Loetje rotterdam centrum

11-05-2019 08:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen. Ik bedenk me dingen altijd op het laatste moment. Ik wil vanavond graag eten bij Loetje. Met zijn tweetjes. Rotterdam Kop van Zuid is (uiteraard) geen plaats. Rotterdam centrum kan en hoef je, volgens de site, niet te reserveren. Als we daar om 17.30 uur zijn, moeten we dan lang wachten?
Weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
Waarom dan niet gewoon wél reserveren? Kan gewoon bij loetje tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Niet bij rotterdam centrum
Campercamping schreef:
11-05-2019 08:46
Waarom dan niet gewoon wél reserveren? Kan gewoon bij loetje tegenwoordig.
Maar ze willen het niet overal.

Ze willen dat je daar alleen reserveert bij groepen groter dan 8. Daar is een speciaal formulier voor.

Voor alles daaronder 'hoeft' niet. In dit geval kan je voor die vestiging online niet voor reserveren en ik denk telefonisch ook niet. Dan komen ze ook met deze vestiging werkt zonder reserveringen.
Alle reacties Link kopieren
katrien1974 schreef:
11-05-2019 08:49
Niet bij rotterdam centrum
Maar om antwoord te geven op je vraag : Loetje centrum is gigantisch groot, en op zaterdag 17:30 gaat men over het algemeen nog niet massaal eten, dus dat moet prima te doen zijn.

Kon drie weken geleden zelfs op kop van zuid rond die tijd binnen 10 minuten terecht.
Alle reacties Link kopieren
Op Google Maps kan je de drukte vinden van deze zaak. Om 17.30 is het nog half leeg, dus het zal wel meevallen met de wachttijd.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
11-05-2019 08:53

Ze willen dat je daar alleen reserveert bij groepen groter dan 8. Daar is een speciaal formulier voor.
En het is nog geeneens reserveren via dat formulier: ze bellen je terug om het te bespreken.
Loetje kun je idd niet reserveren. Maar de omloopsnelheid is heel groot, hier in Amsterdam hoeven we bijna nooit te wachten.
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Campercamping schreef:
11-05-2019 08:53
Maar om antwoord te geven op je vraag : Loetje centrum is gigantisch groot, en op zaterdag 17:30 gaat men over het algemeen nog niet massaal eten, dus dat moet prima te doen zijn.

Kon drie weken geleden zelfs op kop van zuid rond die tijd binnen 10 minuten terecht.
Ok top. Tnx. Moet me dit soort dingen ook eerder bedenken 😂
En als je even moet wachten neem je lekker wat te drinken aan de bar! Gezellig toch! Eet smakelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven