budgetvriendelijk restaurant in Eindhoven

14-06-2019 11:27 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komende dinsdag ga ik met een vriendin naar het Van Abbemuseum in Eindhoven. Na afloop neem ik haar mee uiteten (uit eten?) en ik ben dus op zoek naar een restaurant daar in de buurt met een budgetvriendelijke kaart. Ik heb zelf al wat gegoogled, maar kom er niet echt uit. Ik heb een paar dingen gevonden, maar ben er niet superenthousiast over. Ik heb wel een Indiaas restaurant gezien, TajMahal, maar dat lijkt alleen afhaal te zijn.

Wie kan me helpen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Twee dingen die zo bij mij opkomen zijn de Gourmet Market, allemaal kleine eettentjes waar je zelf kunt kiezen, en de stadsbrouwerij. Bij die laatste moet je wel even van tevoren reserveren
Alle reacties Link kopieren
Op de markt zitten trouwens ook een paar eettentjes, daar zit je ook wel leuk, zeker met mooi weer! Café Centraal bijvoorbeeld heeft 3-gangen menu voor een schappelijke prijs en is prima eten.
Alle reacties Link kopieren
La Connaisseur heeft prima eten en kaart voor ieder wat wils. Op zo tot do kost 3 gangen menu € 15,90. www.leconnaisseur.nl

Heeft ook een vestiging in Eindhoven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Sizzeling: http://www.restaurantsizzling.nl/

Zit op het stationsplein en ongeveer een kwartiertje lopen vanaf het museum.
Alle reacties Link kopieren
BlueFairy schreef:
14-06-2019 11:32
Twee dingen die zo bij mij opkomen zijn de Gourmet Market, allemaal kleine eettentjes waar je zelf kunt kiezen, en de stadsbrouwerij. Bij die laatste moet je wel even van tevoren reserveren
die Gourmet Market ziet er leuk uit, betaal je dan per eettentje of is het 1 bedrag?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
14-06-2019 11:38
La Connaisseur heeft prima eten en kaart voor ieder wat wils. Op zo tot do kost 3 gangen menu € 15,90. www.leconnaisseur.nl

Heeft ook een vestiging in Eindhoven.
Dat ziet er ook goed uit, super!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
14-06-2019 11:40
die Gourmet Market ziet er leuk uit, betaal je dan per eettentje of is het 1 bedrag?
De eettentjes zijn aparte bedrijfjes, dus ook apart bestellen en betalen. Drinken is overkoepelend geregeld.


Er zit trouwens ook een leuk Ethiopisch tentje aan de Schootsestraat.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
14-06-2019 11:40
Sizzeling: http://www.restaurantsizzling.nl/

Zit op het stationsplein en ongeveer een kwartiertje lopen vanaf het museum.
ook dat ziet er lekker uit!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
BlueFairy schreef:
14-06-2019 11:45
De eettentjes zijn aparte bedrijfjes, dus ook apart bestellen en betalen. Drinken is overkoepelend geregeld.


Er zit trouwens ook een leuk Ethiopisch tentje aan de Schootsestraat.
oh dat klinkt ook goed! Even zoeken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Que Pasa is een goede tapastent, als je daar van houdt.

En:
https://restaurantthecity.nl/
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
14-06-2019 11:47
ook dat ziet er lekker uit!
Heel lekker en niet duur. Wel op tijd reserveren.
Je kunt voor een vaste prijs drie gangen kiezen.
Op Stratumseind (pal achter Van Abbe) zitten ook een paar erg leuke en betaalbare tentjes.
- Calypso (vegan)
- Passie voor nasi
- Spice Up (Thais)

Op de Kerkstraat eetcafé D' Eters, ook lekker. En de Gourmet Market is altijd leuk. Kan wel heel druk zijn, maar dat zal op een dinsdag wel meevallen.
Alle reacties Link kopieren
BlueFairy schreef:
14-06-2019 11:45
De eettentjes zijn aparte bedrijfjes, dus ook apart bestellen en betalen. Drinken is overkoepelend geregeld.


Er zit trouwens ook een leuk Ethiopisch tentje aan de Schootsestraat.
die laatste lijkt me leuk, maar is ruim 20 minuten lopen. Heb je een beetje een indicatie wat de prijzen zijn bij die eettentjes?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
14-06-2019 11:54
die laatste lijkt me leuk, maar is ruim 20 minuten lopen. Heb je een beetje een indicatie wat de prijzen zijn bij die eettentjes?
Oh ja lopend is het inderdaad een beetje ver...

Prijzen... lastig... Een aantal hebben wel een website waar je het menu kan zien.

http://www.misstemaki.nl/ (de pokebowls zijn echt heel lekker en voor mij als maaltijd ook genoeg, met misschien een ijsje na)
http://pietza-bar.nl/
Alle reacties Link kopieren
BlueFairy, echt super dat je zoveel moeite doet!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
14-06-2019 12:26
BlueFairy, echt super dat je zoveel moeite doet!
Graag gedaan hoor :-)

Ik ga regelmatig in Eindhoven uit eten dus het is een kleine moeite
Alle reacties Link kopieren
Eetcafé centraal op de markt is echt niet duur en prima eten. En Happy Italy kost echt geen drol en ik vind het lekker!
Alle reacties Link kopieren
Tony’s wok is niet echt een restaurant maar je kunt er wel relaxed zitten en een bakje wok kost €5-€6. Wat drinken en een paar chickenwings/loempia’s erbij en je bent ook klaar. En verder is La Cubanita ook leuk (onbeperkt tapas). Happy Italy is ook niet duur idd.

Maar bij die laatste moet je wel snel weg als je klaar bent. Natafelen is er volgens mij niet bij gaat echt in meerdere shifts per avond die tafels (althans dat was toen zo die ene keer dat ik er was).
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Het is altijd wel zo aardig om nog een reactie te geven als een vraag hebt gesteld, maarre de plannen zijn een beetje gewijzigd gisteren. We zijn naar de sauna geweest :proud:
Niettemin, superbedankt iedereen en als ik wel naar Eindhoven ga, heb ik iig heel veel mogelijkheden om lekker te eten!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven