Wat/waar eet jij met een dinerbon

17-06-2019 20:59 15 berichten
Ik heb een dinerbon van €75,-. Het liefst zou ik in het Amstel hotel een high tea nemen. Maar helaas doen zij niet mee met een dinerbon.

Ik zoek ideeën wat en of waar ik met mijn dinerbon zou gaan eten.

Wat zou jij doen? Omgeving maakt niet zo heel veel uit.
Ik zoek naar restaurants in de omgeving die meedoen, en kies dan liefst een onbekend restaurant met een goede beoordeling op Iens.
Als je ook een suggestie wilt: Arabesque in Hoofddorp (NH). Heerlijk eten.
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 21:08
22.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij mij in de buurt doet alleen een restaurant mee dat eigenlijk een opgeflufte snackbar is. Dus ik zit met een dinerbon en ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet naar Ron’s Gastrobar Indonesia Downtown, rijsttafel eten?
Is daar heerlijk.
Emma95 schreef:
17-06-2019 21:12
Kun je niet naar Ron’s Gastrobar Indonesia Downtown, rijsttafel eten?
Is daar heerlijk.
Dit soort tips ontvang ik graag! Ik ga even opzoeken.
Emma95 schreef:
17-06-2019 21:12
Kun je niet naar Ron’s Gastrobar Indonesia Downtown, rijsttafel eten?
Is daar heerlijk.
Ziet er goed uit maar helaas doen ze niet mee..
MinkeDeWit schreef:
17-06-2019 21:05
Ik zoek naar restaurants in de omgeving die meedoen, en kies dan liefst een onbekend restaurant met een goede beoordeling op Iens.
Als je ook een suggestie wilt: Arabesque in Hoofddorp (NH). Heerlijk eten.
Thanks! Ga ik ook even naar kijken.
yajes schreef:
17-06-2019 21:31
Thanks! Ga ik ook even naar kijken.
Helaas ook niet..
Alle reacties Link kopieren
Let goed op welke dinerbon je hebt, er zijn verschillende op de markt. Sommige restaurants doen wel mee met het ene type en niet met een ander. (Kwam ik achter nadat we al gegeten hadden :facepalm:
makreel schreef:
17-06-2019 21:08
Dus ik zit met een dinerbon en ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Verkopen ?
Alle reacties Link kopieren
Het is handiger om eerst te kijken waar je hem kunt gebruiken en een selectie daaruit hier neer zetten en dan om suggesties te vragen.

Ik vind die bonnen over het algemeen prut omdat je ze maar bij weinig restaurants kunt gebruiken. En meestal niet bij restaurants waar ik heen wil.
Alle reacties Link kopieren
Al die bonnen van tegenwoordig vind ik echt flutcadeaus. De enige bon die je echt goed kunt inwisselen is de goeie ouwe boekenbon. En misschien de iris-cheque (voormalig vvv-bon), maar die ken ik niet goed.
De rest heeft vaak een veel te korte looptijd en veel te weinig inwisselmogelijkheden. Het klinkt leuk, iemand een diner of een sauna of high tea of wat dan ook aanbieden. Maar in de praktijk kun je dan veel beter gewoon geld geven. Dat raakt zijn waarde niet kwijt zoals die flutbonnen.
Wij hadden vorig jaar bonnen waarmee je het tweede menu gratis kreeg. Er deed ook een restaurant mee waar wij graag heen wilden. Komen we daar, blijkt dat voor de bonnenactie de helft van de kaart uitgesloten was. Dus die hebben we maar weg gegeven en hebben gewoon gekozen wat we wilden. We hebben ook wel eens bonnen gehad waarmee je wel gewoon bij goede restaurants kon eten. Die bonnen waren door de gever ook gewoon betaald, dus net als een gewone cadeaubon.
Alle reacties Link kopieren
[quote=MinkeDeWit post_id=30060852 time=1560803377 user_i
We hebben ook wel eens bonnen gehad waarmee je wel gewoon bij goede restaurants kon eten. Die bonnen waren door de gever ook gewoon betaald, dus net als een gewone cadeaubon.
[/quote]

Je betaalt die bon als gever toch ook gewoon? Maar je hebt inmiddels meerdere restaurant bonnen die je allemaal bij verschillende restaurants kwijt kunt.

De 2 voor 1 bonnen krijg je meestal bij een of andere actie.
Wij hebben heerlijk zitten lunchen met een dinerbon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven