Mijn aankomende Hello fresh avontuur.

15-06-2019 13:25 54 berichten
Deze 27-jarige luie domme man wil volwassen worden en goed leren koken.... Nu ben ik van plan Hello Fresh te gaan proberen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Heb ik nog bepaalde essentiële materialen/keukengerei nodig? Ik ben echt een sukkel met koken, help mij!! Alle kennis + tips zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Van Hello Fresh leer je toch niet koken??

Verder hoor ik vooral negatieve verhalen over Hello Fresh, bedorven producten enzo. Zou zelf een kookboek aanschaffen wat je basisvaardigheden leert.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zelf anders aanpakken want vond de menu’s erg saai en daardoor niet leuk om te koken.

Zelf heb ik goed leren koken van youtube, vrienden, veel proeven en de aanschaf van een paar goede potten, pannen, snijplank, mes en een redelijke kruiden- en specerijenvoorraad. Zo kon ik gaan maken wat me leuk en lekker leek, en dat leverde elke week toch wel minstens een hitrecept op.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je het lekkerste eten van de wereld? Waar wil je een pruttelende pan vol van aantreffen als je thuiskomt? Heb je al een paar succesrecepten? Doe je graag boodschappen?
Pergamon schreef:
15-06-2019 13:31
Van Hello Fresh leer je toch niet koken??

Verder hoor ik vooral negatieve verhalen over Hello Fresh, bedorven producten enzo. Zou zelf een kookboek aanschaffen wat je basisvaardigheden leert.
De technieken wel, fantasie wellicht wat minder. Wij zijn juist wel heel tevreden over Hello Fresh. De laatste tijd bestellen we vaker een AH box, die gaan nogal vaak uit van een goedgevulde voorraadkast (bijvoorbeeld dat je standaard bloem en ketjap in huis hebt). Dat is wel lastig als je er pas tijdens het koken achter komt.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een Plus supermarkt in je buurt? Ze verkopen daar ook losse boxen zonder dat je aan een abonnement vast zit.