nu slaapt, Chris. Dan herstel je het best.
Zenzeo schreef:
11-09-2019 11:19
Blancheer je die boontjes eerst, TV, of kunnen ze zo de vriezer in?
Ik eet 2 tarwe rogge boterhammen met radijs.
Keek net ff mijn staatslot na en NIKS NADA RIEN. Zo jammer..
Ik had de biefstuk ingevroren. De boontjes niet. ;)
Jammer. Wat zou je gedaan'gekocht hebben als je de hoofdprijs had gewonnen?
chrisjoh schreef:
11-09-2019 11:19
Wij zijn weer thuis. Alles is goed gegaan.nu ik even rustig zitten.man mag vandaag op de bank liggen.
Moet zich wel even rustig houden.niet zwaar tillen of druk op het hoofd ..op de bank met koude compressen. moest diepvries doperwten halen van de verpleegkundige .gel bril heb ik wel .maar doperwten zijn beter.vormt zicht naar het oog.
Neem zelf ook n paracetamol .heb n klein beetje hoofdpijn . Tot later. :bye:
Fijn dat de ingreep goed is verlopen. Zorg maar goed voor je man.
herfstappeltaart schreef:
11-09-2019 11:21
Wij kunnen weer brassen en slempen!!! Twintig euro :mrgreen:

Gefeliciteerd!
thee schreef:
11-09-2019 12:48
Dan moet je man maar een beetje verwennen Chris. Voelt hij zich verder wel goed?
Ik ben ook best een snaaier. De laatste jaren vooral zoet behalve als ik een kaasbui heb en chips eet ik echt maar paar x per jaar. Had laatst een zak en smaakte zo lekker dus gelijk nog 1 gehaald en die ligt nu alweer maand of onaangebroken in de kast.
Fijn coetje dat het heel vroege opstaan voorbij is.
Gister smaakte het eten me niet echt goed, ook maar een heel klein beetje op. Had bakje hutspot uit de vriezer gehaald met rookworst en normaal vind ik dat erg lekker. Vanochtend zoals gebruikelijk eerst Nutridrink en zo net een zonnebolletje met cervelaat. Helaas heb ik gisteren alle druiven opgegeten en vandaag geen zin denk ik om voor fruit de deur uit te gaan en heb ook nog 2 soorten meloen. Voor vanavond nog geen idee. Vanaf dat ik weer thuis ben heb ik nog niet 'echt' gekookt want nasi op en macaroni is ook alleen pasta koken en nog meer dingen die ik halfklaar in de vriezer had. Dus misschien vanavond vis of een patatje met knakworst, kan ook nog.
Ik hoop dat het eten je binnenkort weer wat beter gaat smaken. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
11-09-2019 23:32
Ik had de biefstuk ingevroren. De boontjes niet. ;)
Jammer. Wat zou je gedaan'gekocht hebben als je de hoofdprijs had gewonnen?
Ik dacht de boontjes idd.

Heb eigenlijk helemaal niet nagedacht over die 26 miljoen.
Ik denk dat ik meteen een paard voor kleindochter had gekocht en verder weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Jij was nog laat Zenzeo.Hoop dat je daarna nog wat geslapen hebt.

Ik ben aan het werk,ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Mogge. man gaat het prima, we hebben beide goed geslapen. Hij moet nog even oppassen.mag nog even niks doen waar hij n rood hoofd van inspanning kan krijgen . Paracetamol niet meer nodig .het is n kleine ingreep.het ziet er trouwens niet uit😅

Ontbijt was koffie. wit bolletje met op de ene helft gebakken ei. De andere helft paté. en nog n rozijnenbol.
:bye: :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo gaat het weer iet beter, niet meer zo beroerd?
26 miljoen .kan ik n hoop neefjes nichtjes .en kleinkinderen gelukkig mee maken .vooral n onbezorgde toekomst .
En zelf weet ik ook nog hele leuke dingen, n mooi appartement kopen in de binnenstad . Of huren kan ook maandelijks wel n hoop geld kwijt.maar dat maakt op dat bedrag niks meer uit. Inclusief de schoonmaak kosten die er bij komen kijken . Geheel nieuw inrichten . Droom maar lekker verder chris😅
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nee! Leef op Paracetamol.
Heb net witte rijst gegeten. Leek me wel verstandig. Lichtverteerbaar enzo.
Zal wel weer overgaan, maar heb zoveel zh afspraken. Dus balen!
Alle reacties Link kopieren
beterschap zenzeo, wat balen dat je je niet lekker voelt. laat je de zh afspraken wel doorgaan of heb je ze afgezegd? ik voel me ook niet top, werd vanmorgen om 5 uur met barstende hoofdpijn en licht misselijk wakker en dat is nog niet weggegaan helaas. wel gewoon gewerkt vandaag, dat wel.
fijn dat het goed gaat met man chris!
26 miljoen.. dat staat ook wel leuk op mijn konto, maar helaas ik heb niet meegedaan en dus ook niets gewonnen. appeltaart gefeliciteerd met je 20 euro, wel wat leuks voor kopen hoor en niet zomaar met de boodschappen op laten gaan. dan merk je er nog niks van dat je wat gewonnen hebt nl ;-)
Alle reacties Link kopieren
ik heb voor mijn vaders verjaardag een fietsnavigatie gekocht, die is vandaag bezorgd. ik wil deze eigenlijk gebruiksklaar maken voor ik hem zondag samen met mijn zussen geef maar vandaag maar niet, of de hoofdpijn moet nog weggaan. ik heb hem iig wel vast aan de oplader gelegd, zodat ik iig kan zien of dat ding uberhaupt werkt of niet.
Alle reacties Link kopieren
Bah Zenzeo! Hopelijk knap je snel wat op!

Liz,wat een leuk kado!
Hoop dat jij ook snel van je hoofdpijn af bent.

Chris,fijn dat het met man goed gaat.

Oudste eet straks penne met spinazie,spekjes en roomkaas.De rest eet gnochi met gehaktballetjes met ricotta en verse peterselie in een tomatensaus,ik eet de balletjes met courgetti.
Alle reacties Link kopieren
dank je coetje, het is wel minder geworden maar nog niet weg. ik heb weer een overgebleven prakkie van sm gekregen voor zoon en mij, bietjes met tuffels. er zat 1 gehaktbal bij en ik heb nog een stuk runderlap in de koelkast liggen van de jus die vriend maandag gemaakt heeft, die gaat er ook bij. zo hebben we toch beiden vlees op ons bord liggen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ach zenzeo wat vervelend nou. en toch de deur uit moeten voor het ziekenhuis. :hug:
Liz jij ook beterschap :hug: vind n kado voor mannen altijd n probleem. En zo.n fiets navigatie.hartstikke leuk. Instellen hoef niet zo moeilijk te zijn . Ik moet voor dat soort dingen altijd mijn gemak nemen.en vooral niet eventjes tussendoor doen.
Zit er n goeie handleiding bij?
Wij hebben heerlijk gegeten .aardappels.rundervink.voor mijn man gekookte witlof. En ik rauwe witlof met hard gekookte eieren en n blikje tonijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Bijna weekend! Ik heb er zin in,morgen gaan vriend en ik samen weg,zin in!
Maar eerst nog werken vandaag.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Ontbijt.koffie.broodje met katenspek.cracker met brie.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nog een half uurtje :yes:

Wij eten vanavond thais en oudste eet een wrap met kip.
Alle reacties Link kopieren
Alvast n heerlijk weekend coetje. Het gaat mooi weer worden.👍
Vanmiddag hier ook goed weer .vanmorgen viel het ook n beetje tegen .maar na de middag was het heerlijk.
Aldi had kaasbroodjes in de aanbieding.die hebben we mee genomen.n paar meer.voor in de vriezer. Heb net eerst n pannenkoek gegeten .waren er nog twee. Nu aan de druiven .en misschien straks nog zo.n kaas uien broodje ..met alleen roomboter.
Zijn even weggeweest. Kwam niet meer achter het stuur.man mag zelf weer rijden.😁
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven